GoEdu Mówię, czytam i piszę Zawartość zestawu: • 36 formatek z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: kości, kamienie, woreczki itp. • Plansze do gier • 200 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 150 kart pracy do wydrukowania Rozwijanie umiejętności porozumiewania się przy pomocy mowy i pisma jest jednym z podstawowych zadań szkoły, ale też najłatwiej rozwija się w sposób całkowicie naturalny przy okazji codziennych kontraktów, gier i zabaw. Takie właśnie podejście kierowało autorami zestawu w czasie planowania scenariuszy zajęć oraz ćwiczeń multimedialnych i tradycyjnych pomocy zawartych w pakiecie. Integralną częścią metody jest uczenie się w działaniu i przekraczanie granicy między częścią wirtualną i realną wykonywanych zadań oraz łączenie i przenikanie pracy indywidualnej i zespołowej z pracą w całej klasie. Zupełną nowością jest wprowadzenie elementów komunikacji cyfrowej, traktowanych tu całkowicie praktycznie, a nie technologicznie. Kiedy i do czego używamy znaku@lub • ? Kiedy wypada, a kiedy nie wypada użyć znaku 145510 799,90 brutto pln GoEdu Obliczam i rozwiązuję Zawartość zestawu: • 36 formatek z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: karty, kości, kamienie, woreczki itp. • Plansze do gier • 200 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 150 kart pracy do wydrukowania Umiejętności matematyczne są niezbędne w dorosłym (i dziecinnym) życiu, ale w szkolnej praktyce często odrywają się od codziennych doświadczeń. Dlatego autorzy zestawu przygotowali scenariusze uczące podstaw matematyki w grach i ćwiczeniach, w których myślenie matematyczne jest naturalną, ale też niezbędną częścią dobrej zabawy. Tak jak w całej serii GoEdu zajęcia przekraczają granicę miedzy multimediami i tradycyjnymi pomocami. Elementem łączącym je jest zawsze aktywność uczniów działających na przemian indywidualnie, w zespołach i w całej klasie. 145511 799,90 brutto pln LICENCJA JEST: • bezterminowa i obejmuje całą placówkę edukacyjną; • pozwala na zainstalowanie programu na wszystkich komputerach w tej placówce; • pozwala też na drukowanie i kopiowanie na użytek placówki materiałów do wydruku zamieszczonych w programie, • daje dostęp do aktualizacji i uzupełnień aplikacji oraz zasobów. WYMAGANIA SYSTEMOWE: Minimalne wymagania sprzętowe to komputer z systemem Windows 7/10 posiadający: • rozdzielczość ekranu nie mniejsza niż 1024 x 768 pikseli (zalecana rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli) • źródło dźwięku Program jest przeznaczony przede wszystkim do pracy z ekranami dotykowymi i tablicami interaktywnymi. Seria GoEdu obejmuje następujące typy zasobów: • Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci • Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach • Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze • Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie • Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw • Gry i zabawy multimedialne 799 90 145510 145511 GoEdu GoEdu to seria pomocy dydaktycznych i scenariuszy dopasowanych do obowiązującej podstawy programowej nauczania wczesnoszkolnego. Pozwala rozwijać kluczowe umiejętności w zakresie komunikacji językowej i rozwiązywania problemów matematycznych, ale też łączy je z umiejętnością podejmowania taktycznych i strategicznych decyzji, a także współpracą w grupie i wrażliwością na emocje. Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dołączonych do pakietu dużych i małych pomocy do pracy w całej klasie – na podłodze lub w małych zespołach – na stolikach. W zabawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach szkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu najmłodsi uczniowie w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności poznawcze i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i technologiczne. GoEdu to seria hybrydowa, czyli łącząca w sobie zasoby multimedialne oraz „analogowe” zasoby tradycyjne i odpowiednie metody ich wykorzystania w szkole. Autorzy nie ograniczyli się jedynie do zwykłego zsumowania tych rodzajów zasobów i działań – obie formy przenikają się i łączą, dzięki czemu świat cyfrowy nie jest dla najmłodszych uczniów czymś osobnym i całkowicie wirtualnym. Wkracza w przestrzeń klasy i w akcje wykonywane w świecie realnym. Tablice multimedialne, chociaż są już powszechnie dostępne w szkołach nie pozwalają na jednoczesny dostęp całej klasy, dlatego często stosujemy multimedia sterowane przez nauczyciela (nauczyciel decyduje o dynamice i częściowo o treści wydarzeń) – takie podejście nie pozostawia uczniów samych z technologią i jednocześnie zachowuje czynną rolę nauczyciela. 64 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5