Katalog online Meblowe trendy w szkole 2025

Pakiety do nauki kodowania do Magicznego Dywanu Kinebi 5.0 Pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 do Magicznego Dywanu Kinebi 5.0 Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera: 1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan Kinebi: – każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy, – gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie – dekodowanie” 2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber) 3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej) 4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy 5. 4 karty z instrukcjami do gier 821027N 1 499,90 brutto pln Pakiet gier do pracy z Photonem na Magicznym Dywanie Kinebi 5.0 Zestaw 4 gier przeznaczony do pracy z Robotem Photon (821200, sprzedawany osobno). 1. Wiosenny piknik – Photon wybiera się na piknik, ale najpierw musi zebrać wszystkie owoce, które wysypały się z koszyka. Pomożesz mu? 2. Owocowe zbiory – Photon uwielbia owoce, pomóż mu zebrać ich jak największą ilość. Nie jest to łatwa sprawa, ponieważ smaka na nie mają też ogrodowe owady. Dasz radę? 3. Kolorowe kształty – Uwielbiasz nowe technologie i czujesz w sobie duszę artysty? Świetnie się składa! Z pomocą Photona zaprogramujesz dzieło sztuki! Gotowy do zabawy? 4. Wędrówka w nieznane – Zabierz Photona na wycieczkę- przemierzycie nieodkryte dotąd szlaki. Ważne jest, aby nie zboczyć z kursu. Steruj Photonem tak, aby nie zjechał ze ścieżki i dotarł do mety. Do dzieła! 821042N 779,90 brutto pln Pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 do Magicznego Dywanu Kinebi 5.0 Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera: 1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan Kinebi: – każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy, – gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmiczna”, „Rurociąg”, „Magiczne Wzory”, „Mistrz liczenia” – dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery) 2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber) 3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej) 4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy 5. 4 karty z instrukcjami gier 821028N 2 099,90 brutto pln NASZE PAKIETY UMOŻLIWIAJĄ: • naukę programowania poprzez zabawę i ruch • eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów • wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się • programowanie w parach, w grupie • naukę programowania na różnych urządzeniach • programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów • wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą • programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych • poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów • wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę Magiczny Dywan Kinebi wraz z dedykowaną platformą. Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej. od 779 90 4 GRY 4 GRY 4 GRY Podane ceny są cenami brutto. 541 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Multimedia w szkole Magiczny Dywan

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5