Meblowe trendy w szkole 2024

ĞnjƉŝĞĐnjŶĂ ĚƌŽŐĂ ĚŽ ƐnjŬŽųLJ Wyzwanie: Planowanie: Projekt i realizacja: ĞnjƉŝĞĐnjŶĂ ƉŽĚƌſǏ WƌnjLJŐŽƚƵũĐŝĞ njĞƐƚĂǁ > 'KΠ ĚƵĐĂƟŽŶ ^W/< Ρ WƌŝŵĞ ŽƌĂnj ŬŽŵƉƵƚĞƌ ůƵď ƚĂďůĞƚ nj ĂŬƚƵĂůŶČ ĂƉůŝŬĂĐũČ > 'KΠ ĚƵĐĂƟŽŶ ^W/< Ρ͘ WŽƐnjƵŬĂũĐŝĞ ŝŶƐƉŝƌĂĐũŝ ǁ ƑǁŝĞĐŝĞ ƌnjĞĐnjLJǁŝƐƚLJŵ͘ ĂƉƌŽũĞŬƚƵũĐŝĞ ŝ njďƵĚƵũĐŝĞ ƉŽũĂnjĚ ǁĞĚųƵŐ ǁųĂƐŶĞŐŽ ƉŽŵLJƐųƵ͘ EĂƉŝƐnjĐŝĞ ƉƌŽŐƌĂŵ͕ ŬƚſƌLJ ďħĚnjŝĞ ƌĞĂůŝnjŽǁĂų njĂŵŝĞƌnjŽŶLJ ĐĞů͘ tŐƌĂũĐŝĞ ƉƌŽŐƌĂŵ ŝ ƉƌnjĞƚĞƐƚƵũĐŝĞ ƌŽďŽƚĂ͘ ĂƐƚĂŶſǁĐŝĞ Ɛŝħ͕ ǁ ũĂŬŝ ƐƉŽƐſď ŵŽǏĞĐŝĞ ƌŽnjǁŝŶČđ tĂƐnj ƉƌŽũĞŬƚ Ž ŬŽůĞũŶĞ ĞůĞŵĞŶƚLJ͗ භ njĂƚƌnjLJŵĂŶŝĞ ǁ ǁLJnjŶĂĐnjŽŶLJŵ ƉƵŶŬĐŝĞ͕ ŶĂ ůŝŶŝŝ͕ ƉƌnjĞĚ ƉƌnjĞƐnjŬŽĚČ භ ƌĞĂŬĐũħ ŶĂ ƐLJŐŶĂų ĚǍǁŝħŬŽǁLJ භ ũĂnjĚħ ǁLJnjŶĂĐnjŽŶČ ƚƌĂƐČ͘ WĂŵŝħƚĂũĐŝĞ Ž ĚŽŬƵŵĞŶƚĂĐũŝ͊ tLJŬŽŶĂũĐŝĞ njĚũħĐŝĂ ŬŽŶƐƚƌƵŬĐũŝ ƉŽũĂnjĚƵ ŝ njĂƉŝƐnjĐŝĞ ƉƌŽŐƌĂŵ͘ t ŶŽƚĂƚŬĂĐŚ ŶĂƌLJƐƵũĐŝĞ ƐnjŬŝĐ ƉƌŽũĞŬƚŽǁLJ ƌŽďŽƚĂ ŝ ƐĐŚĞŵĂƚ ďůŽŬŽǁLJ ƉƌŽŐƌĂŵƵ͘ ĂƐƚĂŶſǁĐŝĞ Ɛŝħ͗ ͻ Ž ǁƉųLJǁĂ ŶĂ ďĞnjƉŝĞĐnjĞŷƐƚǁŽ ƉŽƌƵƐnjĂŶŝĂ Ɛŝħ ƉŽũĂnjĚĞŵ ŶĂ ĚƌŽĚnjĞ͍ ͻ :ĂŬŝĞ njĂŐƌŽǏĞŶŝĂ ĚůĂ ƉŝĞƐnjLJĐŚ͕ Ă ũĂŬŝĞ ĚůĂ ŬŝĞƌƵũČĐĞŐŽ ƉŽũĂnjĚĞŵ ǁLJƐƚħƉƵũČ ŶĂ ĚƌŽŐĂĐŚ͍ ͻ :ĂŬŝĞ njŵŝĞŶŶĞ ŵƵƐŝ ǁnjŝČđ ƉŽĚ ƵǁĂŐħ ŬŝĞƌƵũČĐLJ ƉŽũĂnjĚĞŵ͕ ďLJ njĂƉĞǁŶŝđ ďĞnjƉŝĞĐnjĞŷƐƚǁŽ ƐŽďŝĞ ŝ ŝŶŶLJŵ ƵĐnjĞƐƚŶŝŬŽŵ ƌƵĐŚƵ͍ ͻ t ũĂŬŝ ƐƉŽƐſď ŶŽǁŽĐnjĞƐŶĞ ƚĞĐŚŶŽůŽŐŝĞ ǁƐƉŽŵĂŐĂũČ ŬŝĞƌŽǁĐſǁ ǁ ďĞnjƉŝĞĐnjŶĞũ ũĞǍĚnjŝĞ͍ ͻ :ĂŬŝĞ ƐLJƐƚĞŵLJ ǁƐƉŽŵĂŐĂũČ ďĞnjƉŝĞĐnjŶČ ũĂnjĚħ͍ ͻ njĞŐŽ ƉŽƚƌnjĞďƵũĞĐŝĞ͕ ďLJ njƌĞĂůŝnjŽǁĂđ njĂĚĂŶŝĞ ƉƌŽũĞŬƚŽǁĞ͍ ͻ EĂ ũĂŬŝĞ ĞůĞŵĞŶƚLJ ŬŽŶƐƚƌƵŬĐũŝ njǁƌſĐŝĐŝĞ ƐnjĐnjĞŐſůŶČ ƵǁĂŐħ ƚǁŽƌnjČĐ ƉƌŽũĞŬƚ͍ ͻ :ĂŬŝĞ ďůŽŬŝ ďħĚČ ƉŽƚƌnjĞďŶĞ ĚŽ ƐƚǁŽƌnjĞŶŝĂ ƉƌŽŐƌĂŵƵ͍ ͻ t ũĂŬŝ ƐƉŽƐſď ŵŽǏĞĐŝĞ ƌŽnjǁŝŶČđ Ɛǁſũ ƉƌŽũĞŬƚ͍ EŝĞƐƚĞƚLJ ŶŝĞ ǁƐnjħĚnjŝĞ ŵŽǏŶĂ ĚŽƚƌnjĞđ ŶĂ ƉŝĞĐŚŽƚħ͊ tLJŬŽƌnjLJƐƚƵũČĐ njĞƐƚĂǁ > 'KΠ ĚƵĐĂƟŽŶ ^W/< Ρ Prime njĂƉƌŽũĞŬƚƵũĐŝĞ͕ njďƵĚƵũĐŝĞ ŝ njĂƉƌŽŐƌĂŵƵũĐŝĞ ƉŽũĂnjĚ͕ ŬƚſƌLJ ďĞnjƉŝĞĐnjŶŝĞ ĚŽƚƌnjĞ ǁĞ ǁƐŬĂnjĂŶĞ ŵŝĞũƐĐĞ ŝ njĂƚƌnjLJŵĂ Ɛŝħ ƉƌnjĞĚ ƉƌnjĞũƑĐŝĞŵ ĚůĂ ƉŝĞƐnjLJĐŚ͊ 15 ഩǁǁǁ͘ ŵŽũĞďĂŵďŝŶŽ͘ Ɖů > 'KΠ ĚƵĐĂƟŽŶ ^W/< Ρ WƌŝŵĞ ĞnjƉŝĞĐnjŶĂ ĚƌŽŐĂ ĚŽ ƐnjŬŽųLJ ʹ ƚĂƉ ϭ͕ tLJnjǁĂŶŝĞ ϱ /ŶƚĞůŝŐĞŶƚŶLJ ĚŽŵ Wyzwanie: Planowanie: Projekt i realizacja: ^ƚĞƌŽǁĂŶŝĞ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌČ t ĂƉůŝŬĂĐũŝ BECREO kit͕ ǁ njĂŬųĂĚĐĞ WYZWANIA/INTELIGENTNY DOM ǁLJďŝĞƌnjĐŝĞ ƉƌŽũĞŬƚ ϬϮ ʹ ^ƚĞƌŽǁĂŶŝĞ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌČ͘ ĚĞĐLJĚƵũĐŝĞ͕ ĐnjLJ ďħĚnjŝĞĐŝĞ ƌĞĂůŝnjŽǁĂđ njĂĚĂŶŝĞ ƐĂŵŽĚnjŝĞůŶŝĞ ǁ ƚƌLJďŝĞ ŬƌĞĂƚLJǁŶLJŵ͕ ĐnjLJ ŬƌŽŬ ƉŽ ŬƌŽŬƵ͕ nj ƉŽŵŽĐČ ƐĂŵŽƵĐnjŬĂ͘ WƌnjLJŐŽƚƵũĐŝĞ ƉůĂŶƐnjħ ŝ ǁƐŬĂnjĂŶĞ ŵŽĚƵųLJ ĞůĞŬƚƌŽŶŝĐnjŶĞ͘ WŽĚųČĐnjĐŝĞ ĞůĞŵĞŶƚLJ njŐŽĚŶŝĞ nj ŝŶƐƚƌƵŬĐũČ͘ ZŽnjǁŝũĂũĐŝĞ ƉƌŽũĞŬƚ ĚŽĚĂũČĐ ŬŽůĞũŶĞ ĞůĞŵĞŶƚLJ ƵƐƉƌĂǁŶŝĂũČĐĞ ƐƚĞƌŽǁĂŶŝĞ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌČ͗ භ ĚnjŝĂųĂŶŝĞ ĐnjƵũŶŝŬĂ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌLJ භ ǁLJŬŽƌnjLJƐƚĂŶŝĞ ƚĂďůŝĐ භ ƐƚĞƌŽǁĂŶŝĞ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌČ භ ůŽƐŽǁĂŶŝĞ njŵŝĞŶŶLJĐŚ භ ŝŶƐƚƌƵŬĐũĞ ǁĂƌƵŶŬŽǁĞ භ ŬŽŵƵŶŝŬĂĐũħ nj ƵǏLJƚŬŽǁŶŝŬŝĞŵ͘ t ŶŽƚĂƚŬĂĐŚ ŶĂƌLJƐƵũĐŝĞ ƐĐŚĞŵĂƚ ĮŶĂůŶĞŐŽ ƵŬųĂĚƵ ŝ ƐĐŚĞŵĂƚ ďůŽŬŽǁLJ ĚnjŝĂųĂũČĐĞŐŽ ƉƌŽŐƌĂŵƵ͘ ĂƐƚĂŶſǁĐŝĞ Ɛŝħ͗ ͻ :ĂŬ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌĂ ǁƉųLJǁĂ ŶĂ ǏLJĐŝĞ ĐnjųŽǁŝĞŬĂ͍ ͻ njLJ ƉŽǏČĚĂŶĂ ǁLJƐŽŬŽƑđ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌLJ ǁ ƉŽŵŝĞƐnjĐnjĞŶŝƵ ũĞƐƚ njĂůĞǏŶĂ ŽĚ Ɖſƌ ƌŽŬƵ͍ ͻ :ĂŬŝĞ ĨƵŶŬĐũĞ ƐƉĞųŶŝĂ ƌĞŐƵůĂĐũĂ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌLJ ǁ ƉŽŵŝĞƐnjĐnjĞŶŝĂĐŚ͍ ͻ njLJ ƐƚĞƌŽǁĂŶŝĞ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌČ ƉŽŵĂŐĂ ǁ ŽƉƚLJŵĂůŝnjĂĐũŝ ŬŽƐnjƚſǁ ƵƚƌnjLJŵĂŶŝĂ ĚŽŵƵ͍ ͻ EĂ ũĂŬŝĞ njŵŝĞŶŶĞ ƚƌnjĞďĂ njǁƌſĐŝđ ƵǁĂŐħ ĚŽďŝĞƌĂũČĐ ǁųĂƑĐŝǁČ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌħ ǁ ƉŽŵŝĞƐnjĐnjĞŶŝƵ͍ ͻ :ĂŬŝĞ ĚŽĚĂƚŬŽǁĞ ĞůĞŵĞŶƚLJ ƵƐƉƌĂǁŶŝĂũČ ƐƚĞƌŽǁĂŶŝĞ ǁLJƐŽŬŽƑĐŝČ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌLJ͍ ͻ :ĂŬŝĞ ďůŽŬŝ ƉƌŽŐƌĂŵƵ ŝ ĞůĞŵĞŶƚLJ ĞůĞŬƚƌŽŶŝĐnjŶĞ ďħĚČ ƉŽŵŽĐŶĞ ǁ ƌĞĂůŝnjĂĐũŝ ƉƌŽũĞŬƚƵ͍ tƌĂĐĂĐŝĞ ĚŽ ĚŽŵƵ ƉŽ ĐŝħǏŬŝŵ ĚŶŝƵ͕ Ă ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌĂ ǁ ƉŽŵŝĞƐnjĐnjĞŶŝĂĐŚ ũĞƐƚ ŝĚĞŶƚLJĐnjŶĂ ũĂŬ ŶĂ ĚǁŽƌnjĞ͙ tLJŬŽƌnjLJƐƚƵũČĐ njĞƐƚĂǁ ĞĚƵŬĂĐLJũŶLJ BECREO kit njĂƉƌŽũĞŬƚƵũĐŝĞ ƐLJƐƚĞŵ ĚŽ ƐƚĞƌŽǁĂŶŝĂ ƚĞŵƉĞƌĂƚƵƌČ ǁ ĚŽŵƵ͘ ^LJƐƚĞŵ ŵƵƐŝ ĚnjŝĂųĂđ ŵŝŶŝŵƵŵ ǁ ĚǁſĐŚ ƚƌLJďĂĐŚ͗ ŐƌnjĂŶŝĂ ŝ ĐŚųŽĚnjĞŶŝĂ͘ 123 ഩǁǁǁ͘ ŵŽũĞďĂŵďŝŶŽ͘ Ɖů /ŶƚĞůŝŐĞŶƚŶLJ ĚŽŵ ʹ ƚĂƉ Ϯ͕ tLJnjǁĂŶŝĞ ϯ Laboratorium Przyszłości STREAM Edu Lab – podręcznik Baza wyzwań i projektów techniczno-cyfrowych, nie tylko na lekcje informatyki i techniki, to podręcznik zawierający 74 scenariusze lekcji z inspiracjami dla nauczycieli z zakresu przedmiotów w nurcie koncepcji STREAM. Całość materiału powstała w oparciu o zajęcia realizowane metodą projektu. Zestaw wyzwań STREAM umożliwia rozszerzenie tematów projektowych o zadania wykorzystujące nowe narzędzia technologiczne w edukacji. Każdy projekt zawiera cykl wyzwań dla każdego z narzędzi: • LEGO® Education Spike Prime • Photon Robot edukacyjny • Zestaw BeCreo (zestaw do elektroniki, kontroler) • Zestaw multimedialny (wyzwania audio-wideo) • Modelowanie i druk obiektów przy pomocy drukarki 3D Dzięki wykorzystaniu pomysłów zawartych w kompendium Laboratorium Przyszłości STREAM Edu Lab, uczniowie będą mieli szansę zaprojektować inteligentny dom, wydrukować na drukarce 3D pudełko na zużyte baterie czy zaprogramować sygnalizację świetlną, która umożliwi bezpieczne poruszanie się po drodze. Ponadto podręcznik zawiera praktyczne wskazówki, jak montować materiał filmowy w programie Da Vinci Resolve, jednocześnie pobudzając zainteresowanie światem nowych technologii i innowacyjnych metod z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Podręcznik oparty jest na 4 większych projektach: • Bezpieczna droga, • Bądź eko, • Inteligentny dom, • Linia produkcyjna. Każdy projekt realizowany jest w 6 obszarach, które pozwalają uczniom na wykorzystanie wszystkich narzędzi i sprzętów, w oparciu o które powstał podręcznik. Projekty można dzielić pomiędzy mniejsze grupy uczniów lub realizować wspólnie całą klasą, ćwicząc umiejętność współpracy. Wszystkie zadania podzielone są na następujące etapy: wyzwanie, planowanie działań, projekt i jego realizacja oraz podsumowanie. Uczniowie nie tylko uczą się, jak poprawnie wykonać ćwiczenie, ale także dowiadują się, jak istotną rolę odgrywa odpowiednia organizacja pracy oraz, jak wyciągać wnioski po realizacji projektu i czego mogą ich one nauczyć w przyszłości. • format A3 • 220 stron Autorzy: Sebastian Pontus, Adrian Pontus, Anna Misztal 199355 69,90 brutto pln 69 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 609 Pracownie STEAM infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Pracownie STEAM, AI

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5