Katalog online Szkoła Podstawowa - Pomoce edukacyjne 2025

Pakiet Wczesne czytanie do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Nauka czytania oparta na metodzie Integracji Funkcji Wykonawczych to świetna zabawa, która pomoże skutecznie wprowadzić dzieci w świat liter, sylab i wyrazów. 32 gry przygotowane w ramach pakietu WCZESNE CZYTANIE wykorzystują naturalną ciekawość maluchów. Pakiet wspiera również rozwój i umiejętność sięgania do funkcji wykonawczych, takich jak: uwaga, pamięć robocza, wnioskowanie, odbieranie informacji zwrotnych i rozwiązywanie problemów. To właśnie dzięki nim dzieci mogą w naturalny sposób budować strategię czytania. Cały proces nauki z pakietem WCZESNE CZYTANIE odbywa się wielokanałowo – poprzez ruch i doświadczanie, z jednoczesnym wykorzystaniem zmysłów wzroku i słuchu. Dzięki atrakcyjnej formie i zróżnicowanym zadaniom dzieci mają wewnętrzną motywację do pracy, a przede wszystkim świetnie się bawią. Starannie zaprojektowane gry pozwalają ćwiczyć koncentrację uwagi i rozwijać umiejętności komunikacyjne, nie hamując przy tym naturalnej potrzeby ruchu. WCZESNE CZYTANIE to nowoczesna edukacja i efektywne wspieranie rozwoju dziecka! 821058N 5 499,90 brutto pln 5 499 90 1 999 90 Pakiet EDU Quizy dla klas 4–8 do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 821005N 1 999,90 brutto pln 32 GRY Pakiet Wczesne czytanie do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Wczesne czytanie do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 QUIZ PIŁKA NOŻNA • tematyka: wybór z 11 przedmiotów (matematyka, przyroda, polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, angielski) • zakres: szkoła podstawowa IV-VIII • liczba graczy: 2 • liczba tur: od 10 do 19 • przewidywany czas jednej gry: 5–15 minut • opis: Wygraj mecz piłki nożnej, w którym liczy się nie tylko refleks, ale także wiedza z zakresu 11 różnych przedmiotów! Każda poprawna odpowiedź na zadane pytanie może zmienić kierunek lotu futbolówki. W ten sam sposób możesz też sprawić, że piłka zbliży się do przeciwnej bramki. Im szybciej gracz będzie udzielał prawidłowych odpowiedzi, tym większa szansa na wygraną! Wygrywa osoba, która jako pierwsza strzeli 6 bramek. • cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja. QUIZ STATKI • tematyka: wybór z 11 przedmiotów • zakres: szkoła podstawowa IV-VIII • liczba graczy: 2–4 • liczba tur: wiele • przewidywany czas jednej gry: 5–15 minut • opis: W przeciwieństwie do tradycyjnych statków, tutaj nie liczy się spryt i strategia, ale zasób wiedzy graczy! Aby oddać strzał w kierunku przeciwnika, przeczytaj pytanie i wskaż prawidłową odpowiedź. Gracz broniący się przed atakiem, otrzymuje czasami szansę uratowania statku. Wystarczy, że odpowie na pytanie dodatkowe. W każdej rundzie możesz samodzielnie wybrać poziom trudności. Poprawne odpowiedzi na trudniejsze pytania, pozwolą szybciej sięgnąć po zwycięstwo! Zestaw gier obejmuje aż 11 różnych przedmiotów. QUIZ KARUZELA • tematyka: wybór z 11 przedmiotów • zakres: szkoła podstawowa IV-VIII • liczba graczy: 2–4 • liczba tur: 6 • przewidywany czas jednej gry: 5–15 minut • opis: w kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod którymi kryją się pytania. Po uruchomieniu gry, koło zaczyna się toczyć. Następnie zatrzymuje się, wyznaczając pytanie, na które odpowiada uczestnik gry. Liczy się czas. Jeśli gracz odpowie dobrze, punktuje. Jeśli źle, czeka go dodatkowe zadanie ruchowe. • cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja. GRA W SKOJARZENIA – ŁAMIGŁÓWKA • tematyka: wybór z 11 przedmiotów • zakres: szkoła podstawowa IV-VIII • liczba graczy: 1–4 • liczba tur: 6 • przewidywany czas jednej gry: 5–15 minut • opis: Zagraj w „Skojarzenia” i poznaj innowacyjną metodę nauki oraz skutecznego zapamiętywania. Masz aż 11 różnych przedmiotów do wyboru! Zapoznaj się z trzema hasłami i wybierz czwarte, które najlepiej do nich pasuje. Poszukaj zależności i pomyśl, co może łączyć wybrane słówka lub zdania. • cechy gry: ruchowa, edukacyjna, koncentracja. QUIZ MAPA MYŚLI • tematyka: wybór z 4 przedmiotów (przyroda, matematyka, historia, plastyka) • zakres: szkoła podstawowa IV-VIII • liczba graczy: wiele • liczba tur: 5 • przewidywany czas jednej gry: 5–15 minut • opis: Te unikalne quizy to zestaw wciągających gier opartych o schemat budowania map myśli bazujący na 4 różnych dziedzinach wiedzy. Wybierz poziom trudności, a następnie dobierz kolejno słowa klucze w taki sposób, aby utworzyły logiczne powiązanie tematyczne. • cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja. 48 GIER Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 327 Magiczny Dywan infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Urządzenia interaktywne

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5