Obrazy – co się zadziało? Obrazki przedstawiające 32 sytuacje problemowe (każda zawiera 3–7 obrazków), w których może znaleźć się dziecko w domu, szkole, sklepie, grupie rówieśników. Dziecko ma za zadanie opowiedzieć, co przytrafiło się postaciom przedstawionym w historyjce, jakie emocje wywołało dane zdarzenie, jak należy się zachować w podobnej sytuacji. Zabawa rozwijająca u dzieci empatię, rozumienie norm społecznych, przewidywanie skutków własnego postępowania. • 143 karty o wym. 9 x 9 cm • od 6 lat 312004 209,90 brutto pln Odwagi! Siedem historyjek obrazkowych (8–14 obrazków w każdej) przedstawiających problem lęku u dzieci (lęk przed: ciemnością, psami, skokami przez kozła, dentystą, rozstaniem z rodzicami, burzą, pająkami). Omawianie z dzieckiem poszczególnych historyjek uczy radzenia sobie ze strachem, pomaga w rozwiązywaniu problemów wywołujących lęk. W każdej serii znajduje się karta z symbolem (?!) zachęcająca dziecko do podania własnych pomysłów poradzenia sobie w trudnej sytuacji. • 75 obrazków o wym. 9 x 9 cm • od 5 lat 312008 159,90 brutto pln Jak to się stało? Gra ma na celu uświadamiać dzieciom, jakie mogą być konsekwencje nieprzestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa. Składa się z 4 plansz magnetycznych formatu A3 przedstawiających sytuacje, w których konieczna jest interwencja przedstawicieli służb ratowniczych (strażaka, policjanta, lekarza oraz ratownika) oraz z 16 mniejszych magnetycznych obrazków (po 4 obrazki do każdej tabliczki), ukazujących niewłaściwe zachowania dzieci, które doprowadziły do groźnych wydarzeń. Zadaniem dzieci jest dobieranie małych obrazków do plansz według zasady przyczyna – skutek oraz opowiadanie historii. Do wykorzystania podczas zajęć z uczniami ze zdiagnozowanymi zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi, ADHD, zespołem Aspergera, autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną. • 4 tabliczki A3 • 16 magnetycznych obrazków • od 4 lat 199075 189,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Produkt zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy przyciągnięte do siebie lub przywierające do przedmiotu metalowego w organizmie człowieka mogą być przyczyną poważnych, a nawet śmiertelnych obrażeń. W przypadku połknięcia magnesów lub wprowadzenia ich do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską. Jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach? Gra pomaga dzieciom poznawać zasady bezpiecznego zachowania się w sytuacjach zagrożeń. Składa się z 4 tabliczek magnetycznych formatu A3 przedstawiających niebezpieczne sytuacje, w których może znaleźć się każde dziecko (pożar w domu, wypadek na ulicy, zgubienie się w centrum handlowym, zaczepienie przez obcą osobę w parku) oraz 24 mniejszych magnetycznych obrazków (po 6 obrazków do każdej tabliczki), ukazujących zachowania właściwe i niewłaściwe w danych okolicznościach. Gra polega na dobieraniu przedmiotów lub zachowań dziecka pożądanych oraz niepożądanych w danej sytuacji. Do wykorzystania podczas zajęć z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, ADHD, zespołem Aspergera. • 4 tabliczki A3 • 24 magnetyczne obrazki • od 4 lat 199074 189,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Produkt zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy przyciągnięte do siebie lub przywierające do przedmiotu metalowego w organizmie człowieka mogą być przyczyną poważnych, a nawet śmiertelnych obrażeń. W przypadku połknięcia magnesów lub wprowadzenia ich do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską. eduSensus Spektrum autyzmu Pro Więcej informacji na str. 786 110157 4 949,90 brutto pln Akademia Bambika. Plac zabaw MED Więcej informacji na str. 745 199164 399,90 brutto pln Program multimedialny: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych Więcej informacji na str. 779 031958 1 350,00 brutto pln Knowla – Planeta EMO – pakiet Emocje Więcej informacji na str. 709 821109 2 091,00 brutto pln 159 90 209 90 Programy multimedialne Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 566 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5