Katalog online Szkoła Podstawowa - Pomoce edukacyjne 2024

Warsztaty kodowania Pomoc edukacyjna dla 2 dzieci, oferująca wstęp do kodowania w formie zabawy. Zadaniem dziecka jest wyznaczyć trasę na magnetycznej planszy z narysowanymi zwierzątkami tak, by wiodła ona od jednego zwierzątka do drugiego. Plansza pokryta jest siatką kwadratowych pól, a trasę układa się umieszczając strzałki na konkretnych polach. Zestaw zawiera 24 karty z zadaniami do wykonania, podzielone na 4 grupy o rosnącej trudności. W pierwszej na karcie narysowana jest trasa, a dziecko może dowolnie wybierać strzałki potrzebne do jej ułożenia. W drugim typie zadań karta pokazuje tylko zwierzątka, które trasa ma połączyć, i rodzaje strzałek, które należy wykorzystać do jej ułożenia. Trzeci typ zadań dodatkowo określa dozwoloną liczbę strzałek jednego lub dwóch rodzajów. W czwartych, najtrudniejszych zadaniach, liczba i rodzaj strzałek są ściśle określone. Zestaw zawiera: • 24 karty zadań o wym. 15 x 10 cm. • 2 dwustronne plansze magnetyczne o wym. 32,5 x 22,5 cm. • 46 magnetycznych strzałek (23 czerwone i 23 fioletowe). • przewodnik dla nauczyciela. • wym. opakowania: 34,4 x 24 x 4,2 cm • od 4 lat 200157 229,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Produkt zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy przyciągnięte do siebie lub przywierające do przedmiotu metalowego w organizmie człowieka mogą być przyczyną poważnych, a nawet śmiertelnych obrażeń. W przypadku połknięcia magnesów lub wprowadzenia ich do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską. Pierwsze kodowane ścieżki Pomoc edukacyjna dla 2 dzieci, oferująca wstęp do kodowania w formie zabawy. Zadaniem dziecka jest zaznaczyć na planszy z narysowanymi obrazkami ścieżkę zgodnie z wytycznymi zawartymi na paskach zadań. Zadania podzielone są na dwie grupy: paski z łatwiejszymi zadaniami składają się z 6 kroków, paski z trudniejszymi z 9. Paski w kolejnych krokach informują za pomocą strzałek o kierunku, w którym biegnie ścieżka. Znak zapytania na pasku oznacza, że w danym miejscu ścieżki jest obrazek. Dziecko układa na planszy klocki ścieżki i klocki z obrazkami, a następnie odwraca pasek zadania, żeby sprawdzić, czy wykonało je poprawnie. Zestaw zawiera: • 24 dwustronne paski zadań o wym. 31 x 4,2 cm i 21 x 4,2 cm. • 2 przezroczyste plastikowe kratki o wym. 31,5 x 21,6 cm. • 6 dwustronnych plansz o wym. 31 x 21 cm • 14 plastikowych klocków z obrazkami, o wym. 3,2 x 3,2 cm (w 2 kolorach). • 12 plastikowych klocków ścieżki o wym. 3,2 x 3,2 cm (w 2 kolorach). • przewodnik dla nauczyciela. • od 3 lat 200158 239,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zabawa w kodowanie – zestaw Dzięki zestawowi Zabawa w kodowanie, dzieci bawią się i jednocześnie rozwijają umiejętności motoryczne poprzez chodzenie, skakanie i skręcanie. Ten zestaw wprowadza dzieci do wczesnego kodowania i podstawowych pojęć związanych z programowaniem bez użycia elektroniki. Przewodnik w pełnym kolorze zawiera przykładowe zabawy i przegląd podstaw kodowania. Korzyści edukacyjne: • Styl uczenia się: wizualny, kinestetyczny, dotykowy. • Rozwój umiejętności: myślenie krytyczne, myśl sekwencyjna, rozwiązywanie problemów, umiejętności motoryczne, poczucie kierunku, kierowanie się wytycznymi Zestaw zawiera: • 20 piankowych mat o wym. 24,2 x 24,2 x 0,6 cm • 20 dwustronnych kartonowych kart do kodownia o wym. 12,2 x 12,2 x 0,2 cm • kartonowe elementy o wym. od 20,5 x 15 x 0,1 do 24,2 x 24,2 x 0,1 cm, w tym: 2 roboty, 2 koła zębate, 2 sprężyny, 2 strzałki i 2 X-y. • o d 5 lat 358100 239,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 136 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5