Pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera: 1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan: – każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy, – gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie – dekodowanie” 2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber) 3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej) 4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy 5. 4 karty z instrukcjami do gier 821027N 1 399,90 brutto pln Pakiet gier do pracy z Photonem na Magicznym Dywanie 4.0 Zestaw 4 gier przeznaczony do pracy z Robotem Photon (821200, sprzedawany osobno). 1. Wiosenny piknik – Photon wybiera się na piknik, ale najpierw musi zebrać wszystkie owoce, które wysypały się z koszyka. Pomożesz mu? 2. Owocowe zbiory – Photon uwielbia owoce, pomóż mu zebrać ich jak największą ilość. Nie jest to łatwa sprawa, ponieważ smaka na nie mają też ogrodowe owady. Dasz radę? 3. Kolorowe kształty – Uwielbiasz nowe technologie i czujesz w sobie duszę artysty? Świetnie się składa! Z pomocą Photona zaprogramujesz dzieło sztuki! Gotowy do zabawy? 4. Wędrówka w nieznane – Zabierz Photona na wycieczkę- przemierzycie nieodkryte dotąd szlaki. Ważne jest, aby nie zboczyć z kursu. Steruj Photonem tak, aby nie zjechał ze ścieżki i dotarł do mety. Do dzieła! 821042N 779,90 brutto pln Pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera: 1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan: – każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy, – gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmiczna”, „Rurociąg”, „Magiczne Wzory”, „Mistrz liczenia” – dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery) 2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber) 3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej) 4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy 5. 4 karty z instrukcjami gier 821028N 2 099,90 brutto pln 4 GRY 4 GRY 4 GRY Magiczny Dywan 4.0 DELUXE z pakietem EDU Quizy dla klas 4–8, pakietem REW i funkodowaniem dla klas 1–8 (821050 + 821005N + 821008N + 821027N + 821028N) • 821050 Magiczny Dywan 4.0 • 821005N Pakiet EDU Quizy dla klas 4–8 do Magicznego Dywanu 4.0 • 821008N Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0 • 821027N Pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 • 821028N Pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 821032N 21 859,50 brutto pln Zestaw: Magiczny Dywan 4.0 i Photon • Magiczny Dywan 4.0 (821050) • Pakiet do nauki kodowania I-III (821027N) • Robot Photon (821200) • Pakiet gier do pracy z Photonem na Magicznym Dywanie 4.0 (821042N) 821043N 17 929,60 brutto pln Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 586 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5