Jak zapytałam dzieci, dlaczego chcą, aby ławki tak stały [wyspy], to powiedziały kilka argumentów. Po pierwsze, że jak wejdą do tej sali, to widzą, że coś innego tu się dzieje. Dla nich to jest bardzo ważne. Po drugie, że mogą się konsultować między sobą. W trójce zawsze ktoś zaproponuje, jak coś zrobić.. Nauczycielka [matematyka], szkoła podstawowa Wyspy WYSPY – czas na współpracę Praca zespołowa w małych grupach najlepiej sprawdza się, kiedy ławki ustawione są „w wyspy”. Uczniom łatwiej się wtedy skupić na zadaniu. Warto zadbać o odstępy między poszczególnymi wyspami, aby uczniowie nie przeszkadzali sobie wzajemnie i mogli się skoncentrować, a nauczyciel miał swobodny dostęp do każdego stolika. Praca w grupie wspiera rozwój kompetencji współpracy. Dzięki połączeniu wiedzy i doświadczeń każdego z uczniów zaczynają oni polegać na sobie nawzajem i wspólnie rozwiązują problemy. 9 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5