Modułowe Pracownie Przyrodnicze Cele edukacyjne realizowane poprzez Modułowe Pracownie Przyrodnicze 1. ROZBUDZENIE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW ŚWIATEM PRZYRODNICZYM: • rozwijanie ciekawości świata i chęci aktywnego poznawania przyrody; • rozwijanie wrażliwości przyrodniczej i ekologicznej; • kształtowanie umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy przyrodniczej. 2. KSZTAŁTOWANIE U UCZNIÓW POSTAWY BADAWCZEJ: • rozwijanie dociekliwości oraz chęci i umiejętności zadawania pytań; • kształtowanie umiejętności formułowania hipotez i ich weryfikowania, np. poprzez doświadczenia i eksperymenty; • kształtowanie cierpliwości, wytrwałości i systematyczności; • rozwijanie samodzielności. 3. WYKSZTAŁCENIE U UCZNIÓW NAWYKÓW BEZPIECZNEGO EKSPERYMENTOWANIA: • kształtowanie nawyku planowania i przygotowania eksperymentu (miejsce, sprzęt, kolejność działań, środki bezpieczeństwa); • kształtowanie nawyku bezpiecznego wykonywania doświadczeń. 4. ROZWINIĘCIE U UCZNIÓW UMIEJĘTNOŚCI PRAWIDŁOWEGO PROWADZENIA EKSPERYMENTÓW NAUKOWYCH: • wykonywanie podstawowych pomiarów (dokładność, konieczność powtórzeń); • posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi i obserwacyjnymi; • dokumentowanie obserwacji i doświadczeń, opis jakościowy i ilościowy, używanie prawidłowej terminologii; • kształtowanie umiejętności wyszukiwania informacji i korzystania z różnych źródeł; • nauka prezentacji wyników z zastosowaniem narzędzi TIK. 5. ROZWINIĘCIE U UCZNIÓW KOMPETENCJI PRACY W GRUPIE, W TYM: • rozwijanie umiejętności podziału pracy na zadania składowe i rozdzielania zadań w zespole; • kształtowanie postawy odpowiedzialności za rezultat pracy całego zespołu. Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 755 Modułowe Pracownie Przyrodnicze infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Fizyka
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5