Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Wszystkie gry zostały opracowane we współpracy z ośrodkiem rehabilitacyjno- -edukacyjno-wychowawczym, dzięki czemu spełniają funkcję edukacyjną i rehabilitacyjną dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji. W porównaniu do tradycyjnych gier Magicznego Dywanu 4.0 oraz Magicznego Dywanu Kinebi 5.0, ta seria ma bardziej wyraziste kolory, jednolite i jasne tła, zmniejszoną liczbę obiektów poruszających się na planszy, co powoduje, że gry są bardziej przystępne w odbiorze. Ponadto wszystkie elementy aktywne są większe, spowolniono także dynamikę gier. W aplikacjach rozróżniono dwa poziomy trudności do wyboru, zaś uczestnik zabawy otrzymuje wyraźną nagrodę po udanym wykonaniu zadania (brawo, oklaski). Część aplikacji została również specjalnie zaprojektowana w pionie, aby wydłużyć czas poruszania się elementów na Magicznym Dywanie. Dzięki temu dziecko ma więcej czasu na wykonanie zadania. 821008N 1 759,90 brutto pln 1 759 90 Magiczny Dywan 4.0 – Pakiety rewalidacyjne Pakiet Magia ruchu do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Magia ruchu do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Zestaw 15 gier do zajęć edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji. Gry opracowane w pakiecie we współpracy z mgr Agnieszką Gierek-Kęsik i mgr Irminą Buczek pełnią funkcję rehabilitacyjną, edukacyjną i rewalidacyjną dla dzieci i młodzieży o różnych deficytach. Seria prezentowanych gier koryguje, stymuluje zaburzone percepcje, usprawnia motorycznie, wprowadza somatognozję (orientację w schemacie ciała) i orientację w przestrzeni, daje szansę na regulację emocji i uczy sposobów ich wyrażania. Korzystanie z Magicznego Dywanu zachęca podopiecznego do samodzielnego działania i pokonywania kolejnych stopni trudności. 821038N 1 759,90 brutto pln 1 759 90 3 499 90 25 GIER 15 GIER PROPONOWANE GRY I ZABAWY ROZWIJAJĄ W SZCZEGÓLNOŚCI NASTĘPUJĄCE FUNKCJE: • koncentrację uwagi oraz koncentrację wzrokowo-ruchową • poprawne wykonywanie instrukcji • rozwijanie orientacji przestrzennej • funkcje odprężająco-relaksujące, w tym zmniejszanie napięcia mięśniowego • pobudzanie do wyrażania pozytywnych emocji • dużą motorykę wykorzystując różnorodność ćwiczeń ruchowych. PODSTAWOWE CECHY PAKIETU: • doskonalenie percepcji wzrokowo-ruchowych, • usprawnianie motoryczne (płynność ruchów), • obniżenie bądź wzmocnienie napięcia mięśniowego, • wzmocnienie poczucia sprawstwa, własnej wartości, • wprowadzenie somatognozjii (orientacji w schemacie ciała), • integracja zmysłów, • korygowanie, stymulowanie zaburzonych percepcji, • umiejętność w zakresie regulacji emocji i sposobu ich wyrażania, • tworzenie podopiecznym szans optymalnego, wszechstronnego rozwoju. Dysfunkcje: • deficyty rozwojowe (psychomotoryczne) np. opóźnienie rozwoju motoryki dużej (ciała) lub małej (rąk), • usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej, • zharmonizowanie funkcji wzrokowych i ruchowych, • współdziałanie funkcji wzrokowych, słuchowo-językowych, ruchowych, • poprawa i doskonalenie wolniejszego tempa rozwoju niektórych funkcji psychomotorycznych w stosunku do wieku podopiecznego Pakiet obejmuje trening poniższych funkcji poznawczych: • pamięci wzrokowej, słuchowej i ruchowej, • koncentracji uwagi, • intuicji matematycznych (rytmy, klasyfikacja, różnicowanie), • syntezy i analizy wzrokowej i słuchowej, • koordynacji wzrokowo-ruchowej, • myślenia przyczynowo-skutkowego, • czytania ze zrozumieniem, • rozładowywania napięcia emocjonalnego. W skład pakietu wchodzi 16 gier. Część z nich występuje w dwóch wersjach, co łącznie daje 25 gier: 1. CYFERKI, 2. LITERKI, 3. TROPICIELE ŚLADÓW, 4. GRZYBOBRANIE, 5. BANANOWA KRAINA, 6. RYBKI, 7. SPADAJĄCE JAJKA, 8. SŁOŃ I CUKIER, 9. ELF, 10. PSZCZOŁY I MIÓD, 11. PIŁKA NOŻNA, 12. WESOŁE MINKI, 13. LIŚCIE, 14. PIANINO, 15. BALONIKI, 16. WODA. W skład Pakietu wchodzi 15 gier: 1. DŹWIĘKI (DZWONKI), 2. ŻELAZKO, 3. KAŁUŻE, 4. RÓB TO CO JA, 5. MUSZELKI, 6. LABIRYNT, 7. KWIATY W OGRODZIE, 8. SZABLON, 9. MEMORY, 10. MALOWANIE, 11. KSZTAŁTY, 12. ZWIERZĘTA, 13. POJAZDY, 14. OTOCZENIE DOMOWE, 15. KALEJDOSKOP II. 8 gier o ciekawej dla dzieci tematyce i zróżnicowanych poziomach trudności, skonstruowanych jest w taki sposób, aby doskonalić umiejętności dzieci zarówno w wieku przedszkolnym, jak i uczniów szkół podstawowych. Osoba prowadząca zajęcia z wykorzystaniem pakietu z łatwością dopasuje poziom zadań do potencjalnych możliwości ucznia. Pakiet Z dysleksją na ty do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Z dysleksją na ty do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Gry są świetnym mostem do dziecięcych motywacji – rodzina, przyjaźń, zabawa, postawy proekologiczne, szacunek do świata i ludzi niezależnie od ich wyglądu czy pochodzenia. Są przyjemne, tematyka różnorodna, a dodatkową zaletą jest wpleciony w nie humor. Każda z gier zazwyczaj skupia się na jednej lub dwóch aktywnościach. Większość gier wyposażona jest w specjalną planszę relaksacyjną. 8 GIER Jest to krótka i prosta gra mająca na celu odwrócenie uwagi dziecka od porażki (lub wysiłku włożonego w wykonanie kilku zadań pod rząd), zmianę aktywności (zazwyczaj jest to propozycja ruchowa), wywołanie uśmiechu i odprężenia. Do pakietu zostały dołączone słuchawki ułatwiające odbiór dźwięków i koncentrację słuchową. 821055N 3 499,90 brutto pln Opisy gier na mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 330 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5