35 ROZWÓJ MOWY Pomoc składa się z 5 zestawów: • zestaw 1 – pojedyncze obrazki (każdy w 2 egzemplarzach) – 16 szt. • zestaw 2 – na pasku kontrolnym 2 obrazki, 16 pojedynczych obrazków • zestaw 3 – na pasku kontrolnym 3 obrazki, 24 pojedyncze obrazki • zestaw 4 – na pasku kontrolnym 4 obrazki, 32 pojedyncze obrazki • zestaw 5 – na pasku kontrolnym 5 obrazków, 40 pojedynczych obrazków SZCZEGÓLNIE POLECAMY DO PRACY Z DZIEĆMI: • u których chcemy wspomagać rozwój mowy • z opóźnionym rozwojem mowy • z zaburzeniem przetwarzania słuchowego • z afazją dziecięcą • z dysleksją • niedosłyszących Propozycja do ćwiczeń pamięci, uwagi słuchowej i wzbogacania słownictwa. Pomoc składa się z pasków kontrolnych z ilustracjami w liczbie od 1 do 5 oraz pojedynczych obrazków odpowiadających ilustracjom na kolejnych paskach. Zadaniem dziecka jest – po usłyszeniu nazw/ zobaczeniu ilustracji – z pojedynczych obrazków ułożyć taką samą sekwencję, a następnie sprawdzić poprawność wykonanego zadania poprzez porównanie z paskiem kontrolnym. W celu ułatwienia pracy z poszczególnymi zestawami w prawym górnym rogu każdego obrazka/paska znajduje się numer zestawu, do którego on należy. OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Ryzyko rozmoczenia papieru. Posłuchaj/zobacz, zapamiętaj, ułóż 199073 79 90
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5