Katalog online Aktywna Tablica 2023 Sprzęt IT

Produkty dla szkoły podstawowej Części mowy – hop do głowy! Multimedialny program przeznaczony dla uczniów klas 2–8 szkół podstawowych, poznających tajniki gramatyki języka polskiego: zarówno dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w rozpoznawaniu poszczególnych części mowy, jak i tych, którzy znają już te zagadnienia morfologii i pragną je sobie utrwalić. W teoretycznej części programu przedstawiamy uczniom wszystkie części mowy, które rozróżniamy w języku polskim. Każda część mowy jest zdefiniowana, przy każdej przedstawione są także przykłady oraz ilustracja, pomagająca zrozumieć zagadnie. W razie potrzeby można wydrukować definicje poszczególnych części mowy. Część praktyczna zawiera dziewięć różnego rodzaju gier, dzięki którym uczniowie mogą na różne sposoby sprawdzić swoją wiedzę: od określania części mowy (na przykładzie pojedynczych słów lub całych zdań), przez wskazywanie słowa, które nie pasuje do danej grupy (reprezentującej jedną część mowy), aż po bardziej skomplikowane rozpoznawanie części mowy polegające na tworzeniu szyfru (następujących po sobie cyfr, symbolizujących poszczególne części mowy). Aplikacja umożliwia ustawienie opcji poświęconej wszystkim częściom mowy lub tylko wybranym. 031419 499,90 brutto pln Matematyka – zadania tekstowe Ten multimedialny program edukacyjny przeznaczony jest dla uczniów klas 2–8 szkół podstawowych. Oferując ciekawe zadania tekstowe, służy przede wszystkim doskonaleniu umiejętności matematycznych. Program ten zawiera ogromną bazę zadań matematycznych, podzielonych w przejrzysty sposób na kategorie według typu i stopnia trudności. Są tu wszystkie rodzaje zadań, z jakimi uczniowie zetkną się w szkole: • dodawanie i odejmowanie (w zakresie do 20, do 100, do 1000 oraz powyżej 1000) • mnożenie i dzielenie • dzielenie z resztą, proporcjonalność prosta • podział całości (ułamki) • przykłady z liczbami dziesiętnymi • obliczanie obwodu i pola • przeliczanie jednostek czasu (minuty, godziny, dni) • ustalanie niewiadomej liczby Zadania można oczywiście wydrukować; dostępne są dwie wersje wydruków: dla uczniów (tylko treść zadań) oraz dla nauczycieli (zadania wraz z rozwiązaniami). Program oferuje dwa sposoby doskonalenia umiejętności. Pierwszy polega na rozwiązywaniu dowolnej liczby zadań, bez ograniczeń czasowych; drugi natomiast ma formę gry, w której dziecko − poprzez rozwiązywanie zadań − zdobywa szczyt góry niczym alpinista, przy czym uwzględnia się poprawne i błędne rozwiązania, a także czas wykonania. 031420 499,90 brutto pln 499 90 Ludzkie ciało Kosmici z odległej galaktyki zbliżyli się podczas swej ekspedycji do planety Ziemia. Celem ekspedycji jest uzyskanie jak najwięcej informacji o najbardziej rozwiniętych mieszkańcach Ziemi. Kim są ludzie? Jak zbudowane jest ciało człowieka? Czym ludzie różnią się od siebie nawzajem? Przez jakie etapy życia przechodzą? Co jedzą i jak dbają o swoje zdrowie? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych informacji z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przyrody zawiera ten multimedialny edukacyjny program przeznaczony dla dzieci z klas 1–6 szkoły podstawowej. Część encyklopedyczna została podzielona na 5 całości tematycznych: Kim jest człowiek (wyjaśnienie różnic pomiędzy poszczególnymi osobami, ponadto rasy ludzkie, stosunek do środowiska, rozwój ludzkości); Jak wygląda człowiek (opis części ciała i organów); Jak działa organizm człowieka (wyjaśnienie procesów zachodzących w ciele człowieka, np. oddychania); Jak przebiega życie człowieka (etapy życia od narodzenia po starość) oraz Jak człowiek dba o swoje zdrowie (znaczenie zdrowego odżywiania, pielęgnacji ciała i odpowiedniej ilości ruchu, ponadto czynniki szkodliwe dla ciała, pojęcie choroby i urazu). Część praktyczna zawiera osiem interaktywnych gier – od uzupełniania nazw części ciała przy ich ilustracjach, przez określanie funkcji organów i części ciała, umiejscawianie kości i organów wewnętrznych w ciele, po określanie zdrowego i niezdrowego żywienia. Nie brak też bardzo lubianej przez dzieci gry typu memory oraz pytań testowych, które dokładnie sprawdzą wiadomości zdobyte w części teoretycznej. 031417 499,90 brutto pln Polska i jej województwa Ten multimedialny program przybliży dzieciom tematykę podziału Polski na województwa. Jest przeznaczony dla uczniów klas 4–8 szkoły podstawowej. W części edukacyjnej użytkownicy zapoznają się z ogólną charakterystyką i danymi statystycznymi, dotyczącymi poszczególnych województw, z informacjami na temat warunków przyrodniczych, przemysłu, rolnictwa; poznają sławnych Polaków, związanych z poszczególnymi województwami, a także zabytki i ciekawe miejsca. Służą temu atrakcyjne pod względem graficznym mapki przedstawiające góry, niziny, rzeki, miasta, węzły komunikacyjne, zabytki itp. Do dyspozycji użytkownika jest także album z fotografiami najciekawszych miejsc danego województwa. W części praktycznej, zawierającej gry, dzieci nie tylko sprawdzą swoją znajomość topografii Polski (miasta, góry, niziny, rzeki, parki narodowe itp.), ale także będą rozwijały swoją wyobraźnię przestrzenną np. przez układanie puzzli (województwa). Znajdą tu także grę memory z możliwością wyboru tematyki: herby województw i miast albo fotografie ciekawych miejsc. Wszystkie te gry opracowane są w stylu charakterystycznym dla komiksów, tak lubianym przez dzieci. 031421 499,90 brutto pln Bezpieczeństwo w ruchu drogowym Program edukacyjny dla uczniów klas 1–5 szkoły podstawowej. Przy jego pomocy uczniowie poznają zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz różne sytuacje w ruchu drogowym, z jakimi mogą się spotkać w codziennym życiu, łącznie z zagadnieniem bezpiecznej drogi do szkoły i zasadami udzielania pierwszej pomocy. Program dzieli się na dwie główne części. Część teoretyczna składa się z następujących zagadnień: zasady poruszania się pieszych, rowerzystów oraz kierujących pojazdami mechanicznymi, znaki drogowe (według podziału na znaki ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne itd. łącznie z sygnałami świetlnymi oraz poleceniami policjanta), ponadto kwestia bezpiecznej drogi do szkoły oraz zasady udzielania pierwszej pomocy. Druga część – służąca zarówno zabawie, jak i ćwiczeniom – zawiera gry służące utrwaleniu zdobytej wiedzy: grę „Chińczyk“, związaną tematycznie z ruchem drogowym, pytania testowe, określanie nazw znaków drogowych, ustawianie na skrzyżowaniu brakujących znaków drogowych, kolorowanie znaków, uzupełnianie obowiązkowego wyposażenia roweru oraz rowerzysty, wybór bardziej bezpiecznej drogi do szkoły oraz pytania o to, w jakiej kolejności przejadą uczestnicy ruchu drogowego dane skrzyżowanie. Program ten, dzięki swojej wyjątkowej szacie graficznej oraz dużej dawce informacji, wspaniale spełnia swoje zadanie wykorzystania w nauce i utrwalaniu wiadomości i umiejętności z zakresu znajomości zasad ruchu drogowego. 031416 499,90 brutto pln Programy są odpowiednie dla wszystkich typów tablic dotykowych, może być używany w salach komputerowych. Więcej informacji o programach na stronie www.mojebambino.pl 499 90 116 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5