Katalog online Żłobek Przedszkole 2023

Eduterapeutica Lux Logopedia Dźwięczność Zbiór ponad 500 ćwiczeń interaktywnych wraz z kartami pracy do doskonalenia wymowy głosek dźwięcznych. Zawiera ćwiczenia z głoskami w, wi, b, bi, d, z, ż, rz, ź, dz, dź, dż, g, gi m.in. w izolacji, sylabach, logotomach, w wyrazach w nagłosie, wygłosie oraz pozycji interwokalicznej, a także w zdaniach. 145191 599,90 brutto pln Eduterapeutica Lux Logopedia Słuch i Jąkanie Zbiór ponad 200 ćwiczeń interaktywnych wraz z kartami pracy na zajęcia z dziećmi, które mają problem z jąkaniem się czy rozróżnianiem głosek. Zawiera ćwiczenia z zakresu rozpoznawania głosek syczących, szumiących, ciszących, dźwięcznych, przeciągania samogłosek, panowania nad siłą głosu i rytmizacji mowy. 145192 599,90 brutto pln Eduterapeutica Lux Kompetencje emocjonalno-społeczne. Przedszkole – wersja online Produkt przeznaczony dla dzieci w przedszkolu w wieku 4–6 lat. Ćwiczenia są tak skonstruowane, że nauczyciel przedszkolny może je poprowadzić zarówno dla całej grupy (wykorzystując np. tablicę multimedialną), jak w spotkaniach indywidualnych (wykorzystując komputer czy tablet). Zestaw zawiera: • program multimedialny dla placówki, obejmujący ponad 40 rozbudowanych gier animacyjnych, • poradnik metodyczny wraz ze scenariuszami do pracy z dziećmi oraz instrukcją obsługi programu w wersji elektronicznej, • 60 kart pracy w wersji elektronicznej do samodzielnego wydruku, które stanowią dopełnienie gier animacyjnych, • 1,5-godzinne szkolenie pt. Inteligencja emocjonalna, poprowadzone przez autorkę publikacji p. Monikę Bekker-Goską z certyfikatem dla 5 nauczycieli w obrębie placówki oświatowej. 145209 790,90 brutto pln Eduterapeutica Lux Kompetencje emocjonalno-społeczne. Przedszkole Zestaw zawiera: • program multimedialny dla placówki, obejmujący ponad 40 rozbudowanych gier animacyjnych, • poradnik metodyczny wraz ze scenariuszami do pracy z dziećmi oraz instrukcją obsługi programu w wersji drukowanej i elektronicznej, • 60 kart pracy (wydrukowanych oraz w wersji elektronicznej do samodzielnego wydruku), które stanowią dopełnienie gier animacyjnych, • gra Wyobraźnik, która doskonale rozwija myślenie metaforyczne, • 1,5-godzinne szkolenie pt. Inteligencja emocjonalna, poprowadzone przez autorkę publikacji p. Monikę Bekker-Goską z certyfikatem dla 5 nauczycieli w obrębie placówki oświatowej. 145208 990,90 brutto pln Złapmy Lwa. Specjalne potrzeby edukacyjne To wyjątkowa gra, która opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. „zwierzątkowe szachy”). Gra realizuje podstawę programową MEN w zakresie powszechnego wprowadzenia szachów do szkół podstawowych. Gra realizuje podstawę programową w zakresie w zakresie nauki programowania w nauczaniu wczesnoszkolnym i rozwija kluczowe umiejętności dzieci takie jak: • myślenie logiczne i strategiczne, • pamięć i orientacja przestrzenna, • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów, • intuicja, wyobraźnia, • umiejętność koncentracji, • umiejętność radzenia sobie ze stresem, • zdolność doskonalenia się. Reguły gry są proste. Gra nie wymaga umiejętności gry w szachy. Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy. Nie trzeba pamiętać o możliwych ruchach zwierząt na planszy – są oznaczone dobrze widocznymi na figurach znakami. Zbite figury nie zostają odrzucone z gry, ale służą wiernie temu, kto je zbił! Dzięki temu gra ma niewiele remisów, a także jej końcówki są niezwykle ekscytujące. Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki oraz poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt idealnie odpowiadają oczekiwaniom wobec pomocy dydaktycznych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej. Zestaw zawiera: • dywanową planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami, • uzupełniające kartonowe znaki do wykorzystania z planszą dywanową: 24 mniejsze koła I 6 większych kół z „emotikonami” (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne); • sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami, • poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy, • zabawy multimedialne na tablicę interaktywną, • nagrody naklejki dla dzieci. 145122 1 490,90 brutto pln 1 490 90 790 90 990 90 NOWOŚĆ NOWOŚĆ Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 793 Multimedialne programy terapeutyczne infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Multimedia, programy terapeutyczne

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5