Przykładowe tematy dla nowych kierunków polityki oświatowej KIERUNEK I TEMAT I Wychowanie do obcowania i uczestniczenia w kulturze ze szczególnym wykorzystaniem metody projektu. TEMAT II Wychowanie do świadomego obcowania z kulturą w kontekście edukacji klasycznej i dziedzictwa cywilizacyjnego Europy. TEMAT III Rozwój, wychowanie, edukacja - wychowanie do wartości zaczyna się w rodzinie i szkole/przedszkolu. TEMAT IV Teksty kultury i literatura dziecięca w edukacji wczesnoszkolnej i w przedszkolu – jak rozwijać kompetencje kluczowe w oparciu o wartościowe dziedzictwo edukacji klasycznej? KIERUNEK II TEMAT I Diagnoza, planowanie i realizacja programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły – jak przekuć teorię w praktykę? TEMAT II Wychowanie do wartości w szkole podstawowej i ponadpodstawowej, czyli jak rozmawiać z uczniami o wartościach – przykłady dobrych praktyk. TEMAT III Bajkoterapia jako metoda wspierająca wychowawczą rolę rodziny w kształtowaniu wartościowych postaw w życiu. TEMAT IV Praca z rodziną, w tym z rodziną dysfunkcyjną, czyli o wspieraniu i pokonywaniu barier we współpracy z rodzicami uczniów w przedszkolu i w szkole. 24 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5