Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2023/2024
| Edukacyjno-terapeutyczne programy multimedialne |
13 |
| Edukacyjno-terapeutyczne programy dla dzeci w wieku przedszkolnym |
15 |
| Terapia psychoneurologiczna dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD, ADD), oraz zaburzeniami procesów uczenia się, w tym dysleksją i dyskalkulią |
32 |
| Terapia uczniów z zaburzeniami komunikacji, zaburzeniami przetwarzania słuchowego, z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem |
78 |
| Terapia uczniów mających problemy w edukacji szkolnej, z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej |
102 |
| Terapia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (AAC), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami |
133 |
| Multimedia |
141 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami artykulacji, wymowy i mowy |
189 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami funkcji słuchowych |
239 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami koncentracji |
257 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami widzenia |
301 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu |
323 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z trudnościami w zakresie matematyki |
371 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami emocjonalnymi |
417 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym |
439 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z niepełnosprawnością ruchową |
451 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów z zaburzeniami integracji sensorycznej |
487 |
| Pomoce dydaktyczne stosowane do terapii uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji |
539 |
| Uczeń zdolny |
551 |
| Wyposażenie sal i gabinetów terpeutycznych |
571 |
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5