Nauka programowania dla początkujących Photon Draw Programowanie z dzie mi polega na projektowaniu cieżki, kt rą odtworzy robot, poprzez rysowanie jej palcem na ekranie. Na cieżkę można nakłada specjalne akcje, takie jak reakcja na czujniki (np. zatrzymanie robota po wykryciu przeszkody)i, zmiana koloru pod wietlenia czy wydawanie dźwięk w. To doskonały wstęp do programowania, kt ry uczy planowania oraz rozwija orientację przestrzenną. Klasy 1-3 Klasy 4-6 Photon Badge Programowanie przy użyciu instrukcji w formie symboli. Dzieci tworzą cieżkę zgodnie ze wskaz wkami w zadaniu od nauczyciela, rozwijając w ten spos b umiejętno ci wykrywania błęd w, planowania, przewidywania oraz wyszukiwania najbardziej optymalnych rozwiązań dla zadanych problem w. Photon Blocks Programowanie za pomocą konfigurowalnych kolorowych bloczk w, dedykowane klasom 4-6. Na tym etapie uczniowie projektują już bardziej złożone sekwencje z wykorzystaniem czujnik w, rozwijają umiejętno wczesnego wykrywania błęd w oraz optymalizacji napisanych program w. Scratch Photon zintegrowany jest z najpopularniejszym narzędziem do nauki programowania w szkołach – Scratchem. Narzędzie zostało rozszerzone o bloki umożliwiające wydawanie poleceń robotowi oraz odczyty z jego czujnik w. Dzięki temu uczniowie mogą tworzy bardziej złożone programy wykorzystując wirtualną scenę Scratch w połączeniu z fizycznym robotem, a nauczyciele realizowa podstawę programową. Wstęp do programowania w Twojej szkole podstawowej Wykorzystanie robota do wprowadzania dzieci w podstawy programowania, skupia ich uwagę i stymuluje podczas aktywno ci. W zestawie z Photonem otrzymujesz bogatą oprawę dydaktyczną – specjalnie do nauki w szkole podstawowej zostały opracowane dedykowane zestawy scenariuszy, ułatwiające prowadzenie zaję . Nauczyciele realizując przygotowane lekcje, krok po kroku budują sw j warsztat pracy. Poznają spos b działania robota, jednocze nie pokazując dzieciom, jak bezpiecznie i inteligentnie korzysta z nowych technologii. Jak wygląda programowanie na poziomie podstawowym? Aplikacja Photon EDU połączona jest z gotową bazą scenariuszy przygotowanych przez naszych ekspert w i dostosowanych do konkretnych grup wiekowych. Dla najmłodszych przygotowane są dedykowane obrazkowe interfejsy programowania. Nie wymagają one umiejętno ci czytania i są wietnym wstępem do tworzenia bardziej zaawansowanych program w na kolejnych etapach edukacji. Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 520 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5