Katalog online Aktywna Tablica 2023 Sprzęt IT

Ogólne warunki współpracy – OWW §1 Postanowienia ogólne 1. Niniejsze Ogólne warunki współpracy („OWW”) określają zasady zawierania pomiędzy Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46 (zwaną dalej „Sprzedającym”), a przedsiębiorcami/podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą lub zawodową („Klient”) umów sprzedaży rzeczy ruchomych („Towary”), na potrzeby dalszej sprzedaży bądź własne, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klientów ze sklepu internetowego Moje Bambino, dostępnego pod adresem internetowym www.mojebambino.pl 2. Właścicielem sklepu internetowego www.mojebambino.pl („Sklep internetowy”) oraz praw autorskich do treści tam prezentowanych, jest Spółka Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000961115, NIP: 725–193–34–48, REGON 100283710, kapitał zakładowy w wysokości 1.500.000 PLN w całości opłacony. 3. Ilekroć w OWW jest mowa o Kliencie, należy przez to rozumieć Przedsiębiorcę zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 162), a także osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego, w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (z wyłączeniem Konsumentów). 4. Ilekroć w OWW jest mowa o Formularzu Rejestracji należy przez to rozumieć Usługę dostępną na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient podając swoje dane osobowe, tworzy konto użytkownika, przy użyciu którego może dokonywać zakupu Towarów. 5. Ilekroć w OWW jest mowa o Formularzu Zamówienia należy przez to rozumieć usługę dostępną na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient nie posiadający konta użytkownika, może dokonać zakupu Towarów. 6. Informacje o Towarach zamieszczone w katalogu oraz na stronach internetowych Sklepu Sprzedającego nie stanowią oferty handlowej (sprzedaży) w rozumieniu art. 66 lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm.). 7. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejsze OWW są regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 21017 r., poz.1219 z późn. zm.). OWW skierowane są do wszystkich Klientów Sklepu Internetowego. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień OWW. 8. Warunkiem korzystania z usług prezentowanych w katalogu oraz Sklepu Internetowego jest każdorazowe zapoznanie się z niniejszymi OWW i ich akceptacja. §2 Składanie zamówień 1. Informacje podane w Formularzu Rejestracji oraz w Formularzu Zamówień powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. 2. Sprzedający podejmuje wszelkie możliwe środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji oraz podczas składania zamówień. 3. Skuteczne dokonanie zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Sprzedającego. Informacja o dostępności znajduje się na podstronie internetowej, odnoszącej się do konkretnego Towaru. W przypadku nieskutecznego złożenia zamówienia, wynikającego z niezgodności informacji podanych na stronie, z rzeczywistym stanem magazynowym Sprzedającego, Klient jest informowany o tym fakcie i ma możliwość zmiany zamówienia w całości lub w części. W przypadku niemożliwości wykonania zamówienia, wobec braku dostępności wybranego Towaru, Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od całości lub części umowy, a zamówienie zostanie w całości lub części anulowane, o czym Klient otrzyma informację drogą elektroniczną, na podany przez niego adres e–mail. Dokonana przez Klienta zapłata za zamówiony Towar, który nie może zostać dostarczony, zostanie przez Sprzedającego zwrócona w terminie 7 dni od dnia skutecznego poinformowania Klienta o niemożliwości zrealizowania zamówienia. 4. Z amówienia na Towary dostępne w katalogu lub Sklepie Internetowym są składane za pośrednictwem Formularza Zamówień, dostępnego w katalogu lub na stronie Sklepu. 5. Złożenie zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówień jest możliwe przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. 6. W przypadku dokonania przez Klienta rejestracji w Sklepie Internetowym, złożenie zamówienia następuje poprzez zalogowanie się na stronie Sklepu, dodanie Towaru do koszyka i potwierdzenie woli złożenia zamówienia. W przypadku braku dokonania przez Klienta rejestracji, warunkiem złożenia zamówienia jest dodatnie Towaru do koszyka, wypełnienie w Formularzu Zamówień wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki Towaru oraz podjęcie innych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje. 7. Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedającemu co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią OWW. 8. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Towarów. 9. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Oświadczenie woli o rezygnacji z zamówienia, powinno być wysłane do Sprzedającego drogą elektroniczną na adres zamowienia@mojebambino.pl 10. Zdjęcia produktów umieszczane są w katalogu i na stronie Sklepu Internetowego w celach przykładowych i służą wyłącznie prezentacji konkretnie wskazanych na nich produktów. Specyfika wydruku katalogu oraz indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). §3 Warunki dostawy 1. W przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności termin zapłaty wynosi do 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury pro-forma. Dostępny towar wówczas jest rezerwowany pod zamówienie Klienta przez 7 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia. Brak zapłaty w wymienionym terminie powoduje zwolnienie towaru do dalszej sprzedaży. Dostawa następuje do 14 dni od dnia zaksięgowania wpłaty. 2. Dostawa zamówionych i dostępnych Towarów realizowana jest do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Proponowane metody dostawy zależą od rodzaju zamówionego produktu i zostaną one określone po złożeniu zamówienia, aby zagwarantować jak najlepsze terminy dostawy. a) Wysyłki kurierskie – do 5 dni roboczych w przypadku produktów małych gabarytowo. b) Wysyłki transportem zleconym – do 14 dni roboczych w przypadku mebli, pianek, tablic oraz produktów dużych gabarytowo. c) Wysyłki paletowe tj. do samodzielnego rozładunku i wniesienia przez Klienta – do 4 dni roboczych. Na palecie dostarczamy wybrane produkty meblowe. d) W sezonie powyższe terminy mogą ulec zmianie o czym informujemy Klientów indywidualnie przy potwierdzeniu zamówienia drogą elektroniczną lub telefoniczną. e) Produkty dostarczane są bez dodatkowej usługi wniesienia. Wniesienie towaru pozostaje po stronie Klienta. 3. Za przesyłki do wartości 500 zł brutto, Sprzedający pobiera zryczałtowaną opłatę za transport w wysokości 25 zł brutto. Koszt wysyłki Towaru ponosi Klient i jest on doliczany do ceny za wybrany Towar. 4. Zamówienia o wartości powyżej 500 zł brutto, dostarczane są na koszt Sprzedającego. 5. Zamówienia na meble i place zabaw są potwierdzane przez Sprzedającego, z jednoczesnym podaniem przewidywanego terminu dostawy (dużym ułatwieniem będzie dla Sprzedającego podanie przez Klienta adresu e-mail). 6. W przypadku chwilowej niedostępności części zamówionych przez Klienta produktów, Sprzedający niezwłocznie dośle Towar na swój koszt. 7. Faktura dołączona jest zawsze do przesyłki w specjalnie oznaczonej kopercie. 8. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. 9. Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres płatnika Sprzedający prosi o bardzo wyraźne zaznaczenie tego faktu na formularzu zamówienia. 10. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. 11. Sprzedający stawia zamówione przez Klienta produkty do jego dyspozycji w dacie sprzedaży (wystawienia faktury). Jeśli Klient nie odbiera produktów z magazynu Sprzedającego, uważa się, że Strony zawarły umowę składu i Klient upoważnił Sprzedającego do składowania produktów, których opis, ilość i wartość określona jest w treści faktur/-y. Przyjęcie do magazynu następuje na okres 120 (sto dwadzieścia) dni począwszy od daty wystawienia faktury VAT. Sprzedający zapewnia, że w celu zachowania produktów oddanych na skład w stanie niepogorszonym, do czasu wydania ich Klientowi albo innej uprawnionej osobie, zapewnia warunki przechowania, odpowiadające cechom rzeczy określonym w treści faktur/-y. Wynagrodzenie Sprzedającego zawarte zostało w cenie sprzedaży produktów składowanych i z tego tytułu Klient nie ponosi żadnych kosztów bądź opłat. Klient udziela Sprzedającemu upoważnienia do dokonania wszelkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych w celu objęcia sprzedanych produktów procedurą składu. Sprzedający zobowiązany jest wydać produkty Klientowi na każde jego żądanie. Wydanie produktów zostanie potwierdzone przez Sprzedającego dokumentem w postaci dowodu WZ i z chwilą wydania przechodzi na Klienta ryzyko utraty, ubytku lub uszkodzenia produktów. Sprzedający może z ważnych przyczyn, w każdym czasie, wezwać Klienta do odebrania produktów, wyznaczając odpowiedni termin ich odebrania. §4 Sposoby zapłaty 1. Standardową formą płatności jest płatność przy odbiorze lub w formie przelewu bankowego. Dane bankowe: ING Bank Śląski SA, numer rachunku: 39 1050 1025 1000 0090 3180 4314. 2. Forma płatności zależy od wielkości i regularności zakupów Klienta w Sklepie internetowym. Termin i forma płatności określone są na fakturze. 3. W celu uzgodnienia indywidualnych warunków płatności prosimy kontaktować się z Działem Sprzedaży Sprzedającego. §5 Ceny 1. Wszystkie ceny podane w katalogu i zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są podawane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają obowiązujący podatek VAT) i nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy oraz opcjonalnie kosztów montażu mebli. 2. W przypadku gdy po dniu wydania katalogu, na skutek zaistnienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego a leżących po stronie producentów, importerów, dostawców lub dystrybutorów (m.in. zmiana kursu walut, zmiana cen surowców, materiałów, kosztów transportu) nastąpi zmiana cen sprzedaży, Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen, przy czym nowe ceny zostaną niezwłocznie podane do wiadomości poprzez umieszczenie ich na stronie Sklepu Internetowego. W takim przypadku, nowe ceny podane na stronie Sklepu Internetowego, zastępują dotychczasowe ceny podane w katalogu. 3. Dodatkowe płatności związane z zakupem produktów obejmują koszty dostawy (transportu), o których mowa w § 3 ust. 3 i 4 Regulaminu oraz opcjonalnie koszty montażu mebli, o których mowa w § 6 Regulaminu. §6 Montaż mebli 1. Ceny mebli skalkulowane są jako meble do samodzielnego montażu. Dostarczane są one w częściach. Przy zamówieniu mebli można zamówić również ich montaż za dodatkową opłatą. 2. Montaż należy wykonywać w oparciu o załączoną/dodaną instrukcję montażu dostarczonego Towaru wyłącznie elementami montażowymi załączonymi do niego §7 Jakość i gwarancje 1. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe i najwyższej jakości. 2. Do wielu Towarów dołączone są dokumenty gwarancyjne utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku. Gwarancja udzielana jest na okres 2 (dwóch) lat licząc od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana. 3. Oświadczenie gwarancyjne jest sporządzone w języku polskim i zawiera podstawowe informacje potrzebne do wykonywania uprawnień z gwarancji, w szczególności nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady. 4. Sprzedający wydaje Klientowi wraz z Towarem dokument gwarancyjny oraz sprawdza zgodność znajdujących się na rzeczy oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym oraz stan plomb i innych umieszczonych na rzeczy zabezpieczeń. 5. Roszczenia z tytułu gwarancji Klient może realizować wyłącznie wobec gwaranta czyli podmiotu, który złożył oświadczenie gwarancyjne określonej treści, na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie trzydziestu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji. 6. Gwarancją Producenta nieobjęte są: a) uszkodzenia wynikające z niewłaściwego samodzielnego transportu lub przenoszenia Towaru, b) uszkodzenia powstałe w wyniku samodzielnej ingerencji w Towar, c) uszkodzenia spowodowane konserwacją i przechowywaniem Towaru niezgodnie z zaleceniami Sprzedającego, d) niezamierzone przez Producenta zmiany w odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano Towar, a w szczególności: różnice w fakturze i odcieniu drewna litego (również niejednorodne pokrycie lakierem), gdzie drobne różnice nie są wadą Towaru, a wynikają ze specyfiki danych materiałów oraz naturalnych właściwości i wad drewna, dotyczy także różnic spowodowane różną datą partii produkcyjnych, e) uszkodzenia wynikające z samodzielnego, błędnego montażu. 7. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi, na zasadzie art. 558 Kodeksu cywilnego. §8 Warunki reklamacyjne 1. Dokonując odbioru przesyłki, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy opakowanie lub/i Towar nie posiadają uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli opakowanie lub/i Towar posiadają uszkodzenia, Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki, spisując wraz z kurierem/kierowcą protokół szkody, zawierający opis szkody, datę i podpis kuriera/kierowcy. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie (w terminie 3 dni) powiadomić Sprzedającego, pod rygorem utraty prawa do reklamacji. Warunkiem rozpatrzenia przez Sprzedającego reklamacji jest przesłanie kopii dokumentu dostawy ze sporządzoną w obecności kuriera/kierowcy adnotacją dotyczącą uszkodzenia. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzeń bądź utraty przesyłki w transporcie. 2. W przypadku skorzystania z prawa reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej www.mojebambino.pl oraz odesłać wraz z reklamowanym Towarem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą). Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia reklamacji Sprzedającemu po wykryciu wady Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 3. Sprzedający ma prawo do 30-dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania Towaru, a o podjętych czynnościach niezwłocznie poinformuje Klienta. 4. Omyłkowo zamówiony Towar lub Towar, który się Klientowi nie podoba, Sprzedający przyjmie ewentualnie z powrotem na podstawie odrębnej umowy z Klientem w ciągu 10 dni, pod warunkiem jednakże, że Towar jest nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszt wysyłki zwracanego Towaru pokrywa Klient. Z możliwości zwrotu wyłączone są książki oraz programy komputerowe, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta. Wyłączone są również Towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta (np. meble, kształtki rehabilitacyjne, place zabaw, szafy metalowe, wykładziny). 5. Reklamacje dotyczące wyłącznie ilości dostarczonego Towaru powinny zostać zgłaszane przez Klienta w terminie 7 dni od daty wydania Towaru, pod rygorem utraty prawa do reklamacji. 6. Sprzedający dopuszcza możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni kalendarzowych. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 7. Zwracany w tym trybie Towar musi być w pełni kompletny, nie może nosić śladów montażu lub używania świadczących o innym wykorzystywaniu, niż tylko do celów jego sprawdzenia i powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. 8. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odstępując od umowy Klient odsyła Towar do Sprzedającego, a Sprzedający dokonuje weryfikacji w myśl pkt. 7 powyżej. Po stwierdzeniu zgodności z regulaminem Klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny. Klient pokrywa koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem i odesłaniem Towaru do Sprzedającego. 9. Z możliwości zwrotu wyłączone są książki oraz programy komputerowe, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta. Wyłączone są również towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta (np. meble, kształtki rehabilitacyjne, place zabaw, szafy metalowe, wykładziny). 10. W przypadku gdy dostarczony Towar jest niezgodny z zamówieniem należy niezwłocznie dokonać zgłoszenia nie później jednak niż w terminie 7 dni kalendarzowych od momentu dostawy. W przypadku zamówień meblowych dokonanie montażu uważa się za przyjęcie Towaru bez zastrzeżeń czyli zgodnie z zamówieniem Klienta. 11. W związku z globalnym wybuchem pandemii wirusa SARS-CoV-2 (COVID 19), rozumianej jako działanie siły wyższej, Sprzedający jako dystrybutor sprzętu komputerowego (m.in. laptopów) zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, w zależności od decyzji producenta lub serwisu gwarancyjnego. W takim przypadku, Sprzedający poinformuje Klienta o planowanym terminie rozpatrzenia reklamacji, uwzględniając okres dostawy części zamiennych i usług serwisowych, przy czym Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za powyższe opóźnienie. Klient akceptuje możliwe opóźnienia oraz zrzeka się wszelkich roszczeń i pretensji z tego tytułu (np. kar umownych). Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że okoliczności te stanowią nadzwyczajnie, zewnętrzne zdarzenie, niemożliwe do przewidzenia i którego skutkom nie można było zapobiec. §9 Ochrona danych osobowych Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ogólne rozporządzenie o ochronie danych, („Rozporządzenie” lub „RODO”) informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, 93–428 Łódź, ul. Graniczna 46, nr KRS 0000961115, NIP 725–193–34–48, REGON 100283710, [dalej jako „Spółka” lub „Administrator”]. 2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: abi@mojebambino.pl. REGULAMIN SPRZEDAŻY

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5