Programowanie z krabem Złapmy Lwa! Zestaw szkolno-przedszkolny Złapmy Lwa. Zestaw szkolno-przedszkolny to logiczna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym Reguły gry są proste. Gra nie wymaga umiejętności gry w szachy. Zestaw zawiera komplet gier i materiałów dla 25 dzieci. Zestaw zawiera: • grę wielkoformatowa – dywanową do zabawy grupowej; składa się z maty 1,5 × 2 m i 8 dużych miękkich poduszek, • 12 zestawów stolikowych do gry w parach, • poradnik metodyczny wraz ze scenariuszami zajęć, • ćwiczenia interaktywne na tablicę multimedialną i materiały multimedialne www.zlapmylwa.pl • interaktywną instrukcję obsługi i ćwiczenia do nauki zasad gry • ćwiczenia ruchowe na bazie ruchów zwierząt z gry • zagadki multimedialne oparte na sytuacjach z gry Materiały motywujące i sprawdzające umiejętności kodowania: • karty pracy (100 sztuk), • certyfikaty umiejętności (100 sztuk, 4 wzory), • karty turniejowe z naklejkami (25 sztuk), • przypinka i naklejki – nagrody, • plakat A3 z zasadami gry, • kolorowanki do wykonania własnych zestawów do gry w domu przez dzieci (25 sztuk). 145092 1 489,90 brutto pln 145092 Cena: 1 489,90 zł Programowanie w ruchu: Programowanie z krabem Krab to zabawne zwierzę, które lubi chodzić swoimi ścieżkami, a przy okazji uczy: • nawiązywania relacji rówieśniczych, • współdziałania z dziećmi, • układania i rozwiązywania zagadek, • eksperymentowania i przewidywania, • określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów. A wszystko to poprzez zabawę, w którą została umiejętnie wpleciona nauka podstaw programowania. Nauka programowania w przedszkolu jest prosta. Programowanie z krabem zawiera: 1. Elementy kartonowe: • 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań, o wym. 22 × 22 cm. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech zabawach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech – krab wędruje przez rafę koralową, • 8 kartonów z muszlami – to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie, kartony z 7 zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica, • 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba, o wym. 22 × 22 cm. 2. Planszę do zabaw i układania labiryntów o wym. 170 × 250 cm. 3. Elementy motywujące: • 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród, • 8 zestawów naklejek do każdej zabawy, • 25 dyplomów na zakończenie wszystkich zabaw, • karty pracy – 8 wzorów. 4. Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. 145120 999,90 brutto pl 145120 Cena: 999,90 zł Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 651 Wprowadzenie do kodowania infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Kodowanie, roboty, STREAM
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5