Katalog online Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2022/23

Licencja Bezterminowa •  Bezpłatne szkolenie online z obsługi programu • bezpłatna aktualizacja oraz wsparcie techniczne producenta Gwarancja 2 lata eduSensus Logopedia PRO – Zabawy słowem Program multimedialny stworzony z myślą o podnoszeniu sprawności językowej dzieci nabywających umiejętności mówienia, a zwłaszcza dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Część pierwsza jest oparta na materiale nieliterowym, część druga została stworzona z użyciem tekstu. ZABAWY SŁOWEM umożliwiają: •  kompleksowe oddziaływanie w przestrzeni słuchowo-wzrokowo-ruchowej, którego celem jest stymulacja szeroko pojętej sprawności językowej, •  indywidualizację procesu terapeutycznego, •  stopniowanie trudności ćwiczeń, •  powiększanie bądź ukrywanie dowolnych elementów graficznych, •  swobodny wybór materiału spośród bogatego pakietu ćwiczeń leksykalnych pogrupowanych tematycznie np. brzmienie i znaczenie słów, stany emocjonalne, dyktanda graficzne, rzeczowniki, czasowniki, homonimy, synonimy itd., •  motywację ucznia dzięki systemowi wzmocnień pozytywnych, •  rozwój zasobu leksykalnego dziecka, •  rozszerzenie słownictwa czynnego i biernego, •  rozwój umiejętności gramatycznych, •  rozwój umiejętności formułowania wypowiedzi, •  ćwiczenia ręki (karty pracy do drukowania i ćwiczeń pisania, rysowania), •  samodzielne wykonanie tradycyjnych gier wspomagających rozwój językowy (np. domino, gry planszowe itp.), •  prowadzenie terapii wg spersonalizowanej ścieżki, •  pracę indywidualną i grupową. ZABAWY SŁOWEM to narzędzie multimedialne, które łączy w sobie ćwiczenia wielu obszarów: •  koordynacji wzrokowej, •  koordynacji słuchowej, •  koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, •  grafomotoryki, •  logicznego myślenia, •  pamięci, •  spostrzegawczości, •  umiejętności klasyfikacji, •  umiejętności kategoryzacji. Program ZABAWY SŁOWEM wspiera realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Dziecko: •  rozpoznaje i nazywa podstawowe emocje, próbuje radzić sobie z ich przeżywaniem, •  rozróżnia emocje i uczucia przyjemne i nieprzyjemne, ma świadomość, że odczuwają i przeżywają je wszyscy ludzie, •  odczuwa i wyjaśnia swoją przynależność do rodziny, narodu, grupy przedszkolnej, grupy chłopców, grupy dziewczynek oraz innych grup, np. grupy teatralnej, grupy sportowej, •  używa zwrotów grzecznościowych podczas powitania, pożegnania, sytuacji wymagającej przeproszenia i przyjęcia konsekwencji swojego zachowania, •  komunikuje się z dziećmi i osobami dorosłymi, wykorzystując komunikaty werbalne i pozawerbalne; wyraża swoje oczekiwania społeczne wobec innego dziecka, grupy, •  wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą języka mówionego, •  wyraża ekspresję twórczą, •  klasyfikuje przedmioty, •  wskazuje zawody wykonywane przez rodziców i osoby z najbliższego otoczenia, wyjaśnia, czym zajmuje się osoba wykonująca dany zawód. Dodatkowo w zestawie: •  350 ćwiczeń multimedialnych i 650 zasobów do wydruku w programie. •  Publikacja drukowana: „Podręczny zestaw obrazkowy”. •  e-Przewodnik metodyczny do pracy z programem. •  Ponad 2000 dodatkowych pomocy dydaktycznych w wersji elektronicznej (przesiewowe badanie mowy, multimedialne książki eduSensus, dźwięki, melodie i piosenki eduSensus, karty pracy do wydruku, obrazki i gry eduSensus, aplikacje oraz przewodnik po tych pomocach). •  Profesjonalny mikrofon. Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, w pełni działający bez dostępu do internetu. Produkt spełnia wymagania rządowego programu Aktywna Tablica 2021–2024, przede wszystkim jako program do terapii: •  dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią. •  procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem. •  dla uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (AAC), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami, •  dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. •  dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione powyżej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej. 110029N 1 599,90 brutto pln eduSensus Logopedia PRO – Logorytmika Program multimedialny wykorzystujący muzykę w profilaktyce i terapii logopedycznej. Jego głównym celem jest stymulacja najważniejszych czynności leżących u podstaw umiejętności mowy: motoryki i słuchu. Logorytmika jest programem multimedialnym, który pokazuje, jak w ciekawy sposób wykorzystać można rytmikę i muzykę w profilaktyce i terapii logopedycznej. Główne obszary wykorzystania programu LOGORYTMIKA: •  profilaktyka zaburzeń mowy i języka, •  wspomaganie nabywania umiejętności językowych, •  wspomaganie, urozmaicanie wychowania słuchowego, •  stymulowanie pola słuchowego, •  kształtowanie umiejętności rozpoznawania dźwięków, •  wsparcie w terapii opóźnionego rozwoju mowy, •  rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, •  praktyczne zastosowanie w surdopedagogice i surdologopedii. Program szczególnie pomocny jest w terapii dzieci z: •  zaburzeniami rozwoju języka i słuchu, •  opóźnionym rozwojem mowy, •  opóźnionym rozwojem funkcji poznawczych. Program LOGORYTMIKA wspiera realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Dziecko: •  wykonuje podstawowe ćwiczenia kształtujące nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała; •  wykazuje sprawność ciała i koordynację w stopniu pozwalającym na rozpoczęcie systematycznej nauki czynności złożonych, takich jak czytanie i pisanie; •  uczestniczy w zabawach ruchowych, w tym rytmicznych, muzycznych, naśladowczych, z przyborami lub bez nich; wykonuje różne formy ruchu: bieżne, skoczne, z czworakowaniem, rzutne; •  wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą komunikatów pozawerbalnych: tańca, intencjonalnego ruchu, gestów; •  wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą języka mówionego, posługuje się językiem polskim w mowie zrozumiałej dla dzieci i osób dorosłych, mówi płynnie, wyraźnie, rytmicznie, poprawnie wypowiada ciche i głośne dźwięki mowy, rozróżnia głoski na początku i końcu w wybranych prostych fonetycznie słowach; •  eksperymentuje rytmem, głosem, dźwiękami i ruchem, rozwijając swoją wyobraźnię muzyczną; słucha, odtwarza i tworzy muzykę, śpiewa piosenki, porusza się przy muzyce i do muzyki, dostrzega zmiany charakteru muzyki, np. dynamiki, tempa i wysokości dźwięku oraz wyraża ją ruchem, reaguje na sygnały, muzykuje z użyciem instrumentów oraz innych źródeł dźwięku; • ś piewa piosenki z dziecięcego repertuaru oraz łatwe piosenki ludowe; chętnie uczestniczy w zbiorowym muzykowaniu; wyraża emocje i zjawiska pozamuzyczne różnymi środkami aktywności muzycznej; aktywnie słucha muzyki; wykonuje lub rozpoznaje melodie, piosenki i pieśni. Dodatkowo w zestawie: • 8 60 ćwiczeń multimedialnych. • P ublikacja drukowana: „Podręczny zestaw obrazkowy”. • e -Przewodnik metodyczny do pracy z programem. • P onad 2000 dodatkowych pomocy dydaktycznych w wersji elektronicznej (przesiewowe badanie mowy, multimedialne książki eduSensus, dźwięki, melodie i piosenki eduSensus, karty pracy do wydruku, obrazki i gry eduSensus, aplikacje oraz przewodnik po tych pomocach). • P rofesjonalny mikrofon. Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, w pełni działający bez dostępu do internetu. Produkt spełnia wymagania rządowego programu Aktywna Tablica 2021–2024, przede wszystkim jako program do terapii: •  dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią. •  procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem. •  dla uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (AAC), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami, • d la uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. • d la uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione powyżej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej. 110030N 1 599,90 brutto pln 110030N 110029N 1 599 90 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 107 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. SPECJALISTYCZNE OPROGRAMOWANIE DO TERAPII, AKTYWNA TABLICA

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5