APLIKACJE EDUKACYJNE GRY LOGICZNE PixBlocks.com Rozbudowana aplikacja ucząca programowania zarówno dzieci szkolne, jak i młodzież. Cechy programu: – Ponad 3000 zadań, przykładów i pracy twórczych – Kreatywne kursy tworzenia gier – Zróżnicowany poziom trudności – Dostosowanie do każdego wieku od 5 do 20 lat – Możliwość tworzenia grafik, gier i animacji – Nauka wszystkich podstawowych pojęć programowania – Prosty graficzny interfejs i składnia – Nie wymagana umiejętność czytania – Programowanie wizualne oraz tekstowe – Szybka praca w trybie offline Paint Aplikacja umożliwia nam rysowanie za pomocą wskaźnika lub piłeczki na wybranym przez nas tle. Opcja sterowania piłeczką pozwala na obsługę ekranu przez kilka osób. Oprócz wyboru tła, mamy możliwość wybrania koloru lub kształtu, który chcemy umieścić na naszym obrazku. Coloring Book W tej grze możemy wybrać sobie kolorowankę, którą możemy pomalować w dowolny sposób. Dzięki aplikacji można poznawać różne kolory, przedmioty oraz zwierzątka. Układanka Jeżeli chcemy poćwiczyć wyobraźnię, aplikacja nam to umożliwi. Zadaniem graczy jest ułożenie kwadracików tak, aby powstał z nich obrazek, który wybraliśmy na początku. TicTacToe Tic Tac Toe to nic innego jak popularna gra „w kółko i krzyżyk”. Abc Gra, w której dziecko może sprawdzić swoją znajomość liter w formie interaktywnej zabawy. Lines and dots Gra polega na trafianiu w kółka w celu powtórzenia kształtu wyświetlonego na ekranie. By zadanie zostało zaliczone, punkty muszą być zaznaczane w odpowiedniej kolejności! Sea trip Zadaniem gracza będzie zbieranie tych elementów, które są pokazane w górnym prawym rogu ekranu. Uczestnik otrzymuje bonusowe punkty za trafienie w różową muszlę z perłą. Shapes Gra zręcznościowa, w której należy rzucać piłeczką w figury wyświetlone w niebieskiej ramce. Wraz z biegiem gry wyznaczone cele zmieniają prędkość z jaką się pojawiają. GRY I APLIKACJE NA KNOWLA WALL (MAGICZNĄ ŚCIANĘ) Aplikacje edukacyjne: • oprogramowanie do nauki programowania „PixBlocks.com” • „Paint” • „Coloring Book” • „Układanka” • oprogramowanie edukacyjne „Akademia Bambika – Operacje myślowe na Knowla Wall (Magiczną ścianę)” (sprzedawane osobno, kod produktu: 199231) • Zestaw 5 gier logicznych • Zestaw 40 quizów edukacyjnych • Zestaw 9 gier zręcznościowych • Zestaw 4 symulatorów sportowych • Oprogramowanie Windows (przeglądarka internetowa, odtwarzacze audio i wideo, manager plików itp.) Gry i aplikacje na Knowla Wall (Magiczną ścianę) gry i aplikacje 63 Pakiet zawiera łącznie infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 167 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. MULTIMEDIA
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5