Katalog online Szkoła Podstawowa Pomoce Edukacyjne 2023/2024

TECHNOLOGIA CYFROWA 100% • architektura systemu: konwersja ADC (analog to digital) – cyfrowy mikser audio – konwersja DAC (digital to analog), • multipleks digital CAV (Control, Audio, Voice) – zastosowanie trzech magistrali cyfrowych, • control bus – cyfrowe sterowanie funkcjami pracowni, • audio bus – cyfrowe przesyłanie/przełączanie sygnałów audio, • voice bus – cyfrowe przesyłanie/przełączanie dźwięków z mikrofonów, • cyfrowy rejestrator audio – jednoczesne nagrywanie 37 ścieżek audio z automatycznym utworzeniem 37 plików audio (wersja na 24 stanowiska) lub 25 ścieżek audio (wersja na 16 stanowisk). ERGONOMICZNE SZEREGOWE POŁĄCZENIA Jednostka centralna pracowni łączy się z pierwszym pulpitem, a kolejne pomiędzy sobą. OPIS OPROGRAMOWANIA: • lista uczniów – tworzenie klas i list uczniowskich, • funkcja sprawdzania obecności – program uwzględnia stanowiska nieaktywne, • odwzorowanie w programie rozmieszczenia stanowisk z sali; personalizacja tła – ustawienie zdjęcia, ustawienie schematu klasy jako tła w programie, • funkcja „tuba” – przytrzymanie przycisku włącza ustawienie „nauczyciel mówi, reszta słucha”, • nagrywanie cyfrowe – jednoczesne nagrywanie konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików i konwersacji wszystkich grup do osobnych plików (liczba ścieżek-plików to suma liczby stanowisk i grup), • pulpit ucznia – wejście/wyjście audio – pozwala na podłączenie telefonu, tabletu, komputera i odsłuch odtwarzanego audio lub nagrywanie dialogu prowadzonego z lektorem, w parze lub dyskusji w grupach roboczych, czy słyszanej audycji oraz własnego głosu, • 8 programowalnych przycisków (makr zapamiętujących układ sali) z możliwością tworzenia nazw, • praca indywidualna – jednoczesna rejestracja audio konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików, • praca w parach – wszystkie grupy dwuosobowe mogą jednocześnie odsłuchiwać to samo źródło audio, • p raca w dowolnie konfigurowanych grupach 2, 3, 4, 8 osobowych, • praca na forum – dystrybucja na zewnętrzny głośnik wybranej (dowolnej) grupy, • prezentacja – dystrybucja na zewnętrzny głośnik wybranego stanowiska (mikrofon ucznia), • wykład – dystrybucja na zewn. głośnik wykładu lektora, • wybór źródła dźwięku w grupach dyskusyjnych (min. 8 grup odsłuchuje jednocześnie inne źródło); łączna ilość dostępnych źródeł audio: min. 24. FUNKCJE SPECJALNE: 1. Multiplex: jednoczesne nagrywanie nauczyciela, grup i stanowisk z automatycznym utworzeniem plików audio, bez wykorzystania zewnętrznego sprzętowego rejestratora audio. 2. Głuchy telefon: np. uczeń na stanowisku 1. słyszy tylko nauczyciela, stanowisko 2. słyszy tylko stanowisko 1. stanowisko 3. słyszy tylko stanowisko 2. itd. (16 stanowisk). Realizując funkcję „głuchego telefonu” wszystkie stanowiska mają włączone mikrofony. 3. Czytanie: wszyscy uczniowie czytają w tym samym czasie ten sam tekst (w słuchawkach słyszą tylko siebie) i jednocześnie te wypowiedzi są nagrywane do osobnych plików (ilu uczniów, tyle ścieżek/plików). Realizując funkcję „Czytanie”, nauczyciel ma możliwość podsłuchu wybranego stanowiska. 4. Audio-lingual: wszyscy uczniowie w tym samym czasie odsłuchują tę samą audycję z nagranymi zwrotami i powtarzają je na głos (nie słyszą się wzajemnie). Realizując funkcję „audio- -lingual” nauczyciel ma możliwość podsłuchu wybranego stanowiska, a wszystkie wypowiedzi są nagrywane do osobnych plików (ilu uczniów, tyle ścieżek/plików). 5. Panel Lektora: niezależenie od przypisanych uczniom źródeł audio i trybu pracy, nauczyciel ma możliwość odsłuchu innego źródła dźwięku; niezależnie od rejestracji „nagrywania cyfrowego”, tzn. równolegle lektor ma możliwość rejestracji całej lub fragmentu lekcji do osobnego pliku audio (nagrywanie tego, co słyszy w swoich słuchawkach). 6. Tłumaczenia symultaniczne: min. 6 kanałów-języków (grup) wejściowych i wyjściowych, min. 2 sprzętowe źródła audio, możliwość realizowania tłumaczenia bezpośredniego lub pośredniego. Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 828 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5