Katalog online STREAM 2025

Uczniowie, którzy mają doświadczenie praktyczne, są lepiej przygotowani do osiągnięcia sukcesu! Zestawy LEGO® Education znalazły się już w wielu polskich placówkach edukacyjnych, od żłobków, aż po szkoły średnie. Nauczyciele doceniają je za bogatą obudowę merytoryczną oraz możliwość rozwijania wielu obszarów, od kompetencji społecznych i emocjonalnych, przez kreatywność, po wiedzę i umiejętności z zakresu edukacji STEAM. Zestawy LEGO® Education dla przedszkoli pozwalają dzieciom na zdobywanie wiedzy na temat otaczającego je świata, kształtowanie umiejętności współpracy oraz komunikacji, zrozumienia własnych emocji czy poznanie podstawowych koncepcji związanych z kodowaniem. LEGO® Education SPIKE Essential oraz Prime umożliwiają uczniom wcielenie się w rolę konstruktorów i inżynierów, budując wiedzę z zakresu programowania i robotyki, rozwijając jednocześnie kompetencje matematyczne i kreatywność. W przypadku zestawów LEGO® Education BricQ Motion uczniowie szkół podstawowych mogą zostać eksperymentatorami badającymi podstawowe zjawiska fizyczne oraz ich zastosowanie w codziennym życiu. Do tego bogatego portfolio produktów w tym roku dołączą zestawy LEGO® Education Nauki przyrodnicze i ścisłe, które wniosą zupełnie nowe podejście do realizacji zwykłych lekcji z wykorzystaniem LEGO® Education. Badania na temat zaangażowania uczniów w lekcje Wyzwania w nauczaniu przedmiotów ścisłych Pierwszym krokiem do opracowania nowych produktów LEGO Education było określenie potrzeb uczniów i nauczycieli oraz wyzwań i problemów, jakie napotykają podczas edukacji w zakresie przedmiotów ścisłych. Przeprowadzone wśród 6000 uczniów, nauczycieli i rodziców badanie ankietowe pozwoliło na opracowanie raportu zaangażowania, wskazującego obszary, które wzięto pod uwagę przy projektowaniu nowych rozwiązań. Wśród uczniów, którzy wskazują przedmioty przyrodnicze jako najmniej przez nich lubiane, 45% z nich uważa, że są one po prostu trudne, natomiast 37% stwierdza, że są w nich słabi. Chłopcy, w porównaniu do dziewcząt częściej czują się w tych przedmiotach pewnie (69% vs. 58%), natomiast dziewczynki znacznie częściej wskazują przedmioty ścisłe, jako najmniej lubiane (41% vs. 58%). Jednocześnie raport wskazuje na istotną korelację pomiędzy stosowaniem na lekcjach praktycznych aktywności a poziomem poczucia pewności siebie wśród uczniów. W przypadku tych z nich, którzy regularnie na lekcjach przedmiotów przyrodniczych mają okazję uczyć się przez praktyczne doświadczenia, poziom ten wynosi 73%, w porównaniu do 52% wśród uczniów, którzy tych możliwości nie mają. LEGO, the LEGO logo, the Minifigure, DUPLO, and the SPIKE logo are trademarks of the LEGO Group. Used with permission. ©2025 The LEGO Group Uczniowie są o 1,5 raza pewniejsi siebie w nauce przedmiotów ścisłych, gdy mają możliwość doświadczenia praktycznego. 226 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5