28 ROZWÓJ MOWY Dzięki tej pomocy już bardzo wcześnie możemy ćwiczyć z dziećmi uwagę słuchową, koncentrację, umiejętność identyfikowania i różnicowania dźwięków oraz pamięć słuchową. Pomoc jest skonstruowana zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Z powodzeniem można ją wykorzystywać podczas zabawy z dziećmi już od 2. roku życia, także z tymi w wieku szkolnym. Jest doskonałym narzędziem do konstruowania zabaw stymulujących rozwój analizatora słuchowego. Pomaga także w terapii opóźnionego rozwoju mowy, afazji dziecięcej, dysleksji, mowy dzieci z zaburzeniami słuchu, autyzmem czy zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego. Zestaw zawiera: • 96 obrazków z postaciami – symbolami kategorii (cicho – głośno; wysoko – nisko; szybko – wolno; smutno – wesoło) o wym. 8,3 x 8,3 cm • 4 plansze kontrolne • 16 kart z wzorami sekwencji SZCZEGÓLNIE POLECAMY DO PRACY Z DZIEĆMI Z: • zaburzeniami uwagi i pamięci słuchowej • trudnościami w rozpoznawaniu i różnicowaniu dźwięków • opóźnionym rozwojem mowy • afazją dziecięcą • autyzmem Poznajemy dźwięki 199046 99 90
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5