Od wielu lat współpracujemy z Centrum Nauki Kopernik, tworząc nowoczesne narzędzia edukacyjne. W ramach tej współpracy powstały Modułowe Pracownie Przyrodnicze, które obejmują takie zestawy jak Moduł Powietrze, Moduł Woda, Moduł Energia oraz Moduł Jakość Powietrza, które wprowadzają uczniów w tajniki nauki przez interaktywne doświadczenia, angażując ich w aktywne odkrywanie otaczającego świata. Dodatkowo, pomoc edukacyjna Cztery pory roku. Zestaw STEAM wprowadza młodszych uczniów w tajniki zjawisk przyrodniczych, umożliwiając im samodzielne badanie otoczenia i rozwijanie umiejętności obserwacji i wyciągania wniosków. W odpowiedzi na potrzeby szkół ponadpodstawowych wspólnie z ekspertami z CNK stworzyliśmy pomoc dydaktyczną MultiLab: Fizyka, która pozwala nauczycielom na prowadzenie lekcji doświadczalnych, opierających się na wykorzystaniu metody badawczej. Multilab przyjmuje formę multimedialnej aplikacji przeznaczonej do pracy z uczniami. Co więcej, wspólnie z Centrum Nauki Kopernik przeprowadziliśmy badania dotyczące wpływu przestrzeni w klasie na efektywność nauczania. Skupiliśmy się szczególnie na roli mobilnych mebli i ich wpływie na angażowanie uczniów oraz organizację przestrzeni edukacyjnej. Badania wykazały, że odpowiednio zaprojektowana, elastyczna przestrzeń sprzyja lepszemu przyswajaniu wiedzy, umożliwia większą interakcję między uczniami oraz wspiera kreatywność. Dobrze dobrane meble, które można łatwo przestawiać, pozwalają na dostosowanie przestrzeni do różnych form zajęć, co znacząco podnosi efektywność procesu edukacyjnego. Wyniki tych badań stanowią kluczowy element naszych działań w tworzeniu innowacyjnych produktów edukacyjnych, które wspierają dynamiczne i angażujące środowisko nauki. Dzięki współpracy z Centrum Nauki Kopernik, możemy dostarczać innowacyjne materiały, które wspierają procesy edukacyjne, angażują uczniów i pomagają w rozwoju ich kompetencji w zakresie nauk przyrodniczych oraz ścisłych. Nasza misja to nie tylko dostarczanie produktów, ale także tworzenie przestrzeni, która sprzyja rozwojowi, odkrywaniu i nauce przez zabawę. PRZESTRZEŃ W KLASIE MA ZNACZENIE PARTNERSKA WSPÓŁPRACA Z CENTRUM NAUKI KOPERNIK – wspólnie kreujemy innowacje w edukacji Przestrzeń ma znaczenie - raport badawczo-rozwojowy 10 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5