Katalog online Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2024/2025

WYMAGANIA TECHNICZNE PROGRAMU: • dostęp do Internetu • komputer z systemem operacyjnym: Windows 7/8/10/11 oraz wyższe wersje lub Mac OS • tablet z system operacyjnym Android 8.0.0 lub iOS 14.7.1 i wyższe • przeglądarka internetowa (zalecamy Google Chrome lub Opera) • tablica multimedialna z przeglądarką internetową (tylko Chrome) • głośniki, mikrofon. Zestaw stolikowo-dywanowych gier integracyjnych przeznaczony jest dla dzieci w wieku 7 – 10 lat do pracy w grupach. Pozwala na wykorzystanie różnorodnych technik pracy oraz działań mających na celu poprawę zachowań społecznych, emocjonalnych i relacyjnych, m.in.: • przydzielanie zadań do wykonania zarówno indywidualnie, jak i dla grupy, • przydzielanie i odgrywanie różnych ról, • postępowanie według instrukcji/schematu, • modelowanie/dostosowywanie reguł do grupy, • pozytywne komunikowanie i stopniowane wzmocnienie, • udzielanie informacji zwrotnej zarówno podczas trwania zajęć, jak i po zakończeniu, • wspieranie oraz aktywne podpowiadanie. Korzyści dla nauczyciela, pedagoga i nauczycieli przedmiotowych: • efektywnie zarządzi klasą/grupą – dzięki zestawowi przeprowadzi ciekawe, inspirujące zajęcia (indywidualne, grupowe, w podziale na mniejsze grupy), • rozpozna mocne i słabe strony klasy/grupy – gry i zabawy pomogą rozpoznać sytuacje konfliktowe, co może być wykorzystane na innych zajęciach i pomóc opracować oraz wprowadzić strategie zarządzania klasą oparte na umiejętnościach społecznych, • wzmocni pozytywny efekt w klasie/grupie – wzmacnianie relacji z uczniami przyczyni się do atmosfery, która sprzyja naukowemu i społecznemu rozwojowi uczniów, • wesprze uczniów w ich rozwoju społecznym i emocjonalnym – dzięki obserwacji uczniów podczas gier zidentyfikuje deficyty społeczne, a następnie przyczyni się do wspierania rozwoju uczniów w obszarze kompetencji społecznych Korzyści dla ucznia: • poćwiczy umiejętności życia społecznego – umiejętności społeczne są kluczowe dla udanego funkcjonowania w społeczeństwie, dlatego dzięki różnorodnym grom i zadaniom dzieci nauczą się zasady współpracy, szacunku dla innych, odpowiedzialności społecznej i innych kluczowych wartości społecznych, • zbuduje pozytywne poczucia własnej wartości – uczestnictwo w grach może przyczynić się do budowania pozytywnego poczucia własnej wartości, a poprzez pozytywne interakcje z innymi dzieci uczą się doceniać swoje umiejętności oraz odkrywać zdolności, • nauczy się jak radzić sobie z konfliktami i negocjować – ta umiejętność jest istotna zarówno w relacjach z rówieśnikami, jak i w przyszłym życiu zawodowym, • poprawi komunikację w ramach grupy – nauka komunikacji werbalnej i niewerbalnej, umiejętność słuchania oraz wyrażania swoich myśli i uczuć są kluczowe dla skutecznej komunikacji interpersonalnej, • rozwinie inteligencję emocjonalną – dzięki grom dzieci zrozumieją swoje własne emocje oraz emocje innych, nauczą się rozpoznawania i radzenia sobie z różnymi uczuciami. Gry i aktywności zawarte w zestawie stolikowo-dywanowych gier integracyjnych będą realną i praktyczną pomocą dla dzieci, które mają problemy i trudności: • w relacjach i kontaktach społecznych z rówieśnikami, • w koncentracji uwagi, • z regulowaniem i rozpoznawaniem emocji, • z dostosowywaniem się do zasad, reguł, • z przyjmowaniem krytyki, • rozwiązywaniem konfliktów. Eduterapeutica lux Trening Umiejętności Społecznych Wersja z kodem dostępu (licencja na 50 stanowisk i odnawiana co 5 lat – bezterminowa) do platformy www.educhmura.pl 145234 – 3 490,00 zł brutto pln infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 555 ZAGROŻENIE NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM Podane ceny są cenami brutto.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5