Katalog online Szkoła Podstawowa - Pomoce edukacyjne 2025

Pakiet Karta rowerowa do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Karta rowerowa: nauka o ruchu poprzez ruch Zestaw 4 gier – quizów przeznaczonych do nauki i utrwalania wiedzy na temat zasad poruszania się w ruchu drogowym. Ilość pytań umożliwia kompleksowe przygotowanie ucznia do złożenia egzaminu na kartę rowerową. Forma gier – quizów zapewnia efektywne i efektowne przyswojenie wiedzy oraz gwarantuje graczom świetną zabawę bez względu na ich wiek. 821036N 1 049,90 brutto pln Pakiet Eksperymenty do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet jest przeznaczony jest dla uczniów klas 7–8 szkoły podstawowej i składa się z 4 gier. Nie ma możliwości wyboru poziomu trudności. 821045N 1 999,90 brutto pln Pakiet Ratujmy Planetę! do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet RATUJMY PLANETĘ proponuje dziecku włączenie się w walkę o czystość wód, promując jednocześnie zachowania proekologiczne. 821051N 2 399,90 brutto pln Pakiet Pirackie przygody Stasia i Zuzi do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet „Piracka Bajka Stasia i Zuzi” jest połączeniem świetnej zabawy i nauki, a jednocześnie daje nauczycielom gotowy scenariusz zajęć na całą godzinę lekcyjną. Pakiet przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3–9 lat (przedszkole i edukacja wczesnoszkolna). Ma 1 poziom trudności, ale wiele możliwych ścieżek przejścia. Podczas barwnej rysunkowej opowieści dzieci uczą się matematyki, polskiego i przyrody, a to wszystko poprzez ruch i zabawę. Cały scenariusz przeplatany jest interaktywnymi grami sprawnościowymi. W bajce dzieci poznają postać Siwobrodego-kapitana statku, oraz Stasia i Zuzię z którymi wyruszają na poszukiwanie skarbu. Dzieci pomagają im przygotować się do wyprawy i wspólnie z piratem oraz kolorową papugą przeżywają mnóstwo ciekawych przygód, w kolorowych barwach pięknej przyrody. Zapraszamy do wspólnej zabawy. 821044N 1 999,90 brutto pln Znaczenie ikonek przy grach: – w kolorze zielonym – gry ogólnorozwojowe. – w kolorze czerwonym – gry terapeutyczne Pakiet Pirackie przygody Stasia i Zuzi do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Karta rowerowa do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Eksperymenty do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Ratujmy Planetę! do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 15 GIER 4 GRY 4 GRY 4 GRY 1 999 90 1 049 90 1 999 90 2 399 90 W skład Pakietu wchodzą 4 gry. 1. QUIZ RUCH DROGOWY 2. QUIZ STATKI 3. QUIZ KARUZELA PYTAŃ 4. QUIZ ZNAKI DROGOWE Przykładowe gry: 1. Atomy, budowa pierwiastków. Poznaj budowę i właściwości atomów. 2. Sprężyny, ruch harmoniczny. Sprawdź, jakie czynniki wpływają na szybkość drgań sprężyny. 3. Armata, rzut ukośny. Poznaj tor lotu pocisku. Zobacz czym różnią się rzuty poziomy, pionowy i ukośny. 4. Lina, fale. Poznaj mechanizm rozchodzenia się fal. Zobacz jak wygląda fala poprzeczna. Sprawdź swoją wiedzę. Dziecko ma do wyboru 4 gry: 1. BITWA MORSKA – Zawalcz o czyste wody: stojąc na tratwie możesz dojrzeć, co pływa w morzu, następnie wyłowić śmieci i dać szansę mieszkańcom wód na rozwój i normalne życie. 2. RATUJMY ZWIERZĘTA – Morze jest pełne śmieci, czasem trudno dostrzec w nim życie. Spróbuj poszukać, co się pod nim kryje. Jeśli znajdziesz zwierzęta, które sobie nie radzą, pomóż im wydostać się z opresji. 3. RWĄCA RZEKA – Niektóre rzeki są tak zanieczyszczone, że tylko wytrwały ratownik może sobie poradzić! Po rzece płynie tak wiele śmieci, że trzeba po nich skakać, by je jak najszybciej wyeliminować. 4. UŻYJ TO JESZCZE RAZ – Używając podpowiedzi w postaci szablonu oraz własnej fantazji, spróbuj wykorzystać wyłowione rzeczy ponownie. Opisy gier na mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 332 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5