Katalog online Dwujęzyczne Dzieci 2020

1. Koordynatorzy Trudno zaprzeczyć stwierdzeniu, że idea powszechnej dwujęzyczno- ści z językiem lokalnym i globalnym jest słuszna i odpowiada potrze- bom naszych czasów. Nikt, kto poznał nasz Uniwersalny Kurs, bazu- jący na naturalnej metodzie zanurzenia w języku (OPOL) i Spiralnym Systemie Nauki Języka Claire Selby, nie zaprzeczy, że jest to możliwie najlepsze istniejące i na razie wręcz jedyne rozwiązanie prowadzące do wdrożenia tej idei. Gdzie zatem jest problem? Dlaczego nie mamy jeszcze, choćby najbliżej – w naszym kraju – powszechnej dwujęzycz- ności z językiem angielskim? Odpowiedź jest prosta: nie ma jeszcze powszechnej świadomości znaczenia skutecznego podjęcia tego wyzwania. Trzeba zatem przede wszystkim uświadamiać władze samorządowe, nauczycieli, rodziców, a dopiero konsekwencją tego będzie odpowiednie wdrożenie i właści- wy rozwój Programu. Klucz do dwujęzycznej przyszłości leży zatem przede wszystkim w rękach regionalnych liderów. Z jednej strony ich wiara w ideę i determinacja, a z drugiej odpowiednie kompetencje są gwarantem uzyskania w ciągu kilku lat oczekiwanych rezultatów. Z tego względu, jeśli chcemy, aby w naszej placówce, gminie, czy re- gionie w możliwie najkrótszym czasie uzyskać odpowiednie efekty, to należy pieczę nad rozwojem systemu powierzyć odpowiednio przy- gotowanym i zmotywowanym osobom. Nazywamy ich koordynato- rami. Zasadniczo wyróżniamy dwa rodzaje koordynatorów: regionalnych i lokalnych . Zadaniem tych pierwszych jest budowanie możliwie naj- większego zasięgu Programu, zarówno jeśli chodzi o obszar, jak i ilość aktywnie uczestniczących w nim dzieci. Koordynatorom lokalnym z kolei powierza się pieczę nad jakością realizacji Programu, jak również ewaluacją oraz stałym podnoszeniem poprzeczki wszystkim uczestni- czącym w nim podmiotom. 2. Szkolenia Koordynatorzy, nauczyciele bez kwalifikacji, nauczyciele z kwalifi- kacjami – to prócz dzieci i ich rodziców wszystkie grupy na co dzień związane z procesem szerzenia powszechnego bilingwizmu. Wszyscy potrzebują nie tylko inicjalnej inspiracji, ale także regularnej moty- wacji i systematycznej pomocy w procesie rozwoju Programu i pod- noszenia kwalifikacji. W związku z powyższym, przygotowaliśmy szkolenia i prezentacje, które pomagają każdej z wymienionych grup rozpocząć pracę z Pro- gramem, a następnie osiągać coraz to lepsze rezultaty w jego reali- zacji. Podstawowe szkolenia wprowadzające w Program mogą odbyć się zarówno stacjonarnie, jak i online. Oto aktualna promocyjna oferta każdego z nich. Szkolenie dla nauczycieli, dotyczące wdrożenia Międzyna- rodowego Programu Powszechnej Dwujęzyczności „Dwu- języczne Dzieci / Bilingual Future” Dedykowane wychowawcom, nauczycielom języka angiel- skiego oraz koordynatorom lokalnym Programu w placów- kach edukacji żłobkowej i przedszkolnej. • Czas szkolenia: online – 3 godziny lekcyjne stacjonarne – 4 godziny lekcyjne • Liczba uczestników w grupie: minimalna – brak ograniczeń maksymalna – 25 osób • Miejsce szkolenia : online: szkolenie odbywa się online za pomocą jednego z komunikatorów: Skype/Hangout/Meet. Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia odpowied- nich warunków technicznych: laptop/komputer z mikrofo- nem, kamerą internetową, rzutnik/tablica interaktywna, stabilne łącze internetowe. stacjonarne: miejsce szkolenia wskazane przez zamawiają- cego. • Cena: online: 999 zł brutto stacjonarne: 2 499 zł brutto • Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia odpowied- nich warunków technicznych: rzutnik/tablica interaktywna, stabilne łącze internetowe. WDROŻENIE Jak w sposób systemowy wprowadzać powszechną dwujęzyczność z językiem angielskim? 30  infolinia: (+48) 22 290 44 33  info@dwujezycznedzieci.pl https:// youtube.com/DwujezyczneDzieci https://www.facebook.com/dwujezycznedzieci Wsparcie merytoryczne:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5