GoPlay Rozumiem i mówię Zestaw rozwija umiejętności związane z mową i pismem wykorzystując do tego zabawy i gry przenikające świat wirtualny i realny. Komunikacja to nie tylko słowa i zdania, ale też umowne dźwięki, gesty, znaki i symbole, które są łatwo przyswajane przez przedszkolaki, a jednocześnie przygotowują do znacznie trudniejszego przyswojenia pisma jako umownego i symbolicznego sposobu komunikacji wizualnej. Autorzy nie zapomnieli też o rozumieniu przekazu językowego – dzieci ćwiczą budowanie złożonych przekazów z prostych elementów o ustalonym znaczeniu, uczą się podstaw logiki i odróżniania prawdy od fałszu. Zawartość zestawu: • 24 formatyki z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: kości, kamienie itp. • Plansze do gier • 100 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 50 kart pracy do wydrukowania 145517 499,90 brutto pln GoPlay Spostrzegam i rozpoznaję Zestaw rozwija percepcję wzrokową, spostrzegawczość i komunikację w zakresie wizualnym wykorzytując do tego zabawy rozgrywane w realnej przestrzeni sali przedszkolnej z udziałem interaktywnych multimediów. Dzieci uczą się rozrózniać, wyszukiwać, zapamiętywać układy, znajdować sekwencje: znaków, kolorów, rozmiarów, kierunków lub deseni zanurzonych w odpowiednich do wieku przedszkolaków fabułach. Mimo udziału elementów wirtualnych większość działań rozgrywanych jest przy pomocy realnych przedmiotów – elemntów kartonowych, klocków, kamyków, którymi dziaci manipulują łącząc percepcję wzrokową z dotykiem oraz odczuwaniem pozycji ciała i jego ruchu. Zawartość zestawu: • 24 formatyki z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: kości, kamienie itp. • Plansze do gier • 100 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 50 kart pracy do wydrukowania 145518 499,90 brutto pln GoPlay Dbam i szanuję Dbałość o otoczenie – zarówno o porządkek w salach przedszkolnych jak i porządek w szerszym zakresie kształtuje się od najmłodszych lat. Nawyki i postawy warto rozwijać właśnie w przedszkolu, żeby dzieci wkraczające w wiek szkolny były już przygotowane do postawy odpowiedzialnej wobec kolegów, rodziny, szkoły i szerzej patrząc – społeczeństwa. Nie zawsze wymaga to osobnych zabaw. Nawyki można kształtować przy okazji rutynowych czynności i innych zajęć. Dzieci uczą się też w najprostszych zanbawach rozumienia ograniczenia zasobów i odnawialności zasobów. Zawartość zestawu: • 24 formatyki z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: kości, kamienie itp. • Plansze do gier • 100 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 50 kart pracy do wydrukowania 145514 499,90 brutto pln GoPlay Współdziałam i czuję Współdziałanie w grupie rówieśniczej to jedna z podstawowych umiejętności szkolnych i życiowych, dlatego warto ją rozwijać już w przedszkolu. Umiejętności rozpoznawania emocji koleżanek i kolegów, a także wyrażania i uświadamiania własnych emocji można kształtować w sposób integralny jako element wszystkich przedszkolnych zabaw. Zawartość zestawu: • 4 formatyki z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: kości, kamienie itp. • Plansze do gier • 100 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 50 kart pracy do wydrukowania 145519 499,90 brutto pln GoPlay GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje. Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dużych i małych pomocy do pracy grupowej – na podłodze lub w małych zespołach – na stoliku. W zabawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach przedszkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu dzieci w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności percepcyjne i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i technologiczne. GoPlay to seria hybrydowa, czyli łącząca w sobie zasoby multimedialne oraz „analogowe” zasoby tradycyjne i odpowiednie metody ich wykorzystania z dziećmi. Autorzy nie ograniczyli się jedynie do zwykłego zsumowania tych zasobów i działań – obie formy przenikają się i łączą, dzięki czemu świat cyfrowy nie jest dla dzieci czymś osobnym – wkracza w przestrzeń klasy i w akcje wykonywane przez dzieci w świecie realnym. Tablice multimedialne, chociaż coraz częściej są dostępne w przedszkolach nie pozwalają na jednoczesny dostęp całej klasy, dlatego często stosujemy multimedia sterowane przez nauczyciela (nauczyciel decyduje o dynamice i częściowo o treści wydarzeń) – takie podejście nie pozostawia dzieci samych z technologią i jednocześnie zachowuje czynną rolę nauczyciela. 499 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 758 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5