Ogólne warunki współpracy – OWW § 1 Postanowienia ogólne 1. Niniejsze Ogólne warunki współpracy („OWW”) określają zasady zawierania pomiędzy Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46 (zwaną dalej „Sprzedającym”), a przedsiębiorcami/podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą lub zawodową („Klient”) umów sprzedaży rzeczy ruchomych („Towary”), na potrzeby dalszej sprzedaży bądź własne, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klientów z Katalogu Moje Bambino. 2. Właścicielem Katalogu oraz praw autorskich do treści tam prezentowanych, jest Spółka Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000961115, NIP: 725‑193‑34‑48, REGON 100283710, kapitał zakładowy w wysokości 1 500 000 PLN w całości opłacony. 3. Ilekroć w OWW jest mowa o Kliencie, należy przez to rozumieć przedsiębiorcę zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 162) a także osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z Katalogu, w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (z wyłączeniem Konsumentów). 4. Ilekroć w OWW jest mowa o Formularzu Zamówienia należy przez to rozumieć formularz, za pomocą którego Klient może dokonać zakupu Towarów. 5. Informacje o Towarach zamieszczone w katalogu nie stanowią oferty handlowej (sprzedaży) w rozumieniu art. 66 lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu cywilnego. 6. Warunkiem korzystania z usług prezentowanych w katalogu jest każdorazowe zapoznanie się z niniejszymi OWW i ich akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść OWW. § 2 Składanie zamówień 1. Informacje podane w Formularzu Zamówień powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. 2. Sprzedający podejmuje wszelkie możliwe środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji oraz podczas składania zamówień. 3. Skuteczne dokonanie zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Sprzedającego. W przypadku niemożliwości wykonania zamówienia, wobec braku dostępności wybranego Towaru, Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od całości lub części umowy, a zamówienie zostanie w całości lub części anulowane, o czym Klient otrzyma informację drogą elektroniczną, na podany przez niego adres e–mail. Dokonana przez Klienta zapłata za zamówiony Towar, który nie może zostać dostarczony, zostanie przez Sprzedającego zwrócona w terminie 7 dni od dnia skutecznego poinformowania Klienta o niemożliwości zrealizowania zamówienia. 4. Zamówienia na Towary dostępne w Katalogu są składane za pośrednictwem Formularza Zamówień, zamieszczonego na końcu katalogu. 5. Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedającemu co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią OWW. 6. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Towarów. 7. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Oświadczenie woli o rezygnacji z zamówienia, powinno być wysłane do Sprzedającego drogą elektroniczną na adres zamowienia@mojebambino.pl 8. Zdjęcia produktów umieszczane są w katalogu w celach przykładowych i służą wyłącznie prezentacji konkretnie wskazanych na nich produktów. Specyfika wydruku katalogu oraz indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). 9. Firma Moje Bambino Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędy drukarskie powstałe podczas druku niniejszego katalogu. § 3 Warunki dostawy 1. W przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności termin zapłaty wynosi do 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury pro-forma. Dostępny towar jest rezerwowany pod zamówienie Klienta przez 7 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia. Brak zapłaty w ww. terminie powoduje zwolnienie towaru do dalszej sprzedaży. Dostawa następuje do 14 dni od dnia zaksięgowania wpłaty. 2. Dostawa zamówionych i dostępnych Towarów realizowana jest do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Proponowane metody dostawy zależą od rodzaju zamówionego produktu i zostaną one określone po złożeniu zamówienia, aby zagwarantować jak najlepsze terminy dostawy. a) Wysyłki kurierskie – do 5 dni roboczych w przypadku produktów małych gabarytowo. b) Wysyłki transportem zleconym – do 14 dni roboczych w przypadku mebli, pianek, tablic oraz produktów dużych gabarytowo. c) Wysyłki paletowe tj. do samodzielnego rozładunku i wniesienia przez Klienta – do 4 dni roboczych. Na palecie dostarczamy wybrane produkty meblowe. d) W sezonie powyższe terminy mogą ulec zmianie o czym informujemy Klientów indywidualnie przy potwierdzeniu zamówienia drogą elektroniczną lub telefoniczną. e) Produkty dostarczane są bez dodatkowej usługi wniesienia. Wniesienie towaru pozostaje po stronie Klienta. 3. Za przesyłki do wartości 500 zł brutto, Sprzedający pobiera zryczałtowaną opłatę za transport w wysokości 25 zł brutto. Koszt wysyłki Towaru ponosi Klient i jest on doliczany do ceny za wybrany Towar. 4. Zamówienia o wartości powyżej 500 zł brutto, dostarczane są na koszt Sprzedającego. 5. Zamówienia na meble i place zabaw są potwierdzane przez Sprzedającego, z jednoczesnym podaniem przewidywanego terminu dostawy (dużym ułatwieniem będzie dla Sprzedającego podanie przez Klienta adresu e-mail). 6. W przypadku chwilowej niedostępności części zamówionych przez Klienta produktów, Sprzedający niezwłocznie dośle Towar na swój koszt. 7. Faktura dołączona jest zawsze do przesyłki w specjalnie oznaczonej kopercie. 8. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. 9. Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres płatnika Sprzedający prosi o bardzo wyraźne zaznaczenie tego faktu na formularzu zamówienia. 10. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. 11. Sprzedający stawia zamówione przez Klienta produkty do jego dyspozycji w dacie sprzedaży (wystawienia faktury). Jeśli Klient nie odbiera produktów z magazynu Sprzedającego, uważa się, że Strony zawarły umowę składu i Klient upoważnił Sprzedającego do składowania produktów, których opis, ilość i wartość określona jest w treści faktur/-y. Przyjęcie do magazynu następuje na okres 120 (sto dwadzieścia) dni począwszy od daty wystawienia faktury VAT. Sprzedający zapewnia, że w celu zachowania produktów oddanych na skład w stanie niepogorszonym, do czasu wydania ich Klientowi albo innej uprawnionej osobie, zapewnia warunki przechowania, odpowiadające cechom rzeczy określonym w treści faktur/-y. Wynagrodzenie Sprzedającego zawarte zostało w cenie sprzedaży produktów składowanych i z tego tytułu Klient nie ponosi żadnych kosztów bądź opłat. Klient udziela Sprzedającemu upoważnienia do dokonania wszelkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych w celu objęcia sprzedanych produktów procedurą składu. Sprzedający zobowiązany jest wydać produkty Klientowi na każde jego żądanie. Wydanie produktów zostanie potwierdzone przez Sprzedającego dokumentem w postaci dowodu WZ i z chwilą wydania przechodzi na Klienta ryzyko utraty, ubytku lub uszkodzenia produktów. Sprzedający może z ważnych przyczyn, w każdym czasie, wezwać Klienta do odebrania produktów, wyznaczając odpowiedni termin ich odebrania. § 4 Sposoby zapłaty 1. Standardową formą płatności jest płatność przy odbiorze lub w formie przelewu bankowego. Dane bankowe: ING Bank Śląski SA w Katowicach, numer rachunku: 39 1050 1025 1000 0090 3180 4314. 2. Forma płatności zależy od wielkości i regularności zakup ów Klienta. Termin i forma płatności określone są na fakturze. 3. W celu uzgodnienia indywidualnych warunków płatności prosimy kontaktować się z Działem Sprzedaży Sprzedającego. § 5 Ceny 1. Wszystkie ceny zamieszczone w Katalogu podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają obowiązujący podatek VAT) i nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy oraz opcjonalnie kosztów montażu mebli. 2. W przypadku gdy po dniu wydania katalogu, na skutek zaistnienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego a leżących po stronie producentów, importerów, dostawców lub dystrybutorów (m.in. zmiana kursu walut, zmiana cen surowców, materiałów, kosztów transportu) nastąpi zmiana cen sprzedaży, Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen, przy czym nowe ceny zostaną niezwłocznie podane do wiadomości poprzez umieszczenie ich na stronie Sklepu Internetowego. W takim przypadku, nowe ceny podane na stronie Sklepu Internetowego, zastępują dotychczasowe ceny podane w katalogu. 3. Dodatkowe płatności związane z zakupem produktów obejmują koszty dostawy (transportu), o których mowa w § 3 ust. 3 i 4 Regulaminu oraz opcjonalnie koszty montażu mebli, o których mowa w § 6 Regulaminu. § 6 Montaż mebli 1. Ceny mebli skalkulowane są jako meble do samodzielnego montażu. Dostarczane są one w częściach. Przy zamówieniu mebli można zamówić również ich montaż za dodatkową opłatą. 2. Montaż należy wykonywać w oparciu o załączoną instrukcję montażu dostarczonego Towaru wyłącznie elementami montażowymi załączonymi do niego. § 7 Jakość i gwarancje 1. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe i najwyższej jakości. 2. Do wielu Towarów dołączone są dokumenty gwarancyjne utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku. Gwarancja udzielana jest na okres 2 (dwóch) lat licząc od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana. 3. Oświadczenie gwarancyjne jest sporządzone w języku polskim i zawiera podstawowe informacje potrzebne do wykonywania uprawnień z gwarancji, w szczególności nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady. 4. Sprzedający wydaje Klientowi wraz z Towarem dokument gwarancyjny oraz sprawdza zgodność znajdujących się na rzeczy oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym oraz stan plomb i innych umieszczonych na rzeczy zabezpieczeń. 5. Roszczenia z tytułu gwarancji Klient może realizować wyłącznie wobec gwaranta czyli podmiotu, który złożył oświadczenie gwarancyjne określonej treści, na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji. 6. Gwarancją Producenta nieobjęte są: a) uszkodzenia wynikające z niewłaściwego samodzielnego transportu lub przenoszenia Towaru, b) uszkodzenia powstałe w wyniku samodzielnej ingerencji w Towar, c) uszkodzenia spowodowane konserwacją i przechowywaniem Towaru niezgodnie z zaleceniami Sprzedającego, d) niezamierzone przez Producenta zmiany w odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano Towar, a w szczególności: różnice w fakturze i odcieniu drewna litego (również niejednorodne pokrycie lakierem), gdzie drobne różnice nie są wadą Towaru, a wynikają ze specyfiki danych materiałów oraz naturalnych właściwości i wad drewna, dotyczy także różnic spowodowanych różną datą partii produkcyjnych. e) uszkodzenia wynikające z samodzielnego, błędnego montażu 7. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi, na zasadzie art. 558 Kodeksu cywilnego. § 8 Warunki reklamacyjne 1. Dokonując odbioru przesyłki, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy opakowanie lub/i Towar nie posiadają uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli opakowanie lub/i Towar posiadają uszkodzenia, Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki, spisując wraz z kurierem/kierowcą protokół szkody, zawierający opis szkody, datę i podpis kuriera/kierowcy. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie (w terminie 3 dni) powiadomić Sprzedającego, pod rygorem utraty prawa do reklamacji. Warunkiem rozpatrzenia przez Sprzedającego reklamacji jest przesłanie kopii dokumentu dostawy ze sporządzoną w obecności kuriera/kierowcy adnotacją dotyczącą uszkodzenia. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzeń bądź utraty przesyłki w transporcie. 2. W przypadku skorzystania z prawa reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej www.mojebambino.pl oraz odesłać wraz z reklamowanym Towarem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą). Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia reklamacji Sprzedającemu po wykryciu wady Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie przed jego upływem. 3. Sprzedający ma prawo do 30-dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania Towaru, a o podjętych czynnościach niezwłocznie poinformuje Klienta. 4. Omyłkowo zamówiony Towar lub Towar, który się Klientowi nie podoba, Sprzedający przyjmie ewentualnie z powrotem na podstawie odrębnej umowy z Klientem w ciągu 10 dni, pod warunkiem jednakże, że Towar jest nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszt wysyłki zwracanego Towaru pokrywa Klient. Z możliwości zwrotu wyłączone są książki oraz programy komputerowe, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta. Wyłączone są również Towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta (np. meble, kształtki rehabilitacyjne, place zabaw, szafy metalowe, wykładziny). 5. Reklamacje dotyczące wyłącznie ilości dostarczonego Towaru powinny zostać zgłaszane przez Klienta w terminie 7 dni od daty wydania Towaru, pod rygorem utraty prawa do reklamacji. 6. Sprzedający dopuszcza możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni kalendarzowych. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 7. Zwracany w tym trybie Towar musi być w pełni kompletny, nie może nosić śladów montażu lub używania świadczących o innym wykorzystywaniu, niż tylko do celów jego sprawdzenia i powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. 8. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odstępując od umowy Klient odsyła Towar do Sprzedającego, a Sprzedający dokonuje weryfikacji w myśl pkt. 7 powyżej. Po stwierdzeniu zgodności z regulaminem Klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny. Klient pokrywa koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem i odesłaniem Towaru do Sprzedającego. 9. Z możliwości zwrotu wyłączone są książki oraz programy komputerowe, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta. Wyłączone są również towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta (np. meble, kształtki rehabilitacyjne, place zabaw, szafy metalowe, wykładziny). 10. W przypadku gdy dostarczony Towar jest niezgodny z zamówieniem należy niezwłocznie dokonać zgłoszenia nie później jednak niż w terminie 7 dni kalendarzowych od momentu dostawy. W przypadku zamówień meblowych dokonanie montażu uważa się za przyjęcie Towaru bez zastrzeżeń czyli zgodnie z zamówieniem Klienta. 11. W związku z globalnym wybuchem pandemii wirusa SARS-CoV-2 (COVID 19), rozumianej jako działanie siły wyższej, Sprzedający jako dystrybutor sprzętu komputerowego (m.in. laptopów) zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, w zależności od decyzji producenta lub serwisu gwarancyjnego. W takim przypadku, Sprzedający poinformuje Klienta o planowanym terminie rozpatrzenia reklamacji, uwzględniając okres dostawy części zamiennych i usług serwisowych, przy czym Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za powyższe opóźnienie. Klient akceptuje możliwe opóźnienia oraz zrzeka się wszelkich roszczeń i pretensji z tego tytułu (np. kar umownych). Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że okoliczności te stanowią nadzwyczajne, zewnętrzne zdarzenie, niemożliwe do przewidzenia i którego skutkom nie można było zapobiec. § 9 Ochrona danych osobowych Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ogólne rozporządzenie o ochronie danych, („Rozporządzenie” lub „RODO”) informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, 93–428 Łódź, ul. Graniczna 46, nr KRS 0000961115, NIP 725–193–34–48, REGON 100283710, [dalej jako „Spółka” lub „Administrator”]. 2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: abi@mojebambino.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego Zamówienia oraz zawarcia umowy. Pozyskane dane osobowe przetwarzane będą w sposób legalny i zgodny z prawem. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych mogą być: a) zgoda – tj. dobrowolnie wyrażona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych, wskazana w art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, b) wymogi kontraktowe – tj. konieczność dysponowania danymi na potrzeby wykonania zawartej umowy lub podjęcia na Pani/Pana wniosek działań przed jej zawarciem, wskazane w art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, c) wymogi ustawowe – tj. konieczność wypełnienia przez Spółkę obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, wskazane w art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, d) uzasadnione wymogi administratora – tj. konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki, wskazane w ar t. 6 ust. 1 lit. f) RODO. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 6. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane tak długo, jak długo będzie to niezbędne do realizacji celów określonych w pkt. 3 i 5 powyżej albo do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowego wykonania Zamówienia oraz umowy, ich niepodanie może skutkować brakiem możliwości prawidłowej realizacji Zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. § 10 Postanowienia końcowe 1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian OWW. Klient dokonując zakupów, każdorazowo zobowiązany jest do zapoznania się z aktualną wersją OWW i jej akceptacji. Aktualna wersja OWW dostępna jest również w formacie pdf. wraz z datą, od której obowiązuje. Zmiany OWW nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu. 2. Zmiana OWW zostanie również przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail. Klient zostanie poinformowany o zmianie OWW z 14-dniowym wyprzedzeniem. 3. Spory wynikające ze stosowania niniejszych OWW i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. nr 43 poz. 296 ze. zm.). 4. W sprawach nieregulowanych niniejszymi OWW stosuje się przepisy: 4.1) Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 4.2) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.). 4.3) Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). 4.4) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 162). REGULAMIN SPRZEDAŻY
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5