100 GIER Magiczny Dywan 4.0 z ulepszonymi mechanizmami wykrywania ruchu Magiczny Dywan 4.0 Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Magiczny Dywan zawiera w sobie zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie spektrum zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym, jednolitym podłożu. Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego rzutnika tworzy „wirtualny, magiczny dywan”, na którym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko podczas zabawy ingeruje w jej tok za pomocą ruchów rękami lub nogami. Wymiary „wyświetlanego obszaru” to ok. 2,2 x 3,5 m (dla ok. 3 m wysokości podwieszonego urządzenia). Dane techniczne: • sterowanie za pomocą pilota • wyposażony w czujniki ruchu • wbudowany projektor szerokokątny • wbudowany komputer z procesorem Intel • montażu sufitowy z możliwością regulacji 40–55 cm • nadaje się do jasnych, gładkich powierzchni • rozmiar pola gry na wysokości 3 m wynosi około 2,2 x 3,5 m • waga 8,3 kg • wymiary 33 x 20,5 x 31 cm (bez rączki) • zużycie energii 375 W W komplecie zestaw 100 gier i zabaw interaktywnych z różnych zakresów tematycznych. 821050 14 599,90 brutto pln Pakiet Wczesne czytanie do Magicznego Dywanu 4.0 Przeznaczony jest dla dzieci w wieku 4–8 lat, zarówno tych zagrożonych dysleksją, jak i zaczynających przygodę z czytaniem. Wspiera rozwój i umiejętność sięgania do funkcji wykonawczych, takich jak: uwaga, pamięć robocza, wnioskowanie, odbieranie informacji zwrotnych i rozwiązywanie problemów. To właśnie dzięki nim dzieci mogą w naturalny sposób budować strategię czytania. Cały proces nauki z pakietem WCZESNE CZYTANIE odbywa się wielokanałowo – poprzez ruch i doświadczanie, z jednoczesnym wykorzystaniem zmysłów wzroku i słuchu. Dzięki atrakcyjnej formie i zróżnicowanym zadaniom dzieci mają wewnętrzną motywację do pracy, a przede wszystkim świetnie się bawią. Pakiet doskonale sprawdzi się podczas zajęć stymulujących rozwój psychoruchowy, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. 821058N 5 499,90 brutto pln Pakiet Wczesne czytanie 32 GRY Pakiet Krok po kroku Pakiet idealnie sprawdzi się w terapii dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym (klasy I-V), ale także w rehabilitacji dzieci i dorosłych z niepełnosprawnościami. W szczególności dedykowany jest dzieciom: z dziecięcym porażeniem mózgowym, po wypadkach komunikacyjnych – z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego oraz złamaniach kończyn dolnych, mającym zły wzorzec chodu, z zaburzeniami równowagi, koordynacji wzrokowo ruchowej czy z ogólnymi problemami w zakresie motoryki dużej. Unikalna kompozycja 15 aplikacji, opracowana we współpracy z fizjoterapeutą, pozwala na rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała, kształtuje zwinność i gibkość. Poprzez specjalną aplikację KALIBRATOR, urządzenie pozwala na ustawienie rozmiaru stopy, rozstawu bioder oraz długości kroku ćwiczącego, co ułatwia korzystanie z aplikacji i umożliwia ich personalizację. Wśród gier znajdują się ćwiczenia wykorzystujące skoki, podskoki czy rzuty, a także aplikacje oparte na zachowywaniu równowagi. Bezpieczny i kolorowy świat rozszerzonej rzeczywistości sprawi, że dzieci chętnie wykonają ćwiczenia i wypracują właściwą postawę bądź rozwiną umiejętność kontroli tułowia. Pakiet zawiera: • Materiały metodyczne • Scenariusze zajęć • Karty pracy 821061N 3 399,90 brutto pln Pakiet Krok po kroku 15 GIER Aplikacje podzielone są na trzy zestawy: MIASTO, NATURA i WAKACJE, a w obrębie każdego do dyspozycji graczy jest 5 gier. Pakiet zawiera: materiały metodyczne, scenariusze zajęć, karty pracy. Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 218 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5