Katalog online Żłobek Przedszkole 2023

AKUSTYKA – normy, badania, wymogi Panele akustyczne ECOPHON Badania dowodzą, że akustyka pomieszczeń szkolnych ma istotny wpływ na efektywność, samopoczucie oraz zdrowie nauczycieli i uczniów. Mając na uwadze komfort pracy Państwa Nauczycieli, Uczniów oraz wszystkich Użytkowników przestrzeni szkolnej, a także wymagania dotyczące akustyki pomieszczeń szkolnych, zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (wraz z późniejszymi zmianami) oraz w przywołanej w tym dokumencie normie pogłosowej (PN-B-02151–4:2015–06), przygotowaliśmy bogatą i różnorodną ofertę, pozwalającą na poprawę akustyki pomieszczeń szkolnych. Wprowadziliśmy panele dźwiękochłonne, montowane do sufitów i ścian, służące do redukcji pogłosu oraz obniżenia ogólnego poziomu dźwięku wytwarzanego w pomieszczeniu. Wprowadziliśmy nakładki wyciszające na krzesła, które sprawiają, że hałas przesuwanych mebli nie jest tak dokuczliwy oraz parawany i nadstawki na ławki, które ułatwiają koncentrację. Dźwiękochłonne panele sufitowe i ścienne Ecophon pozwalają dostosować każde pomieszczenie szkolne do wymagań normy pogłosowej. Badania naukowe dowodzą, że daje to wymierne korzyści tak dla nauczycieli, jak i uczniów: HAŁAS – redukcja poziomu dźwięku wytwarzanego w pomieszczeniu (bez zmian w zachowaniu użytkowników) o przeszło 10 dB. ZROZUMIAŁOŚĆ MOWY – zwiększenie odsetka sylab poprawnie zrozumianych przez uczniów o 30%. PAMIĘĆ – zwiększenie pojemności pamięci krótkotrwałej o 25%. Nauczyciele pracujący w szkole podstawowej w Warszawie, która została poddana modernizacji akustycznej zauważyli istotne zmiany m.in. w zakresie: SYTUACJA PRZED MODERNIZACJĄ PO MODERNIZACJI Odsetek nauczycieli oceniających koncentrację uwagi uczniów w czasie lekcji jako wysoką lub bardzo wysoką. 16,3% 78,5% Odsetek nauczycieli oceniających tempo pracy uczniów w czasie lekcji jako wysoką lub bardzo wysoką. 2,5% 20,0% Odsetek nauczycieli oceniających poziom zmęczenia uczniów w czasie popołudniowych lekcji jako wysoki lub bardzo wysoki. 73,8% 23,8% Odsetek nauczycieli oceniających częstotliwość przejawów agresji fizycznej wśród uczniów w czasie przerwy na szkolnym korytarzu jako „zawsze” lub „bardzo często”. 36,4% 18,2% Odsetek nauczycieli oceniających poziom swojego stresu jako wysoki lub bardzo wysoki. 70,5% 25,0% Odsetek nauczycieli oceniających poziom zmęczenia swojego głosu po pracy jako wysoki lub bardzo wysoki. 88,6% 25,0% Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 1556 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5