Katalog online Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2024/2025

Aktywna Tablica 5
Pomoce do diagnozy 12
Wyposażenie sal i gabinetów terpeutycznych 15
Edukacyjno-terapeutyczne programy multimedialne 117
Edukacyjno-terapeutyczne programy dla dzeci w wieku przedszkolnym 118
Terapia psychoneurologiczna dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), oraz zaburzeniami procesów uczenia się, w tym dysleksją i dyskalkulią 137
Terapia uczniów z zaburzeniami komunikacji, zaburzeniami przetwarzania słuchowego, z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem 184
Terapia uczniów mających problemy w edukacji szkolnej, z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej 205
Terapia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (AAC), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami 238
Multimedia 247
Knowla Box 248
Knowla Wall 252
Podłoga Interaktywna FunFloor 258
Magiczny Dywan 261
Musicon Care+ 267
Monitory interaktywne 268
Tablice interaktywne 278
Laptopy, tablety, osprzęt komputerowy 280
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami artykulacji, wymowy i mowy 291
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami funkcji słuchowych 341
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami koncentracji 361
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami widzenia 407
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu 429
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z trudnościami w zakresie matematyki 477
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami emocjonalnymi 525
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym 553
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z niepełnosprawnością ruchową 567
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami integracji sensorycznej 607
Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji 663
Uczeń zdolny 679

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5