Programowanie z krabem Wielkoformatowa gra, która bawi, uczy i wprowadza w świat cyfrowy Krab to zabawne zwierzę, które lubi chodzić swoimi ścieżkami, a przy okazji uczy: • nawiązywania relacji rówieśniczych, • współdziałania z dziećmi, • układania i rozwiązywania zagadek, • eksperymentowania i przewidywania, • określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów. A wszystko to poprzez zabawę, w którą została umiejętnie wpleciona nauka podstaw programowania. Nauka programowania w przedszkolu jest prosta. Programowanie z krabem zawiera: 1. Elementy kartonowe: • 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań, o wym. 22 × 22 cm. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech zabawach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech – krab wędruje przez rafę koralową, • 8 kartonów z muszlami – to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie, • kartony z 7 zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica, • 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba, o wym. 22 × 22 cm. 2. Plansza do zabaw i układania labiryntów o wym. 170 × 250 cm. 3. Elementy motywujące: • 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród, • 8 zestawów naklejek do każdej zabawy, • 25 dyplomów na zakończenie wszystkich zabaw, • karty pracy – 8 wzorów. 4. Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. 145120 Cena: 999,90 zł Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 686 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5