Katalog online Aktywny Maluch 2024/2025

Magiczny Dywan 4.0 Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Magiczny Dywan zawiera w sobie zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie spektrum zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym, jednolitym podłożu. Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego rzutnika tworzy „wirtualny, magiczny dywan”, na którym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko podczas zabawy ingeruje w jej tok za pomocą ruchów rękami lub nogami. Wymiary „wyświetlanego obszaru” to ok. 2,2 x 3,5 m (dla ok. 3 m wysokości podwieszonego urządzenia). Magiczny Dywan posiada teraz nowe, interaktywne menu. Może być obsługiwany przez nauczyciela na dwa sposoby: albo steruje on urządzeniem przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV), albo całkowicie interaktywnie – ruchami rąk i nóg. Osoby przyzwyczajone do pilota mogą wyłączyć interaktywność menu w „opcjach”, które obecnie są dostępne pod klawiszem MODE. W komplecie zestaw 100 gier i zabaw interaktywnych. Po aktywacji gry pojawia się ekran z jej nazwą i pole start. Przed wejściem do gry można odtworzyć krótką animację, która pokazuje, jak grać (ikona w prawym dolnym rogu ekranu). Wszystkie dotychczasowe gry zyskały nową szatę graficzną. Poprawiony został także efekt grywalności większości gier – wprowadzono nowe ulepszone mechanizmy wykrywania ruchu. 821050 14 599,90 brutto pln Magiczny Dywan 4.0 MOŻLIWOŚĆ DOPASOWANIA APLIKACJI do indywidualnych potrzeb placówki DANE TECHNICZNE: • sterowanie za pomocą pilota • wyposażony w czujniki ruchu • wbudowany projektor szerokokątny • waga 8,3 kg* • wbudowany komputer z procesorem Intel • montażu sufitowy z możliwością regulacji 40–55 cm* • nadaje się do jasnych, gładkich powierzchni • rozmiar pola gry na wysokości 3 m wynosi około 2,2 x 3,5 m* • wymiary 33 x 20,5 x 31 cm (bez rączki) • zużycie energii 375 W * Nowe parametry techniczne w porównaniu z poprzednim Magicznym Dywanem MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA DO INTERNETU: • kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia, • radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie). Dostęp do internetu pozwala m.in. na: • zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry), • zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych, • zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia – funkcja ważna na placach zabaw – 3G ready. MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA ZEWNĘTRZNYCH GŁOŚNIKÓW: • gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego • głośność 20 W. z ulepszonymi mechanizmami wykrywania ruchu 100 GIER Więcej informacji na mojebambino.pl Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0 Wszystkie gry zostały opracowane we współpracy z ośrodkiem rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczym, dzięki czemu spełniają funkcję edukacyjną i rehabilitacyjną dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji. W porównaniu do tradycyjnych gier Magicznego Dywanu ta seria ma bardziej wyraziste kolory, jednolite i jasne tła, zmniejszoną liczbę obiektów poruszających się na planszy, co powoduje, że gry są bardziej przystępne w odbiorze. Ponadto wszystkie elementy aktywne są większe, spowolniono także dynamikę gier. W aplikacjach rozróżniono dwa poziomy trudności do wyboru, zaś uczestnik zabawy otrzymuje wyraźną nagrodę po udanym wykonaniu zadania (brawo, oklaski). Część aplikacji została również specjalnie zaprojektowana w pionie, aby wydłużyć czas poruszania się elementów na Magicznym Dywanie. Dzięki temu dziecko ma więcej czasu na wykonanie zadania. Magiczny Dywan wspiera tworzenie warsztatów edukacyjnych, jak i rewalidacyjnych. W odpowiedni sposób zaprojektowane gry sprawdzają się jako narzędzie edukacyjno-rehabilitacyjne w Salach Doświadczania Świata, pobudzając zmysły uczestników zabawy. 821008N 1 759,90 brutto pln 16 GIER PROPONOWANE GRY I ZABAWY ROZWIJAJĄ W SZCZEGÓLNOŚCI NASTĘPUJĄCE FUNKCJE: • koncentrację uwagi oraz koncentrację wzrokoworuchową • poprawne wykonywanie instrukcji • rozwijanie orientacji przestrzennej • funkcje odprężająco-relaksujące, w tym zmniejszanie napięcia mięśniowego • pobudzanie do wyrażania pozytywnych emocji • dużą motorykę wykorzystując różnorodność ćwiczeń ruchowych W skład Pakietu wchodzi 16 gier. Część z nich występuje w dwóch wersjach, co łącznie daje 25 gier. 1. CYFERKI 2. LITERKI 3. TROPICIELE ŚLADÓW 4. GRZYBOBRANIE 5. BANANOWA KRAINA 6. RYBKI 7. SPADAJĄCE JAJKA 8. SŁOŃ I CUKIER 9. ELF 10 PSZCZOŁY I MIÓD 11. PIŁKA NOŻNA 12. WESOŁE MINKI 13. LIŚCIE 14. PIANINO 15. BALONIKI 16. WODA 14 599 90 1 759 90 466 Podane ceny są cenami brutto. infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5