45 ROZWÓJ MOWY Poznajemy sylaby Poznajemy sylaby zamknięte • 236 kart o wym. 10,5 x 7,4 cm • 60 żetonów w 3 kolorach (20 x 3) – do oznaczania samogłosek i spółgłosek w sylabach 199092 Poznajemy sylaby otwarte • 254 karty o wym. 10,5 x 7,4 cm • 80 żetonów w 4 kolorach (20 x 4) – do oznaczania samogłosek, spółgłosek oraz głoski/ litery „i” pełniącej rolę zmiękczenia w sylabie 199091 Poznajemy sylaby otwarte z grupą spółgłoskową • 123 karty o wym. 10,5 x 7,4 cm • 60 żetonów w 4 kolorach do oznaczania samogłosek, spółgłosek oraz głoski/litery „i” pełniącej rolę zmiękczenia w sylabie 199090 SZCZEGÓLNIE POLECAMY DLA DZIECI: • z opóźnionym rozwojem mowy • we wczesnej nauce czytania • z zaburzeniami przetwarzania słuchowego • z ryzyka dysleksji i dyslektycznych W celu nauki rozpoznawania, porównywania, odczytywania, różnicowania sylab; tworzenia wyrazów z daną sylabą oraz do ćwiczeń kinestezji artykulacyjnej i zabaw słowotwórczych. Poznajemy sylaby Każda z sylab znajduje się na osobnym kartoniku, co pozwala na swobodne manipulowanie nimi podczas ćwiczeń oraz dostosowanie materiału do indywidualnych możliwości dziecka. Sylaby przedstawione są przy pomocy wielkich liter drukowanych. Zestawy można wykorzystać do ćwiczeń kinestezji artykulacyjnej, doskonalenia umiejętności rozpoznawania, porównywania, odczytywania i różnicowania sylab oraz zabaw słowotwórczych, np. tworzenia wyrazów z daną sylabą. OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. 129 90 199092 199091 199090
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5