Projekt badawczo-rozwojowy Przestrzeń ma znaczenie Uczniowie, którzy brali udział w badaniu, krytycznie oceniali wygląd szkolnych klas, podkreślając brak funkcjonalności i chaos organizacyjny. Większość młodzieży była wyłączona z procesu projektowania i reorganizacji przestrzeni – tylko 23% sal zgłoszonych do konkursu Pochwal się swoją klasą zostało zaprojektowanych wspólnie z uczniami. Wspólne planowanie elementów wystroju, takich jak układ mebli czy rozmieszczenie dekoracji, pozwala lepiej dostosować przestrzeń do potrzeb uczniów oraz wzmacnia ich poczucie przynależności do szkoły i klasy. Takie działania budują pozytywny klimat edukacyjny i sprzyjają tworzeniu funkcjonalnej, uporządkowanej przestrzeni, która wspiera codzienną pracę uczniów i nauczycieli. Uzupełnieniem takich rozwiązań mogą być zestawy DIY („zrób to sam”), umożliwiające personalizację przestrzeni za pomocą naklejek, plakatów czy innych elementów dekoracyjnych. Projektowanie wymarzonej pracowni Wyzwanie Czy warto zaprosić uczniów do projektowania przestrzeni? Dobre rozwiązanie 15 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5