Katalog online Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2025/2026

KOMPETENCJE (EMOCJONALNO-SPOŁECZNE, POZNAWCZE ITP.) WĘCH SMAK WZROK SŁUCH DOTYK PROPRIOCEPCJA UKŁAD PRZEDSIONKOWY 145208 – Kompetencje emocjonalno-społeczne str. 570 821227 – Photon Moduł SPE: Pakiet Społeczno-Emocjonalny, str. 660 031989 – Program multimedialny „Koncentracja i pamięć”, str. 584 101392 – Poduszki emocje, str. 396 199388 – Magiczne drzewo emocji – przesuwanka, str. 404 199384 – Od złości do spokoju – przesuwanka, str. 410 041135 – Słowny Turniej – gra, str. 313 101394 – Kostka kontrastowa biało-czarna, str. 524 354096 – Duży panel lustrzany z 9 kopułami, str. 65 574022 – Puszki dźwiękowe, str. 535 604036 – 10 dzwoneczków z przyciskiem, str. 536 504017 – Puszki zapachowe, str. 538 138070 – Skrzynka zapachów, str. 538 451128 – Węch – owoce i ich zapachy, str. 538 566023 – Świetlny dyfuzor zapachów, str.92 TERAPIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ Sala do terapii SI powinna być starannie zaprojektowana, aby wspierać rozwój wszystkich zmysłów dziecka i ich integrację. Podział przestrzeni na odpowiednie strefy umożliwia ukierunkowaną stymulację i efektywną terapię. Grafika prezentuje kolejność pracy nad zmysłami, zgodną z hierarchią ich rozwoju, oraz sugestię niezbędnych pomocy używanych w terapii SI. ZEST8085 – Kabina do terapii zaburzeń SI – MED, str. 473 865001 – Zestaw SensoLyke Basic, str.56 601014 – Trampolina z poręczami, str. 61 098969 – Wyspy sensoryczne, 5 szt., str. 36 654040 – Sensoryczne krążki podłogowe, 12 szt., str. 495 654036 – Fakturowe woreczki, 10 szt., str. 510 654020 – Piłka sensoryczna z kolorowymi paskami, str. 532 1. Najważniejsze zmysły – podstawa rozwoju Dotyk – podstawa kontaktu z otoczeniem, rozwoju poznawczego i emocjonalnego. Propriocepcja – poczucie ułożenia i ruchu własnego ciała; wspiera świadomość ciała, planowanie ruchu i koordynację motoryczną. Układ przedsionkowy – równowaga, kontrola głowy i ciała 2. Zmysły rozwijające się na bazie podstawy Wzrok – rozpoznawanie obrazów i ocena odległości, percepcja przestrzenna Słuch – rozpoznawanie dźwięków, rozwój języka, emocji 3. Zmysły dodatkowe Węch – wspomaga orientację w w otoczeniu, wpływa na emocje Smak – rozpoznanie i preferencje smakowe W miarę rozwoju zmysły stopniowo integrują się, tworząc spójne obrazy percepcyjne, które umożliwiają dziecku skuteczne poznawanie otoczenia, uczenie się i reagowanie na bodźce. Na bazie harmonijnego rozwoju wszystkich zmysłów dziecko kształtuje różnorodne kompetencje poznawcze, ruchowe, społeczne i emocjonalne. 12 zamowienia@mojebambino.pl www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5