Katalog online Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2024/2025

Terapia • edukacja włączająca AKTYWNA TABLICA SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE 2024/25

Szanowni Państwo, oddajemy w Państwa ręce katalog SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE, w którym prezentujemy kompleksową ofertę wyposażenia i pomocy dydaktycznych, wspierających uczniów, którzy potrzebują specjalistycznej pomocy terapeutycznej, dostosowanych metod nauczania oraz indywidualnego podejścia, aby mogli w pełni rozwijać swoje możliwości. Nowy katalog Moje Bambino został przygotowany pod kątem doboru pomocy, narzędzi, programów multimedialnych oraz wyposażenia, które ułatwią Państwu pracę dydaktyczną i terapeutyczną z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zadbaliśmy, by oferta była odpowiednio posegregowana, dlatego do poszczególnych dysfunkcji rozwojowych, z jakimi możecie Państwo spotkać się w pracy z dzieckiem, przypisaliśmy konkretne pomoce dydaktyczne. Pozwolą one nauczycielom i terapeutom dostosować metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniów ze SPE. Główne obszary, w których chcielibyśmy ich wspierać to: niepełnosprawności fizyczne i intelektualne, trudności w nauce, problemy emocjonalne i behawioralne, zaburzenia komunikacji i mowy, uczniowie szczególnie uzdolnieni. Zespół Moje Bambino

Wyposażenie sal i gabinetów terpeutycznych 15 Edukacyjno-terapeutyczne programy multimedialne 117 Multimedia 247 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami artykulacji, wymowy i mowy 291 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami funkcji słuchowych 341 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami koncentracji 361 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami widzenia 407 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu 429 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z trudnościami w zakresie matematyki 477 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami emocjonalnymi 525 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym 553 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z niepełnosprawnością ruchową 567 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami integracji sensorycznej 607 Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji 663 Uczeń zdolny 679 SPIS TREŚCI infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 1

Programy samorządowe Wiele samorządów lokalnych prowadzi własne programy wsparcia dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Mogą to być: • dodatkowe zajęcia terapeutyczne i rehabilitacyjne, • wsparcie asystentów nauczycieli, • organizowanie specjalistycznych szkoleń dla kadry pedagogicznej. Wyrównaj szanse – środki na zakup pomocy dydaktycznych Szkoła bez barier – dostępność plus Wsparcie uczniów z niepełnosprawnością oraz dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych to priorytet w realizacji zadań oświatowych i edukacyjnych w Polsce. Celem programu jest likwidacja barier dostępności w szkołach i poprawa dostępności szkół podstawowych w czterech obszarach: ARCHITEKTONICZNYM – to standardy przygotowania infrastruktury pod kątem dostępności dla uczniów, nauczycieli, rodziców i członków społeczności lokalnej z niepełnosprawnościami TECHNICZNYM – dostępność poszczególnych pomieszczeń i ich wyposażenia dla uczniów i nauczycieli z niepełnosprawnością EDUKACYJNO-SPOŁECZNYM – zaspokajanie indywidualnych potrzeb uczniów w kontekście nauki, opieki i wychowania ORGANIZACYJNYM – to standardy usprawniające proces zarządzania szkołą i organizację pracy szkoły w zakresie wsparcia osób z indywidualnymi potrzebami Rządowy program pomocy uczniom niepełnosprawnym Dofinansowanie zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych jest jedną z form realizacji zadania wyrównywania szans edukacyjnych, podnoszenia jakości kształcenia uczniów niepełnosprawnych, a w konsekwencji zwiększania ich szans edukacyjnych. W latach 2023–2025 programem będą objęci uczniowie słabowidzący, niesłyszący, słabosłyszący, z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją, z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym oraz uczniowie z niepełnosprawnościami sprzężonymi (w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród wyżej wymienionych niepełnosprawności), posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. W latach 2023–2025 pomoc w ramach programu otrzyma około 183 020 uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Fundusze unijne Działanie 5.1 – działanie nakierowane jest na rozwój infrastruktury szkół podstawowych i ponadpodstawowych, prowadzących kształcenie ogólne w zakresie zwiększenia ich dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z wyłączeniem szkół dla dorosłych). Działanie 5.2 – fundusze przeznaczone na budowanie nowych oraz rozbudowę i/lub przebudowę istniejących obiektów, zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia powiązanego ze zwiększeniem jakości edukacji przedszkolnej lub zwiększeniem dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami, zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia funkcjonalnie powiązanego z realizowanym projektem. 2 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Edukacja włączająca jest obecnie jednym z głównych kierunków rozwoju edukacji w Polsce i na świecie. Wartością nadrzędną edukacji inkluzywnej jest zapewnienie równości szans w edukacji i rozwoju umiejętności wszystkim dzieciom – niezależnie od ich zdolności, niepełnosprawności, pochodzenia społeczno-ekonomicznego czy kulturowego. Jest to wielowymiarowe, kompleksowe i wielokierunkowe podejście do edukacji, ukierunkowane na dostosowanie wymagań edukacyjnych, miejsca i warunków nauki i organizacji kształcenia do potrzeb i możliwości każdego ucznia, jako pełnoprawnego uczestnika procesu nauczania. Edukacja ta ma na celu wyposażenie uczniów w umiejętności niezbędne do stworzenia w przyszłości społeczeństwa włączającego, w którym każda osoba niezależnie od stanu zdrowia, sprawności fizycznej, pochodzenia etnicznego czy wyznania jest pełnoprawnym członkiem społeczności, a różnice międzyludzkie są postrzegane jako czynnik rozwoju cywilizacji. Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego w 2024 w polskich szkołach uczy się 330 tys. dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Stanowią one aż 11% wszystkich uczniów w szkołach podstawowych Edukacja włączająca wspólnie pokonujemy bariery Edukacja włączająca jest procesem nieustannego dostosowywania się do potrzeb uczniów. Celem wszelkich podejmowanych przez szkoły działań jest zapewnienie uczniom uczestnictwa w życiu szkolnym oraz pełnego dostępu do edukacji wysokiej jakości. Dążeniem placówek jest stworzenie szkoły ogólnodostępnej, czyli takiej, która będzie dostępna dla każdego ucznia, otwarta na jego indywidualne potrzeby i dostosowana do jego możliwości oraz będzie realizowała założenia edukacji inkluzyjnej. infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 3 Podane ceny są cenami brutto.

Edukacja włączająca to obecnie główny kierunek polityki edukacyjnej zarówno w Polsce, w Europie, jak i w świecie. Coraz więcej funduszy przeznaczanych jest na zapewnienie pełnej dostępności procesu nauczania – uczenia się. Zespół Moje Bambino od lat wkłada ogromny wysiłek, aby placówki edukacyjne w kraju mogły korzystać z najnowocześniejszych pomocy edukacyjnych i rozwiązań sprzyjających edukacji inkluzyjnej. Obszary dostosowania Realizując zasady edukacji włączającej zmieniamy różne aspekty szkoły lub przedszkola. Każda z wprowadzanych zmian wymaga zastanowienia się i odpowiedniego planowania. Ważne jest dostosowanie fizycznego środowiska szkolnego, programu nauczania oraz zasobów dydaktycznych do potrzeb wszystkich uczniów. Główne obszary dostosowania placówek edukacyjnych to: ARCHITEKTONICZNY: dostępność odpowiednio dostosowanych pomieszczeń, np. świetlicy, szatni, sal lekcyjnych, pomieszczeń do rewalidacji i innych ORGANIZACYJNY: kompetencje kadry, standaryzacja działań, programy indywidualne TECHNICZNY: wyposażenie sal w odpowiednie ławki, sprzęt, wyposażenie gabinetów, stworzenie miejsc wysieczenia i odpoczynku EDUKACYJNO-SPOŁECZNY: alternatywne metody nauczania, oceniania, planowania, budowania relacji i więzi w środowisku szkolnym, indywidualne wsparcie w zakresie ppp. WYPOSAŻENIE Kompleksowo wyposażamy pomieszczenia, dostosowując je do potrzeb wszystkich uczniów. Kładziemy duży nacisk, aby gabinety terapeutyczne, logopedyczne sprzyjały rozwijaniu kompetencji u dzieci. DIAGNOZA Razem z ekspertami tworzymy materiały dla nauczycieli, terapeutów, logopedów, psychologów, ułatwiające postawienie właściwej diagnozy. W ofercie posiadamy: zestawy do obserwacji i diagnozy, pomoce tradycyjne oraz programy multimedialne. ROZWÓJ EMOCJONALNO-SPOŁECZNY To jeden z kluczowych obszarów rozwoju uczniów, dlatego wraz z psychologami i terapeutami tworzymy pomoce edukacyjne wpierające proces nabywania kompetencji społecznych i radzenia sobie z emocjami. POMOCE EDUKACYJNE Oferta Moje Bambino została podzielona według najczęściej występujących u dzieci zaburzeń. Tak oto w katalogu znajdziecie Państwo pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami artykulacji, wymowy i mowy, funkcji słuchowych, koncentracji, widzenia, z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w zakresie matematyki, z zaburzeniami emocjonalnymi, dla uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym, do terapii uczniów z niepełnosprawnością ruchową, zaburzeniami integracji sensorycznej, pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji, pomoce dla ucznia zdolnego. 4 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

AKTYWNA TABLICA Oferta Moje Bambino w programie Aktywna Tablica to: 1. NOWOCZESNY SPRZĘT – interaktywne monitory dotykowe insGraf DIGITAL, najszerszy wachlarz sprzętu, narzędzi i pomocy dydaktycznych do wszystkich rodzajów terapii wskazanych w rządowym rozporządzeniu. 2. GOTOWE PAKIETY AKTYWNA TABLICA – specjalne potrzeby edukacyjne i pakiety IT dla tych z Państwa, którzy szukają gotowych i pewnych rozwiązań. 3. Bezpłatne konsultacje – pomoc w doborze pomocy terapeutycznych i narzędzi do terapii. 4. WYJĄTKOWA OFERTA CENOWa – zakup na korzystanych warunkach rabatowych. Tylko dla klientów projektu AKTYWNA TABLICA! 5. SERWIS, MONTAŻ, SZKOLENIE – zapewniamy profesjonalną pomoc serwisową, montażową i wdrożeniową. 6. Wyjątkowe produkty – jak co roku katalog produktowy został wzbogacony o setki nowości. Na szczególną uwagę zasługują takie produkty jak JumboEdu – pogram multimedialny dla przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej, Zabawa z głoskami, program logopedyczny, Knowla Box – Interaktywna ściana i podłoga, Musicon – rewolucyjny sposób na polisensoryczną edukację. Laptop za 1 zł Do każdego wybranego przez Państwa pakietu w ramach programu Aktywna Tablica oferujemy dodatkowo zakup laptopa Lenovo V15 tylko za 1zł Na wszelkie pytania i potrzeby odpowiedzą regionalni koordynatorzy ds. projektu Aktywna Tablica Moje Bambino w programie Aktywna Tablica Moje Bambino od początku trwania programu Aktywna Tablica przygotowuje ofertę, wspiera na etapie wyboru asortymentu, składania wniosku swoich Klientów. Wierzymy, że dofinansowanie zostanie wznowione w kolejnych latach, dzięki czemu będziemy mogli wspólnie z Państwem wyposażać szkoły w sprzęt pozwalający na digitalizację procesów edukacyjnych. Kamila Dyszkiewicz tel. 667 633 830 k.dyszkiewicz@mojebambino.pl Piotr Waś tel. 504 266 598 p.was@mojebambino.pl Agata Witkoś tel. 797 408 461 a.witkos@mojebambino.pl Anita Smolińska tel. 781 980 221 a.smolinska@mojebambino.pl www.aktywnatablicaprojekt.pl infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 5 Podane ceny są cenami brutto.

x 4 KUPUJĄC PAKIET OSZCZĘDZASZ! 900,00 PLN kod zestawu: AT0014 Pakiet SPE Gabinet Terapii Pedagogiczno-Psychologicznej Kod towaru Nazwa towaru Ilość NS01014 Laptop Lenovo ThinkBook 16 G6 IRL i5–1335U 16GB 512GB SSD WIN11PRO EDU 4 031852 Program multimedialny: Czytanie ze zrozumieniem mTalent 1 031957 Program multimedialny: Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4–6) mTalen 1 031901 Program multimedialny Matematyka. Dyskalkulia mTalent 1 031959 Program multimedialny: Potrafię. Obszar matematyczny mTalent 1 031989 Program multimedialny Koncentracja i pamięć mTalent 1 031951 Program multimedialny: Percepcja słuchowa 2. Zaburzenia przetwarzania słuchowego mTalent 1 031851 Program multimedialny: ADHD mTalent 1 031853 Program multimedialny: AUTYZM. Tworzenie umiejętności życiowych (z tabletem) mTalent 1 031932 Program multimedialny: Zajęcia logopedyczne 1 i 2 Pakiet Ekspert mTalent 1 031958 Programy multimedialne: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych 1 031987 Program multimedialny: Będzie dobrze 1 Pakiet 12 programów multimedialnych wraz ze sprzętem elektronicznym. Można go wykorzystać podczas zajęć rewalidacyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych. 35 000 00 35 900 00 6 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

kod zestawu: AT0015 Pakiet SPE Gabinet Terapii Rewalidacyjno-Psychologicznej KUPUJĄC PAKIET OSZCZĘDZASZ! 2 268,60 PLN Kod towaru Nazwa towaru Ilość ZEST5985–0VAT Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 75 1 INS01014 Laptop Lenovo ThinkBook 16 G6 IRL i5–1335U 16GB 512GB SSD WIN11PRO EDU 1 ZEST6067 JumboEdu – program multimedialny 1 031868 Program multimedialny: Potrafię. Niepełnosprawność intelektualna – Pakiet Ekspert mTalent 1 031862 Program multimedialny: ORM i Afazja – Pakiet Ekspert mTalent 1 031961 Program multimedialny: Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2 mTalent 1 031958 Programy multimedialne: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych 1 031900 Program multimedialny: Zajęcia Logopedyczne 1 mTalent 1 031959 Program multimedialny: Potrafię. Obszar matematyczny mTalent 1 199363 Wyrazy i frazy 1 ZEST6068 Specjalistyczne oprogramowanie – Rewalidacja i Terapia z akcesoriami do FunFloor, 1 Pakiet 8 programów multimedialnych wraz z zestawem pomocy tradycyjnych i sprzętem elektronicznym. Można go wykorzystać podczas zajęć rewalidacyjnych, terapii logopedycznej, zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne. 43 750 00 46 018 60 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 7 Podane ceny są cenami brutto.

KUPUJĄC PAKIET OSZCZĘDZASZ! 1 353,60 PLN kod zestawu: AT0007 Pakiet SPE Aktywna Tablica Kod towaru Nazwa towaru Ilość 821224 Photon Moduł Specjalne Potrzeby Edukacyjne (SPE) 1 085085 Tablet Lenovo 10 cali 1 199291 Pomysł na wychowawczą. Prezentacje multimedialne dla klas IV-VIII 1 031981 Profesjonalny gabinet edukacyjno-terapeutyczny PLUS 1 ZEST5940-0VAT Monitor interaktywny insGraf DIGITAL PREMIUM PRO FUTURE 65 1 INS01012 INS01012 Laptop Lenovo V15 G3 IAO i3–1215U 8GB 512GB SSD WIN11PRO EDU, 1 821200 Robot Photon EDU 1 Zestaw 24 programów multimedialnych wraz ze sprzętem elektronicznym. Wspomaga pracę z uczniami w ramach m.in. zajęć rewalidacyjnych, terapii pedagogicznej i logopedycznej oraz rozwija kompetencje emocjonalno-społeczne. 43 750 00 45 103 60 8 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

x 2 kod zestawu: AT0006 Pakiet SPE Gabinet Terapii Logopedyczno-Psychologicznej KUPUJĄC PAKIET OSZCZĘDZASZ! 2 029,30 PLN Kod towaru Nazwa towaru Ilość 821701 Podłoga Interaktywna FunFloor Mobilny 1 821720 Statyw do FunFloor Mobilny 1 199258 Bambikowe logoprzygody – wersja online MED 1 199165 Akademia Bambika – pakiet MED 1 031958 Program multimedialny: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych 1 NS01012 Laptop Lenovo V15 G3 IAO i3–1215U 8GB 512GB SSD WIN11PRO EDU 2 031950 Programy multimedialne: Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy + Autyzm. Mowa w kontekście społecznym 1 mTalent 1 031962 Programy multimedialne: Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania + Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2 mTalent 1 031952 Program multimedialny Percepcja słuchowa 1 i 2 Pakiet Ekspert mTalent 1 031904 Program multimedialny Percepcja wzrokowa mTalent 1 031989 Program multimedialny Koncentracja i pamięć mTalent 1 821227 Photon Moduł Edukacja Społeczno-Emocjonalna (SEL) 1 821704 Pakiet - specjalistyczne oprogramowanie - Rewalidacja i Terapia do FunFloor 1 199291 Pomysł na wychowawczą. Prezentacje multimedialne dla klas IV-VIII 1 199363 Wyrazy i frazy 1 Pakiet 14 programów multimedialnych, moduł z robotem Photon oraz urządzenie multimedialne wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem i sprzętem elektronicznym. Sprawdzi się podczas zajęć rewalidacyjnych, terapii logopedycznej, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz ogólnorozwojowych. 43 750 00 45 779 30 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 9 Podane ceny są cenami brutto.

x 2 kod zestawu: AT0012 Pakiet SPE Gabinet Optimum KUPUJĄC PAKIET OSZCZĘDZASZ! 5 022,30 PLN Kod towaru Nazwa towaru Ilość INS01012 Laptop Lenovo V15 G3 IAO i3–1215U 8GB 512GB SSD WIN11PRO EDU 1 031855 Profesjonalny gabinet edukacyjno-terapeutyczny OPTIMUM 1 ZEST5940-0VAT Monitor interaktywny insGraf DIGITAL PREMIUM PRO FUTURE 65 1 199165 Akademia Bambika - pakiet MED 1 199257 Słuchaj z Bambikiem - MED 1 199258 Bambikowe logoprzygody - wersja online - MED 1 085085 Tablet Lenovo 10 cali 2 821227 Photon Moduł Edukacja Społeczno-Emocjonalna (SEL) 1 821224 Photon Moduł Specjalne Potrzeby Edukacyjne (SPE) 1 Pakiet 16 programów multimedialnych, moduły z robotem Photon oraz sprzęt elektroniczny. Można je wykorzystać podczas zajęć ogólnorozwojowych, logopedycznych i rewalidacyjnych oraz wspierających rozwój kompetencji emocjonalno-społecznych i umiejętności uczenia się. 43 750 00 48 772 30 10 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

3 Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE 65 • 585022–0VAT – Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 3 szt. • 585004 – Uchwyt ścienny do monitorów insGraf DIGITAL, 3 szt. ZEST5937‑0VAT 21 782,70 17 500,00 brutto pln 17 500 00 3 Monitory interaktywne insGraf DIGITAL FUTURE 65 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 11 Podane ceny są cenami brutto.

Obserwacja dziecka w aspekcie gotowości do podjęcia nauki szkolnej Zestaw prób i narzędzi diagnostycznych umożliwiający ocenę gotowości dziecka do podjęcia nauki szkolnej. Pozwala na poznanie umiejętności dziecka w zakresie motoryki, funkcji wzrokowych, słuchowych, poziomu rozwoju mowy, umiejętności matematycznych oraz rozwoju emocjonalno-społecznego. Dla każdego z wymienionych obszarów opracowane zostały próby diagnostyczne i załączniki potrzebne do ich przeprowadzenia oraz arkusze zapisu uzyskanych informacji. Pomoc powstała w oparciu o ogólnie przyjmowane przez psychologów i logopedów normy rozwojowe, uwzględnia wytyczne zawarte w obowiązującej podstawie programowej wychowania przedszkolnego. • Format A4. • od 6 lat 199232 149,90 brutto pln Diagnoza dziecka w wieku przedszkolnym Marzena Walkowiak, Agnieszka Wrzesiak, Dorota Szwugier. Zestaw prób i narzędzi diagnostycznych oraz form zapisu zdobytych dzięki nim informacji o funkcjonowaniu percepcyjno-motorycznym dziecka w wieku przedszkolnym. Opracowanie podzielone zostało na 5 części. Pierwsza, ogólna, przedstawia charakterystykę rozwoju dziecka po ukończeniu drugiego, trzeciego, czwartego i piątego roku życia. Zawiera również: • formularz wywiadu, opracowany w celu zapisu informacji dotyczących rozwoju wczesnodziecięcego dziecka uzyskanych od rodziców lub opiekunów • „Kartę obserwacji zachowania dziecka w przedszkolu” • „Kartę zapisu wyników badań – zestawienie” • informacje na temat interpretacji uzyskanych wyników • rozdział poświęcony symptomom zaburzeń emocjonalnych oraz wczesnym przejawom nadpobudliwości psychoruchowej u dziecka w wieku przedszkolnym • słowniczek terminów Cztery pozostałe części przeznaczone są do diagnozy dziecka w kolejnych latach życia, każda z nich zawiera opisy prób uwzględniających cztery obszary rozwoju przedszkolaka: rozwój ruchowy, rozwój mowy, rozwój operacji umysłowych, rozwój emocjonalno- -społeczny oraz karty zapisu wyników diagnozy. Informacje na temat analizy uzyskanych wyników zostały zamieszczone w rozdziale „Interpretacja wyników”. Ponadto do każdego z 4 pakietów diagnostycznych dołączona jest „Karta badania artykulacji” oraz „Załączniki” umożliwiające przeprowadzenie poszczególnych zadań diagnostycznych. Opracowanie powstało zgodnie z ogólnie przyjmowanymi przez psychologów, logopedów i pedagogów normami rozwojowymi oraz opiera się na wieloletnim, interdyscyplinarnym doświadczeniu autorek w pracy z dziećmi prawidłowo rozwijającymi się, jak i z dziećmi z różnorodnymi problemami. Konstrukcja opracowania pozwala na ocenę rozwoju dziecka przez cały okres pobytu w przedszkolu i daje możliwość śledzenia dynamiki jego rozwoju. • od 3 lat 199043 79,90 brutto pln 149 90 79 90 POMOCE DO DIAGNOZY 12 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto. PRODUKT

Pakiet pomocy do obserwacji dziecka w aspekcie gotowości szkolnej 550037 – Szarfa czerwona, dł. 120 cm, 2 szt. 550018 – Szarfa – żółta, 4 szt. 500111 – Woreczki z grochem – kolory, 1 szt. 601009 – Kamienie rzeczne, 1 szt. 522041 – Piłka 30 cm, 1 szt. 542023 – Tarcza do worków z piaskiem, 1 szt. 075061 – Kosz na zabawki, 1 szt. 077001 – Piłka piankowa śr. 7 cm, 1 szt. 547051 – Nożyczki przedszkolne mix kolorów, 1 szt. 041019 – Nawlekaj nie czekaj, 1 szt. 500031 – Duże drewniane korale, 1 szt. 115403 – Plastelina kwadratowa 18 kolorów, 1 szt. MONT457500 – Ramka z małymi guzikami, 1 szt. 504004 – Ramka do zapinania zamek błyskawiczny, 1 szt. 115426 – Ołówki do nauki pisania, 1 szt. 115008 – Blok rysunkowy A4, 1 szt. 115002 – Kredki Bambino 24, 1 szt. 517006 – Mały kalejdoskop, 1 szt. 500184 – Guziki do sortowania i nawlekania, 1 szt. 149067 – Historyjki obrazkowe 4 – elementowe, 1 szt. 041026 – Sylaby do zabawy, 1 szt. 199009 – Poznajemy miasta Polski, 1 szt. 202126 – Puzzle 24 elem. – farma, 1 szt. 199045 – Szlaczki na cztery pory roku, 1 szt. 199074 – Jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach?, 1 szt. 041001 – Pieniądze, 1 szt. 103021 – Monety, 1 szt. 093019 – Sylaby, 1 szt. 041039 – Literka do literki 1, 1 szt. 202139 – Magnetyczne litery drukowane, 1 szt. 093045 – 4 pory roku – loteryjka obrazkowa, 1 szt. 500026 – Zbiory i liczby, 1 szt. 532031 – Znajdź kotka Monty…, 1 szt. 351047 – Rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki – pakiet zdjęć, 1 szt. 199254 2 567,80 brutto pln POMOCE DO DIAGNOZY 2 567 80 Diagnoza ucznia – pakiet 144095 – Skakanka, 1 szt. 550019 – Szarfa – niebieska, 4 szt. 550034 – Szarfa pomarańczowa, dł. 120 cm, 2 szt. 500055 – Worki do skakania, 1 szt. 500045 – Woreczki z grochem, 1 szt. 604045 – Obręcze 50 cm, 1 szt. 024209 – Kreda biała, 1 szt. 257153 – Kreda Giotto, 10 kol., 1 szt. 550027 – Lina, 1 szt. 601018 – Kolorowa rzeka, 1 szt. 549006 – Piłka nożna, 1 szt. 550017 – Płotek składany, 1 szt. 075061 – Kosz na zabawki, 1 szt. 306202 – Liny, 4 szt., 1 szt. 101484 – Materac czteroczęściowy 1, 1 szt. 609013 – Zestaw obiadowy, 1 szt. 500078 – Sznurowany but, 1 szt. MONT457500 – Ramka z małymi guzikami, 1 szt. 504002 – Ramka do sznurowania, 1 szt. 504004 – Ramka do zapinania zamek błyskawiczny, 1 szt. 115009 – Plastelina Moje Bambino, 1 szt. 531049 – Drewniane klocki – kolorowe kształty, 1 szt. 525011 – Nożyczki szkolne, 1 szt. 546014 – Kwadraty do origami 100 x 100 mix, 1 szt. 546002 – Kwadraty do origami 80 x 80 mix, 1 szt. 121025 – Ołówek z gumką, 2 szt. 121041 – Temperówka kostka metalowa, 1 szt. 149064 – Nasadki ergonomiczne na ołówki i kredki, 1 szt. 115029 – Kredki ołówkowe Bambino 24, 1 szt. 517006 – Mały kalejdoskop, 1 szt. 522036-3 – Piłka do rytmiki – niebieska, 1 szt. 202095 – Farma – puzzle, 1 szt. 511001 – Torba małego muzyka, 1 szt. 451037 – Zwierzęta i natura. Lotto dźwiękowe, 1 szt. 149111 – Dźwięki naszego otoczenia – zgadywanki obrazkowo-dźwiękowe, 1 szt. 101929 – Parawan limonkowo-oliwkowy, 1 szt. 199010 – Słowa i zdania, 1 szt. 030003 – Lustro logopedyczne małe, 1 szt. 115166 – Blok techniczny A4, 1 szt. 115008 – Blok rysunkowy A4, 1 szt. 500197 – Żetony do liczenia 50 szt., 1 szt. 846001 – Story Cubes, 1 szt. 312005 – Gimnastyka buzi, 1 szt. 500165 – Małe kolorowe figury, 1 szt. 199230 – Domino logopedyczne dla starszaka. Przyimki i przysłówki, 1 szt. 199256 4 387,90 brutto pln 4 387 90 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 13 Podane ceny są cenami brutto. PRODUKT

Zestaw do ukierunkowanej obserwacji dziecka Pozwala na przeprowadzenie obserwacji dziecka na początku i na końcu roku szkolnego na tej samej grupie materiałów dydaktycznych, co ułatwia analizę postępów dziecka. Zawiera dodatkowo instrukcję korzystania z zestawu. Całość zapakowana w wygodny karton do przechowywania. Skład zestawu: • Nasadki ergonomiczne na ołówki i kredki, 6 szt. • Dywanik do pracy indywidualnej z uczniem • Diagnoza ucznia w ramach dostosowania wymagań edukacyjnych • Liczmany żetony • L iczmany sześciany • L iczmany ogniwa • Miseczki do sortowania • Alfabetyczne przewlekanki • Historyjki obrazkowe 4 – elementowe • Małe napy • Karty zadań do klocków 199114 439,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Długi sznurek. Ryzyko uduszenia. 59 90 439 90 Diagnoza ucznia w ramach dostosowania wymagań edukacyjnych Poradnik przeznaczony jest dla osób pracujących z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym − nauczycieli, pedagogów, logopedów i psychologów. Podpowiada, jak należy rozumieć problematykę indywidualizacji nauczania w klasach początkowych. Pomaga w przeprowadzeniu pełnej diagnozy ucznia oraz opracowaniu dla niego indywidualnego programu pracy. Może być z powodzeniem wykorzystywany do sporządzania wieloaspektowej diagnozy, opracowywanej w ramach realizacji programu „Indywidualizacja nauczania” oraz w każdej sytuacji, gdy konieczne będzie poznanie poziomu opanowania poszczególnych umiejętności i funkcjonowania dziecka. • od 6 lat 199250 59,90 brutto pln POMOCE DO DIAGNOZY 14 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto. PRODUKT

WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH • SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA • SALA SI • WYPOSAŻENIE MEBLOWE DO GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH • Sala do terapii SI 17 • Sala doświadczania świata 62 • Sala relaksu 100 • Kąciki wyciszenia i relaksu 104 • Kącik do usprawniania funkcji słuchowych 108 • Gabinety terapeutyczne 112

fundamentalne wewnętrzne zewnętrzne RÓWNOWAGA PROPRIOCEPCJA DOTYK WZROK SŁUCH SMAK WĘCH Aranżacja sali integracji sensorycznej Przetwarzanie sensoryczne obejmuje postrzeganie, organizowanie oraz interpretację informacji, które dostarczane są poprzez układy sensoryczne (np. dotyk, propriocepcję, równowagę oraz wzrok, słuch, smak, węch). Na tej podstawie dobierana jest reakcja adaptacyjna. Dobre zintegrowanie informacji płynących z naszych zmysłów jest podstawą optymalnego rozwoju i nabywania nowych umiejętności. Termin „integracja sensoryczna” użyty przez Ayres (Ayres, 2015) odnosi się̨ do umiejętności wytworzenia właściwych reakcji motorycznych oraz behawioralnych na określony bodziec. Gdy jednak mózg różnych powodów nie jest zdolny do prawidłowego przetwarzania i integracji bodźców zmysłowych, dziecko może mieć trudności z prawidłowym „odbiorem świata”, wykonaniem i planowaniem własnych działań oraz z płynnym adaptowaniem się do zmieniającej się rzeczywistości. Objawy zaburzeń integracji sensorycznej to nadmierna ruchliwość, kłopoty z koncentracją uwagi czy unikanie (np. przedmiotów, osób, miejsc). Mogą pojawić się również zaburzenia w rozwoju koordynacji ruchu, opóźniony rozwój mowy czy też trudności z opanowaniem umiejętności czytania i pisania. Terapia Integracji Sensorycznej jest formą wsparcia rozwoju dziecka poprzez stymulację określonych zmysłów (zewnętrznych i wewnętrznych) i ich integrację, dzięki czemu następuje usprawnianie funkcji motorycznych, koordynacji i uwagi. Terapia ta odbywa się w specjalnie dostosowanym pomieszczeniu, które pozwala terapeucie – poprzez wykorzystanie specjalistycznego wyposażenia – na zastosowanie odpowiednich technik, umożliwiających integrację bodźców zmysłowych oraz doświadczeń płynących do ośrodkowego układu nerwowego. Zanim przystąpimy do organizowania sali do terapii integracji sensorycznej, powinniśmy przemyśleć dla jakiej grupy docelowej będzie ona przeznaczona. Od tego zależy to, jak zaaranżujemy naszą przestrzeń oraz w jakie pomoce i sprzęt powinniśmy ją wyposażyć. Inaczej będzie wyglądała sala przeznaczona dla małych dzieci 0–3 lata, a inaczej dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. 16 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Każda sala SI powinna mieć trzy podstawowe strefy odpowiadające określonym potrzebom, a wielkość i wyposażenie każdej z nich będzie uzależniona od specyfiki pacjentów. Strefa pierwsza powinna posiadać gładką część podłogi, ponieważ w tym miejscu powinniśmy umieścić deskorolki, tory przeszkód, miejsce do biegu czy wykonywania slalomów. Strefa druga może zostać pokryta wykładziną dywanową lub dywanem, ponieważ w tym miejscu należy umieścić kołyski, deski równoważne czy trampoliny. Trzecia strefa powinna składać się głównie z materacy (funkcja zabezpieczająca przed urazami i uszkodzeniami). W tej strefie odbywać się będzie większość aktywności fizycznych, takich jak przewroty, rozciąganie czy masaże. W tym miejscu będą przeprowadzone ćwiczenia ze sprzętem podwieszanym, który najłatwiej umieścić na specjalnie dostosowanym stelażu lub belce przysufitowej. Po wydzieleniu stref musimy przemyśleć i dobrać sprzęt, który będzie nam niezbędny do prowadzenia zajęć. Sprzęt, którego nie może zabraknąć w sali SI to urządzenia i pomoce do stymulacji trzech fundamentalnych zmysłów: równowagi, propriocepcji i dotyku. W następnej kolejności należy doposażyć salę w pomoce do stymulacji słuchu, węchu i wzroku, a dalej takich zmysłów jak smak i węch. Prowadzona w atmosferze akceptacji terapia integracji sensorycznej wymaga od terapeuty ciągłego skupienia uwagi na podopiecznym oraz plastyczności i kreatywności w podsuwaniu aktywności, odpowiednich dla stymulacji rozwoju reakcji adaptacyjnych dziecka. Dla dziecka terapia powinna być po prostu świetną zabawą, która jednocześnie: zwiększa jego chęci do podejmowania aktywności, motywuje go do poznawania i odkrywania otoczenia, zachęca do nawiązywania kontaktu z innymi osobami, przedmiotami i zjawiskami, daje uczucia zadowolenia i poczucia bezpieczeństwa, które znacznie ułatwiają pokonywanie lęku i własnych słabości, zwiększa liczbę doświadczeń, tworzy jego zasoby, poprawia orientację w schemacie własnego ciała oraz przestrzeni, doskonali funkcjonowanie poszczególnych układów zmysłowych, pozwala dziecku lepiej rozumieć emocje własne i innych, pomaga w tworzeni relacji społecznych i komunikacyjnych, rozwija funkcje poznawcze. infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 17 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

Sala do terapii integracji sensorycznej Przybliżona wartość wyposażenia ok. 29 000,00 PLN 18 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Stelaż SI – MED 2 699,90 PLN 855694 Drabinka gimnastyczna pojedyncza 899,90 PLN 026003 Materac antypoślizgowy wym. 150 x 90 x 8 cm niebieski – MED 949,90 PLN 101323 Basen trójkątny, wys. 45 cm 5 199,90 PLN 101827 Stół kwadratowy klon z klonowym obrzeżem z 4 krzesłami Bambino białymi, rozm. 3 1 355,20 PLN ZEST6031 Podstawy do balansowania – żółwie 189,90 PLN 519316 Fakturowa kładka – wałeczki, 200 x 21 559,90 PLN 092995 Quadro – zestaw 47, 90 st., biała skrzynia 3 109,20 PLN SET6050W Dywan edukacyjny – kolorowe kamienie 1 799,90 PLN 056158 Panel ścienny – drzewo z okrągłą koroną 1 399,90 PLN 098776 Materac zabezpieczający na ścianę 150 x 100 limonkowy 599,90 PLN 101869 Gruszka duża grafitowo- -niebiesko-zielona – MED 599,90 PLN 101834 Huśtawka kolorowa Bocianie gniazdo – MED 209,90 PLN 519032 NOWOŚĆ NOWOŚĆ infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 19 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

Sala do terapii integracji sensorycznej Przybliżona wartość wyposażenia ok. 20 000,00 PLN 20 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Kabina do terapii zaburzeń SI – MED 8 399,90 PLN 092994 Zestaw 2 materacy do kabiny SI 1 599,90 PLN 101430 Huśtawka pająk SI 359,90 PLN 519001 Siatka do wspinaczki – potrójna 219,90 PLN 519019 Zjeżdżalnia rolkowa Active 3 199,90 PLN 855651 Maglownica do terapii zaburzeń SI – MED 1 899,90 PLN 096961 Walec z otworem 1 199,90 PLN 101481 Labirynt na nogę Zawijas 299,90 PLN 036084 Materac czerwono-granatowy dł.120 199,90 PLN 101289 Aplikacja – góry 379,90 PLN 842193 Gruszka duża szaro-beżowo- -niebieska – MED 599,90 PLN 101838 Trampolina z poręczą 359,90 PLN 519028 Tabliczka – wirujące punkty 99,90 PLN 542108 Maty sensoryczne do masażu stóp, 6 elem. 209,90 PLN 519315 Quadro – zestaw 101, 90 st., biała skrzynia 1 399,20 PLN SET6165W 199 90 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 21 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

Sala ruchowa z elementami sensorycznymi Przybliżona wartość wyposażenia ok. 30 000,00 PLN 22 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Basen 1,5 x 1,5 m, wys. 60 cm 2 699,90 PLN 101774 Multikącik smyka 9 999,90 PLN 098300 Drabinka gimnastyczna pojedyncza 899,90 PLN 026003 Ścianka wspinaczkowa – zamek 4 699,90 PLN 096945 Hamak kropla SI – MED 369,90 PLN 519005 Hamak Łezka SI – zielono- -niebieski – MED 139,90 PLN 519035 Materac 3-częściowy niebiesko-szary – mata – MED 379,90 PLN 101829 Materac antypoślizgowy wym. 150 x 90 x 8 cm niebieski – MED 949,90 PLN 101323 Materac antypoślizgowy wym. 90 x 90 x 8 cm niebieski – MED 699,90 PLN 101324 Piankowe pufy Lobo – zestaw 3 1 899,90 PLN 098412 Podświetlane panele podłogowe: zielony, pomarańczowy, niebieski, czerwony 899,90 PLN 519301 519302 519303 519304 NOWOŚĆ Zjeżdżalnia rolkowa Active 3 199,90 PLN 855651 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 23 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

RÓWNOWAGA (UKŁAD PRZEDSIONKOWY) 24 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Kabina SI – zestaw rozszerzony 2 – MED • 101430 – Zestaw 2 materacy do kabiny SI – MED, 1 kpl • 092994 – Kabina do terapii zaburzeń integracji sensorycznej, 1 szt. • 0 99776 – Platforma podwieszana – MED, 1 szt. • 2 51005 – Sensoryczna piłka fasolka, 1 szt. • 5 50027 – Lina, 1 szt. • 5 74021 – Pełzak, 1 szt. • 5 19315 – Maty sensoryczne do masażu stóp, 6 elem. Minimalna wysokość pomieszczenia umożliwiająca montaż kabiny to 270 cm. Konieczne kotwiczenie do podłoża. ZEST5598 11 609,30 brutto pln Kabina SI – zestaw podstawowy – MED • 092994 – Kabina do terapii sensorycznej, 1 szt. • 101430 – Zestaw 2 materacy do kabiny SI, 1 szt. • 199133 – Krętlik, 2 szt. • 199135 – Lina przedłużająca, 2 szt. • 519025 – Huśtawka wałek, 1 szt. • 519004 – Huśtawka gniazdo, 1 szt. Minimalna wysokość pomieszczenia umożliwiająca montaż kabiny to 270 cm. Konieczne kotwiczenie do podłoża. ZEST8085 11 309,20 brutto pln Kabina SI – zestaw rozszerzony – MED • 092994 – Kabina do terapii sensorycznej, 1 szt. • 101430 – Zestaw 2 materacy do kabiny SI, 1 szt. • 199133 – Krętlik, 2 szt. • 199135 – Lina przedłużająca, 2 szt. • 519025 – Huśtawka wałek, 1 szt. • 519004 – Huśtawka gniazdo, 1 szt. • 519005 – Hamak Kropla, 1 szt. • 519022 – Pojedyncza drabinka sznurkowa, 1 szt. • 519021 – Lina wspinaczkowa, 1 szt. • 519026 – Wisząca piłka do terapii odruchów, 1 szt. • 588051 – Deska-równoważnia, 1 szt. • 522028 – Piłka terapeutyczna, 1 szt. • 522029 – Piłka jeżyk, 1 szt. Minimalna wysokość pomieszczenia umożliwiająca montaż kabiny to 270 cm. Konieczne kotwiczenie do podłoża. ZEST8086 12 661,50 brutto pln 11 609 30 BEST SELLER 11 309 20 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 25 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

Kabina do terapii zaburzeń SI – MED Stabilna i sztywna metalowa konstrukcja wykonana w formie kabiny – stojaka, wyposażona w dwie ruchome belki pozwalające na montaż urządzeń do terapii integracji sensorycznej. Konstrukcja złożona z dwóch części, wykonana z kształtowników zamkniętych o przekroju 8 x 8 cm. Belki boczne zabezpieczone piankowymi osłonami pokrytymi trwałą tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości. Każda z ruchomych belek górnych wyposażona w wózki na prowadnicach, z możliwością blokady (na jednej belce 2 wózki, na drugiej – 4, co umożliwia przymocowanie np. potrójnej drabinki linowej). Każdy z wózków jest wyposażony w szeklę i karabińczyk. Elementy mocujące dostarczane w komplecie (każda z belek mocowana jest przy pomocy 4 śrub). Maksymalne obciążenie konstrukcji to 250 kg. Materace uzupełniające Kabinę dostępne jako osobny produkt katalogowy – 101430. Produkt przeznaczony do użytkowania przez jedną osobę. Wkręt jest umieszczony ok. 10 cm poniżej poziomu podłogi. Minimalna wysokość pomieszczenia umożliwiająca montaż kabiny to 270 cm. Konieczne kotwiczenie do podłoża. • wym. 220 x 220 x 250 cm 092994 8 399,90 brutto pl Zestaw 2 materacy do kabiny SI – wyposażenie do kabiny SI – MED Materace wymiarem dopasowane do Kabiny do terapii integracji sensorycznej, z wycięciami na słupy. Wykonane z pianki pokrytej trwałą tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości. • 2 szt. • wym. 216 x 108 x 8 cm 101430 1 599,90 brutto pln Kabina do terapii integracji sensorycznej 8 399 90 1 599 90 BEST SELLER 26 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Materace antypoślizgowe szare, 2 szt. Zestaw dwóch materacy z antypoślizgowym spodem, przeznaczony do stelaża SI (855694, sprzedawany osobno). Materace wypełnione są pianką i obszyte meditapem. Na dłuższych bokach znajdują się rzepy łączące ze sobą materace. • wym. 203 x 101 x 8 cm 109029 1 099,90 brutto pln Belka podsufitowa SI – MED Belka podsufitowa do zastosowania przy podwieszaniu urządzeń wykorzystywanych w trakcie zajęć integracji sensorycznej. Posiada 3 haki na środku belki, co zapewnia pewne i stabilne wykonywanie ćwiczeń na podwieszonych sprzętach. Ściana do której będzie przymocowana, nie może być wykonana z płyty karton gipsowej. Zalecana wysokość pomieszczenia – 250 cm. Elementy mocujące w komplecie. Produkt przeznaczony do użytkowania przez jedną osobę. • regulacja długości od 2,5 do 4 m 855693 1 099,90 brutto pln Stelaż SI – MED Stabilny stelaż wyposażony w belkę pozwalającą na bezpieczne zawieszanie sprzętów do terapii integracji sensorycznej. Boczne belki są zabezpieczone piankowymi osłonami. Posiada 5 haków, co zapewnia pewne i stabilne wykonywanie ćwiczeń na podwieszonych sprzętach. Elementy mocujące w komplecie. Produkt przeznaczony do użytkowania przez jedną osobę. Do stelaża należy dokupić materace antypoślizgowe (109029). • wym. całkowite 227 x 203 x 240 cm • maks. obciążenie 150 kg 855694 2 199,90 brutto pln NOWOŚĆ NOWOŚĆ Do kabiny pasują następujące urządzenia sprzedawane osobno. • 519001 – Huśtawka Pająk • 519002 – Huśtawka Pająk z miękkim obrzeżem • 519004 – Huśtawka Gniazdo • 519005 – Hamak Kropla • 519016 – Huśtawka – dysk • 519017 – Huśtawka Żółw • 519018 – Potrójna drabinka sznurkowa • 519019 – Siatka do wspinaczki – potrójna • 519020 – Siatka do wspinaczki – pojedyncza • 519021 – Lina wspinaczkowa • 519022 – Pojedyncza drabinka sznurkowa • 519023 – Podwieszka – trapezan • 519025 – Huśtawka – wałek • 519026 – Wisząca piłka do terapii odruchów • 099776 – Platforma podwieszana • 519032 – Huśtawka kolorowa Bocianie gniazdo – MED • 519033 – Huśtawka pompowana – MED • 519034 – Huśtawka terapeutyczna – MED • 519035 – Hamak Kropla SI – zielono-niebieski – MED • 519036 – Namiot wiszący – MED • 519037 – Huśtawka Deskorolka – MED • 519038 – Huśtawka z liną do wspinania – MED 855694 109029 855693 2 199 90 1 099 90 NOWOŚĆ infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 27 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

28 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Bungee Rodzaj zastosowanych gumowych lin i charakterystyka ich sprężystości powodują, że nasz przyrząd pozbawiony jest nieprzyjemnego efektu szarpnięcia w momencie osiągnięcia maksymalnego rozciągnięcia. Bungee może współpracować, z każdym rodzajem podwieszanego sprzętu używanego w terapii SI. Oferowany przyrząd dostosowany jest do masy dzieci w wieku 4–9 lat. Dodatkowo przyrząd wyposażony jest w „taśmę bezpieczeństwa” zabezpieczającą przed nadmiernym obciążeniem. • dł. ok. 33 cm • max. dł. z obciążeniem ok. 58 cm 199136 219,90 brutto pln Lina przedłużająca Lina o dużej wytrzymałości, przydatna do przedłużania lin służących do podwieszania urządzeń w kabinie do terapii integracji sensorycznej. Do instalacji urządzeń w kabinie (092944) przy pomocy liny bungee wymagane jest dokupienie karabińczyka (199134) lub krętlika (199133). Maksymalne obciążenie 130 kg. • dł. 75 cm • śr. 10,2 mm 199135 149,90 brutto pln Krętlik Krętlik niklowany 60 mm. Zapobiega skręcaniu liny, na której wisi urządzenie oraz umożliwia obracanie sprzętu wraz z dzieckiem w osi pionowej (ruch rotacyjny). 199133 19,90 brutto pln Karabińczyk Karabińczyk stalowy 60 x 6 mm, jest uniwersalnym elementem służącym do łączenia np. lin czy podwieszania przyrządów. 199134 9,90 brutto pln Helikopter terapeutyczny – MED Helikopter terapeutyczny to podwieszany sprzęt wykorzystywany podczas terapii integracji sensorycznej. Pozwala na wykonywanie ćwiczeń wzmacniających koordynację wzrokowo-ruchową w ruchu linowym przód-tył i na boki. Pozytywnie wpływa także na poprawę napięcia mięśniowego i propriocepcji. Helikopter ma możliwość regulacji wysokości, tak żeby dziecko mogło się unosić maksymalnie 60 cm nad materacem, który należy podłożyć. Zaleca się dokupienie Bungee (199136) – dzięki temu można uzyskać dodatkowy ruch w pionie. Helikopter należy zawiesić na krętliku (199133, sprzedawany osobno). Produkt przeznaczony do użytkowania przez jedną osobę. • regulacja wysokości 123 – 148 cm 855454 399,90 brutto pln Huśtawka terapeutyczna – MED Huśtawka terapeutyczna to product, który służy do pomocy w pracy z dziećmi potrzebującymi terapii ruchowej, motorycznej i sensorycznej. Ćwiczenia na huśtawce dostarczają wielu doznań sensorycznych. Wspomaga stymulację przedsionkową oraz poprawia reakcje równoważne. Do huśtawki należy dokupić linę przedłużającą (199135). • maks. obciążenie 50 kg • wym. ok. 150 x 50 x 125 cm 519034 399,90 brutto pln Huśtawka pompowana – MED Wygodna huśtawka do samodzielnego napompowania. W zestawie znajduje się pompka do pompowania. Do wykorzystania w terapii integracji sensorycznej, pozwala na swobodne poruszanie się do przodu i tyłu. Wspiera rozwój zmysłów, równowagi, motoryki, a nawet umiejętności społecznych wśród dzieci z zaburzeniami sensorycznymi. • śr. 70 cm • wys. maks. 160 cm • maks. obciążenie 100 kg 519033 179,90 brutto pln NOWOŚĆ NOWOŚĆ 179 90 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 29 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

Huśtawka pająk SI – MED Okrągła huśtawka dzięki swojemu kształtowi ułatwia „dostęp” do ćwiczącego dziecka, co ma duże znaczenie podczas terapii integracji sensorycznej. Umożliwia ruch liniowy przód – tył oraz ruch na boki. Można wprowadzić ją również w ruch obrotowy (wymaga to użycia krętlika). Do huśtawki można dokupić miękką matę (519003). • obrzeże o szorstkiej fakturze dla dzieci potrzebujących większej stymulacji dotykowej • śr. 100 cm • wys. 180 cm • max. obciążenie 70 kg • r egulacja wys. 519001 359,90 brutto pln Huśtawka pająk z miękkim obrzeżem SI – MED Okrągła huśtawka dzięki swojemu kształtowi ułatwia „dostęp” do ćwiczącego dziecka, co ma duże znaczenie podczas terapii integracji sensorycznej. Umożliwia ruch liniowy przód – tył oraz ruch na boki. Można wprowadzić ją również w ruch obrotowy (wymaga to użycia krętlika). Do huśtawki można dokupić miękką matę (519003). • miękkie obrzeża przeznaczone dla dzieci z nadwrażliwością dotykową • śr. 100 cm • wys. 180 cm • max. obciążenie 70 kg • r egulacja wys. 519002 469,90 brutto pln Mata do huśtawki Pająk Miękka mata do huśtawki Pająk (519001 i 519002, sprzedawane osobno), przydatna przy pracy z młodszymi dziećmi lub przy nadwrażliwości dotykowej. • śr. 90 cm • gr. 3 cm 519003 159,90 brutto pl Bocianie gniazdo • śr. 100 cm • wys. 160 cm (maksymalna) • maks. obciążenie 100 kg • regulacja wys. 519032 209,90 brutto pln Gniazdo SI • osłona zapinana na rzepy • śr. 100 cm • wys. 170 cm • max. obciążenie 70 kg • regulacja wys. 519004 369,90 brutto pln Huśtawka – wałek Huśtawka stosowana jest podczas szerokiej gamy ćwiczeń z jakimi mamy do czynienia podczas zajęć terapii integracji sensorycznej. Dostarcza nowych wrażeń ruchowych związanych z pozycją przy ćwiczeniach: ruch przód – tył, skręty ciała, itp. Liny, na których huśtawka jest podwieszona, można wykorzystać do ćwiczeń manualnych, np. doczepianie spinaczy. Można także wspomagać się nimi podczas wchodzenia i schodzenia. • wym. wałka 30 x 88 cm • dł. lin 90 cm • różne kolory, sprzedawane losowo • max. obciążenie 50 kg • od 3 lat 519025 599,90 brutto pln Huśtawka Deskorolka – MED Huśtawka, która wyglądem przypomina deskorolkę, nada się do terapii ruchowej. Stanie na podwieszonej desce to idealny sposób na trening równowagi i balansowania, a także koncentracji i siłę mięśni ramion oraz nóg. • maks. obciążenie 100 kg • wym. deski 78 x 20 x 1 cm • wys. 180 cm 519037 169,90 brutto pln Platforma podwieszana – MED Urządzenie wykorzystywane podczas ćwiczeń w różnych zaburzeniach integracji sensorycznej (szczególnie w przypadku zaburzeń modulacji sensorycznych i zaburzeniach posturalnych). Możemy dostarczać dziecku bodźców w sposób bierny (bez jego aktywności) lub czynny, wykorzystując wrodzoną aktywność dzieci. Platforma pozwala na realizację ćwiczeń w pozycji leżącej, siedzącej i stojącej. Wykonana ze sklejki. Siedzisko pokryte pianką i tkaniną PCV. Zakres wysokości (liczony od góry) od 178,5 do 237,5 cm. • wym. 115 x 55 cm 099776 859,90 brutto pln NOWOŚĆ NOWOŚĆ 169 90 159 90 Huśtawki Gniazda - MED Umożliwiają ruch liniowy przód – tył oraz ruch na boki. Można wprowadzić je również w ruch obrotowy (wymaga to użycia krętlika). Pozwalają realizować ćwiczenia stymulujące układ westybularny – równowagę, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację w przestrzeni i ogólną sprawność fizyczną. Dzięki swojemu kształtowi ułatwiony jest „dostęp” do ćwiczącego dziecka, co ma duże znaczenie podczas terapii. • od 3 lat 30 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto.

Potrójna drabinka sznurkowa • dla starszych dzieci • wym. 104 x 210 cm • dł. szczebli 38 cm • max. obciążenie 50 kg • od 5 lat 519018 319,90 brutto pln Siatka do wspinaczki – potrójna • dla starszych dzieci • wym. 85 x 200 cm • dł. szczebli 30 cm • max. obciążenie 50 kg • od 5 lat 519019 219,90 brutto pln Siatka do wspinaczki – pojedyncza SI – MED • dla młodszych dzieci • wym. 58 x 190 cm • dł. szczebli 58 cm • max. obciążenie 50 kg 519020 369,90 brutto pln Lina wspinaczkowa SI – MED • dł. 200 cm • wym. stopni 10,5 x 4 cm • max. obciążenie 50 kg 519021 149,90 brutto pln Pojedyncza drabinka sznurkowa • dla młodszych dzieci • wym. 30 x 200 cm • dł. szczebli 30 cm • max. obciążenie 50 kg • od 3 lat 519022 99,90 brutto pln 519018 519019 519020 519021 519022 Huśtawka z liną do wspinania – MED Huśtawka z liną do wspinania to połączenie dobrej zabawy i rozwoju fizycznego. Dzieci mogą na niej ćwiczyć równowagę, koordynację, pewność siebie oraz rozwijać sprawność fizyczną i motorykę. Dzięki możliwości huśtania się i wspinania dzieci mogą wykonywać wiele ćwiczeń, doskonale się przy tym bawiąc. • śr. podstawy 30 cm • wys. ok. 180 cm • maks. obciążenie 100 kg 519038 159,90 brutto pln Wisząca piłka do terapii odruchów Piłka doskonale nadaje się do różnego rodzaju ćwiczeń odruchów. Dziecko leży na brzuchu i popycha piłkę rękoma lub leży na plecach, a terapeuta huśta w jego stronę piłkę, którą dziecko odbija. • śr. 30 cm • dł. liny 160 cm • regulacja wys. • krętlik sprzedawany osobno • max. obciążenie 50 kg • od 3 lat 519026 279,90 brutto pln Huśtawki dysk – przyrządy do kabiny SI Huśtawka pozwala na swobodne poruszanie się we wszystkich kierunkach. Może być wprawiana w ruch wahadłowy i obrotowy. Służy do stymulacji układu przedsionkowego, poprawy reakcji równoważnych i nauki balansowania oraz planowania motorycznego. Umożliwia również ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej. Urządzenia rehabilitacyjne wspinaczkowe Wspinanie się wspomaga harmonijny rozwój dziecka, wzmacnia niemal wszystkie mięśnie, ale działa przede wszystkim na zwinność dziecka i jego ogólną kondycję, motorykę i koordynację. Jest wspaniałym sposobem na naukę panowania nad własnym ciałem i spożytkowanie nadmiaru energii. Dziecko może wspinać się w swoim tempie, nie nadwyrężając mięśni i stawów, jak często zdarza się w przypadku sportów nastawionych na rywalizację. Drabinki i siatki służą do ćwiczenia naprzemienności oraz ćwiczeń grawitacyjnych dla dzieci z lękiem wysokości. od 69 90 Podwieszka trapezan SI – MED Przyrząd służący do ćwiczenia siły rąk. Daje możliwość rotowania. Może być wykorzystywany do ćwiczeń w zwisie, ćwiczeń związanych z przeciąganiem i podciąganiem. Długość drążka odpowiada w przybliżeniu maksymalnemu rozsunięciu rąk, na których dziecko jest w stanie zawisnąć. • dł. 180 cm • szer. 58 cm • regulacja wys. • max. obciążenie 50 kg 519023 99,90 brutto pln Huśtawka – żółw • śr. 30 cm • gr. 18 mm • dł. sznurów 180 cm • regulacja wys. • max. obciążenie 50 kg • od 3 lat 519017 89,90 brutto pln Huśtawka dysk SI – MED • regulacja wys. • krętlik sprzedawany osobno • śr. 30 cm • gr. 5 cm • dł. sznurów 200 cm • regulacja wys. • max. obciążenie 50 kg 519016 69,90 brutto pln NOWOŚĆ infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 31 WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW TERAPEUTYCZNYCH Podane ceny są cenami brutto.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5