Katalog online Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2025/2026

Pakiet Funkcje wykonawcze do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Funkcje wykonawcze do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Funkcje wykonawcze dla dzieci od 3 do 6 roku życia i klas I-III ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Program Stymulowania Rozwoju FUNKCJI WYKONAWCZYCH to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych metod terapii i wspierania rozwoju dziecka. Program opracowany został w oparciu o nowatorską koncepcję pracy z dzieckiem opisaną jako Integracja Funkcji Wykonawczych, która koncentruje się na zasobach (w obrębie strefy najbliższego rozwoju), a nie na deficytach dziecka. Zamiast uczyć gotowych strategii, nauczyciel lub terapeuta stymuluje podopiecznych do poszukiwania własnych rozwiązań. Dzieci mogą we własnym tempie stawiać sobie cele, planować, uczyć się na błędach, a przede wszystkim bawić się wspólnie z innymi, nakierowując swoje działania na określony cel i rozwijając kluczowe umiejętności. Rozwijane umiejętności: • HAMOWANIE – Zdolność do hamowania impulsywnych reakcji, wygaszania ich oraz selekcjonowania informacji docierających do dziecka. • UTRZYMYWANIE UWAGI – Zdolność koncentracji na zadaniu pomimo bodźców przeszkadzających; nierozpraszanie się. • ROZPOCZYNANIE ZADAŃ – Zdolność do rozpoczynania działań bez zwłoki, sprawnie i w określonym czasie. • PLANOWANIE I USTALANIE PRIORYTETÓW – Wyznaczanie celów, planowanie kolejnych kroków; zdolność do ustalenia istotnych z punktu widzenia zadania informacji, określenia, na czym należy się skupić. • ORGANIZACJA – Systemy porządkujące informacje, materiały, przestrzeń i czas; organizowanie i monitorowanie działań. • GIĘTKOŚĆ POZNAWCZA – Umiejętność dostosowania własnych działań do określonej sytuacji, elastyczna adaptacja do wymagań środowiska; umiejętność postrzegania rzeczy z nowej perspektywy. • PAMIĘĆ ROBOCZA – Tymczasowe przechowywanie informacji w celu ich przetwarzania, a także zapamiętywanie wskazówek i etapów działań. Obejmuje również zdolność korzystania z wcześniejszych doświadczeń celem wykorzystania ich w bieżącej sytuacji zadaniowej. • METAPOZNANIE – Zdolność uświadamiania sobie własnych emocji, formułowania uogólnień na temat siebie i świata, rozumienia własnych procesów myślowych; umiejętność patrzenia na siebie z „perspektywy”. • UMIEJĘTNOŚĆ KORZYSTANIA Z INFORMACJI ZWROTNYCH – Zmiana zachowania i działania, wynikająca z interakcji z innymi dziećmi. Celem informacji zwrotnej jest dostarczenie wiedzy na temat zachowania i działania odbiorcy. Pakiet jest do urządzenia Magiczny Dywan 4.0 oraz Magiczny Dywan Kinebi 5.0 (sprzedawane osobno). Pakiet zawiera: • 25 gier • 5 plansz z graficznymi podpowiedziami (ręka, oko, usta, plan, lupa) • 4 opaski • drewniane patyki do zadania „patyki” • materiały dydaktyczne ułatwiające diagnozę i monitorowanie postępów • zestaw przedmiotów rehabilitacyjnych wraz z metodyką 821057N 7 599,90 brutto pln 7 599 90 3 399 90 Pakiet Krok po kroku do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Pakiet Krok po kroku do Magicznego Dywanu 4.0 i Kinebi 5.0 Unikalna kompozycja 15 aplikacji, opracowana we współpracy z fizjoterapeutą, pozwala na rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała, kształtuje zwinność i gibkość. Poprzez specjalną aplikację KALIBRATOR, urządzenie pozwala na ustawienie rozmiaru stopy, rozstawu bioder oraz długości kroku ćwiczącego, co ułatwia korzystanie z aplikacji i umożliwia ich personalizację. Wśród oferowanych w ramach pakietu KROK PO KROKU gier, znajdują się ćwiczenia wykorzystujące skoki, podskoki czy rzuty, a także aplikacje oparte na zachowywaniu równowagi. Bezpieczny i kolorowy świat rozszerzonej rzeczywistości sprawi, że maluchy chętnie wykonają ćwiczenia i wypracują właściwą postawę bądź rozwiną umiejętność kontroli tułowia. W rozgrywkach możliwe jest użycie przyborów rehabilitacyjnych lub bardziej niekonwencjonalnych pomocy – gumy pasmanteryjnej, butelek czy sznurków, które nie tylko urozmaicą przebieg gry, ale także pozytywnie wpłyną na rezultat całej terapii. Aplikacje podzielone są na trzy zestawy: MIASTO, NATURA i WAKACJE, a w obrębie każdego do dyspozycji graczy jest 5 fascynujących gier rozgrywających się w domu, w przestrzeni miejskiej, na plaży, na dyskotece czy w parku! Postać stonogi pomoże graczowi w przejściu przez wszystkie zadania. DLA KOGO? Pakiet idealnie sprawdzi się w terapii dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym (klasy I-V), ale także w rehabilitacji dzieci i dorosłych z niepełnosprawnościami. PAKIET ROZWIJA I KSZTAŁTUJE: • ogólną sprawność fizyczną, • koordynację wzrokowo – ruchową, równowagę, skoczność, zwinność i gibkość, • aparat więzadłowy stóp, mięśnie tułowia oraz kończyn górnych, • umiejętność kontroli tułowia, • stabilizację mięśnie tułowia oraz obręczy barkowej, • w połączeniu ze sprzętem stawiającym opór i obciążeniem może wzmacniać kończyny górne lub dolne ćwiczącego. PRZYBORY ZALECANE DO UŻYCIA PODCZAS ZAJĘĆ: • Piłka gimnastyczna duża 40–50 cm • Dyski sensoryczne miękkie • Guma do skakania • Woreczki gimnastyczne (mogą być z cyferkami) • Piłka gimnastyczna mała • Skakanka W PAKIECIE ZNAJDZIESZ RÓWNIEŻ: • Materiały metodyczne • Scenariusze zajęć • Karty pracy Opcjonalnie: • ciężarki do ćwiczeń na kończyny dolne • sznur o dł. 5 metrów do skakania • piłka gumowa • pachołki do ćwiczeń 821061N 3 399,90 brutto pln Opisy gier na mojebambino.pl Jeśli nie masz przyborów w swojej placówce, a chciałbyś je dokupić skontaktuj się z nami! 25 GIER 15 GIER POZNAJ GRY DOSTĘPNE W PAKIECIE „KROK PO KROKU” Zestaw WAKACJE: • PIASKOWE STÓPKI • ZBIERANIE MUSZELEK • KRABY • PIŁKA NOŻNA PLAŻOWA • CYRK Zestaw NATURA: • PRZEPRAWA PRZEZ RZEKĘ • ŁOWIENIE RYBEK • MOST NAD PRZEPAŚCIĄ • KŁODA • LAWA Zestaw MIASTO: • GRY MIEJSKIE • RĘCE I STÓPKI • GRY ULICZNE • DYSKOTEKA • PARK 692 zamowienia@mojebambino.pl www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5