Pomoce do diagnozy |
2 |
Specjalistyczne oprogramowanie do terapii, Aktywna Tablica |
5 |
Zaburzenia uwagi
i koncentracji (w tym: ADHD, ADD) oraz zaburzenia procesów
uczenia się, w tym dysleksja i dyskalkulia |
6 |
Zaburzenia komunikacji, zaburzenia
przetwarzania słuchowego, centralne zaburzenia słuchu,
uczniowie słabosłyszący, zaburzenia koncentracji i uwagi, w tym ADHD, ADD, autyzm |
55 |
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu
umiarkowanym, znacznym i głębokim |
78 |
Uczniowie z problemami w edukacji szkolnej,
z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub
psychologicznej |
92 |
Wspomagające i
alternatywne metody komunikacji (AAC), uczniowie z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami |
123 |
Multimedia |
131 |
Magiczny Dywan |
132 |
Magiczny Box |
138 |
Magiczna ściana |
142 |
Podłoga interaktywna FunFloor |
146 |
Monitory interaktywne |
150 |
Tablice interaktywne |
164 |
Laptopy, tablety, osprzęt komputerowy |
167 |
Zaburzenia artykulacji, wymowy i mowy |
179 |
Akcesoria logopedyczne |
182 |
Mikrofony |
188 |
Lustra logopedyczne |
190 |
Pomoce Moje Bambino |
191 |
Gry planszowe |
195 |
System PUS |
208 |
Historyjki obrazkowe |
213 |
Kostki do konwersacji |
216 |
Tablice tematyczne |
219 |
Pacynki |
220 |
Programy multimedialne |
223 |
Zaburzenia funkcji słuchowych |
227 |
Pomoce Moje Bambino |
230 |
Historyjki dźwiękowe |
236 |
System kontrolny PUS |
238 |
Instrumenty |
240 |
Muzykoterapia |
244 |
Paleta Podstawowa |
245 |
Programy multimedialne |
246 |
Zaburzenia koncentracji uwagi |
247 |
Układanki |
250 |
Grafomotoryka |
257 |
Sudoku |
260 |
Spostrzegawczość |
262 |
System PUS |
272 |
Klocki |
277 |
Wyciszenie |
285 |
Programy multimedialne |
288 |
Zaburzenia widzenia |
289 |
Pomoce podświetlane |
292 |
Układanki |
296 |
Tablice magnetyczne |
304 |
Pomoce z dźwiękiem |
307 |
Akcesoria stymulujące zmysł dotyku |
308 |
Pomoce matematyczne |
316 |
Mapy 3D |
317 |
Programy multimedialne |
318 |
Zaburzenia procesów uczenia się - język polski |
319 |
Ćwiczenia stymulujące pracę mózgu |
322 |
Wprowadzanie liter |
326 |
Nauka czytania |
330 |
System PUS |
343 |
Części mowy |
346 |
Nauka pisania |
352 |
Zabawy ortograficzne |
362 |
Programy multimedialne |
364 |
Zaburzenia procesów uczenia się - matematyka |
367 |
Układanki przestrzenne |
370 |
Sudoku |
373 |
Sortowanie |
374 |
Numicon |
379 |
Liczydła |
384 |
Działania matematyczne |
386 |
System PUS |
398 |
Ułamki |
402 |
Czas i zegar |
406 |
Kodowanie |
410 |
Figury geometryczne |
414 |
Programy multimedialne |
418 |
Zaburzenia emocjonalne |
419 |
Rozpoznawanie emocji |
422 |
Akcesoria do rozładowywania złości |
432 |
Programy multimedialne |
438 |
Zagrożenie niedostosowaniem społecznym |
439 |
Pomoce Moje Bambino |
442 |
Historyjki obrazkowe |
447 |
Programy multimedialne |
451 |
Niepełnosprawność ruchowa |
453 |
Instrumenty |
454 |
Akcesoria plastyczne |
455 |
Motoryka |
456 |
Klocki |
463 |
Przyrządy do ćwiczeń równowagi |
465 |
Trening dłoni |
470 |
Piankowe tory przeszkód |
476 |
Materace |
480 |
Naczynia dla osób z niepełnosprawnościami |
493 |
Stoły pochyłe |
495 |
Zaburzenia integracji sensorycznej |
497 |
Pomoce kontrastowe |
500 |
Sudoku |
502 |
Ćwiczenie spostrzegawczości |
505 |
Akcesoria podświetlane |
509 |
Lustra |
514 |
Instrumenty muzyczne |
517 |
Piasek kinetyczny |
521 |
Akcesoria dotykowe |
524 |
Sensoryka stóp |
532 |
Trening dłoni |
536 |
Chusty animacyjne |
543 |
Baseny podświetlane |
544 |
Wspomagające i alternatywne metody komunikacji |
545 |
Zestaw C-EYE SPE + AAC |
546 |
Oprogramowanie MÓWik 2.0 |
550 |
Zestaw pomocy dydaktycznych AAC |
552 |
Planowanie dnia |
554 |
Programy multimedialne |
560 |
Uczeń zdolny |
561 |
Akcesoria plastyczne |
562 |
Programowanie |
571 |
Język obcy |
575 |
Wyposażenie sal i gabinetów terapeutycznych |
577 |
Sala do terapii SI |
578 |
Sala doświadczania świata |
606 |
Sala relaksu |
621 |
Kąciki wyciszenia i relaksu |
627 |
Kącik do usprawniania funkcji słuchowych |
630 |
Gabinety terapeutyczne |
634 |