Kto to? Co to? Rzeczownik Pomoc niezbędna w poznawaniu i utrwalaniu umiejętności rozpoznawania części mowy. Jednym z zadań dziecka jest zapełnienie planszy kartonikami z obrazkami pasującymi do danej kategorii rzeczownika. Po każdym wylosowaniu kartonika, dziecko musi nazwać to, co przedstawia rysunek i określić, do której kategorii rzeczownika należy. Zestaw wprowadza dziecko w świat gramatyki języka polskiego. Wspomaga rozumienie mowy, wzbogacanie słownictwa, stymuluje rozwój umiejętności zadawania pytań i budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym, uczy kreatywności, stymuluje logiczne myślenie. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, z opóźnionym rozwojem mowy, z afazją dziecięcą, z dysleksją. • 5 plansz formatu A4 • 30 kartoników z obrazkami o wym. 6 x 6 cm • 5 kart pracy formatu A4 (do kserowania) • od 3 lat 199023 69,90 brutto pln Jaki? Przymiotnik Pomoc z serii „Poznajemy części mowy”. Składa się ona z trzech części mających formę gier: „Poznajemy słowa, które określają cechy przedmiotów/zjawisk”, „Porównywanie”, np. okrągły jak… i „Określanie cech rzeczownika”, np. Jabłko jest… (okrągłe, kwaśne, zepsute itp.) oraz 2 plansz demonstracyjnych, wyjaśniających zagadnienia stopniowania i odmiany przymiotnika. Pomoc przeznaczona dla dzieci w młodszym wieku szkolnym oraz starszych, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, a także dla uczniów z: opóźnionym rozwojem mowy, SLI (specyficznymi zaburzeniami rozwoju językowego szczególnie z deficytem gramatycznym), afazją dziecięcą, dysleksją. • 4 plansze kontrolne formatu A4 • 20 tafelków z rysunkami • 20 kart o wym. 7 x 7 cm • 20 kart formatu A5 do ćwiczeń określania rzeczownika • plansza prezentująca stopniowanie przymiotnika • plansza prezentująca odmianę przymiotnika przez liczby i rodzaje • żetony • instrukcja • od 3 lat 199055 79,90 brutto pln Czasownik. Co robi? Co się z nim dzieje? Pomoc zawiera materiał, który pozwala na 4 rodzaje ćwiczeń: 1. Poznajemy słowa, które określają czynności – zabawa memo. Jest to etap wstępny, którego celem jest zapoznanie dziecka z wyrazami, które należą do grupy czasowników. 2. Formy czasownika w określonym czasie. Ćwiczenia uświadamiają dziecku, że forma czasownika zmienia się w zależności od tego, czy to o czym mówimy działo się wczoraj, dzieje się teraz, czy dopiero będzie się działo w przyszłości. 3. Osobowe formy czasownika. Celem zabawy jest pokazanie dziecku, że różne osoby będą używały innej formy tego samego czasownika. 4. Kontrolne karty pracy. Pomoc przeznaczona dla dzieci w młodszym wieku szkolnym i starszych, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, a także dla uczniów: z opóźnionym rozwojem mowy, z SLI (specyficznymi zaburzeniami rozwoju językowego szczególnie z deficytem gramatycznym), z afazją dziecięcą, z dysleksją. • 136 kartoników z obrazkami czynności o wym. 6 x 6 cm • plansza czasu formatu A4 • 2 plansze A4 do ćw. odmiany czasownika przez osoby • 5 kontrolnych kart pracy formatu A4 (do kserowania) • od 3 lat 199024 99,90 69,90 brutto pln 69 90 79 90 Rzeczowniki dla zaawansowanych – gra edukacyjna Gra edukacyjna poszerzająca wiedzę na temat rzeczowników. Rozgrywka to trening zasad gramatyki, umiejętności czytania, spostrzegawczości, logicznego myślenia oraz refleksu. Celem gry jest odnalezienie na planszy jak największej liczby poszukiwanych słów, a wygrywa ta osoba, która zdobędzie najwięcej punktów. Zawartość: • plansza do gry, 1 szt. • kostka do gry, 1 szt. • pionki do gry, 4 szt. • karty z poleceniami, 55 szt. • notes, 1 szt. • instrukcja • od 9 lat 854041 54,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. NOWOŚĆ 54 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 41 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Edukacja 1–3, emocje Edukacja polonistyczna PRODUKT
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5