Matematyka To rozumiem! TYLKO W POLECAMY Programy multimedialne stosowane w terapii uczniów z trudnościami w zakresie matematyki od strony 372-416 1 499 00 „Matematyka. To rozumiem!” to najnowocześniejszy produkt przeznaczony do nauki matematyki (z elementami języka angielskiego) na etapie edukacji wczesnoszkolnej, zgodny z obowiązującą podstawą programową. Multimedialna i tradycyjna zawartość programu „Matematyka. To rozumiem!” umożliwia naukę wg wzorców nauczania hybrydowego. To świetna propozycja zarówno do nauczania wczesnoszkolnego w klasach 1–3, jak i na kółkach matematycznych. MATEMATYKA. To rozumiem! Pakiet szkolny dla klas I-III z licencją dla 3 nauczycieli DLACZEGO WARTO WYBRAĆ „MATEMATYKA. TO ROZUMIEM! 1–3”? • ponad 3500 ekranów multimedialnych, • kilkanaście rodzajów ćwiczeń, dzięki czemu uczniowie są ciągle zaangażowani, • ponad 460 zróżnicowanych lekcji, • przewodniki metodyczne dla nauczycieli, • ponad 70 wzorów kart pracy dla uczniów w PDF, • tradycyjne pomoce dydaktyczne (m.in. liczmany, puzzle po angielsku itp.), które wpływają na zróżnicowanie lekcji, • wersja dla trzech nauczycieli, • bezterminowa licencja, • działa na każdym urządzeniu (technologia HTML5), • możliwość pracy off-line i on-line, • systemy mobilizujące uczniów do nauki (nagrody, animacje) i informujące ich o postępach. TECHNOLOGIA I LICENCJE „Matematyka. To rozumiem! ” została przygotowana w najnowocześniejszej technologii HTML5, dzięki czemu będzie działać zarówno na komputerach, jak i tablicach interaktywnych, tabletach i smartfonach. Produkt nie wymaga instalacji – jest dostępny on-line przez platformę edukacyjną Dzwonek.pl oraz off-line po ściągnięciu zasobów do aplikacji mLibro. Struktura programu została zaprojektowana z myślą o pracy na tablicach interaktywnych. Program „Matematyka. To rozumiem!” zawiera 3 licencje nauczycielskie. Co więcej uczniowie mogą pracować z programem również samodzielnie w ramach dodatkowej subskrypcji zasobów uczniowskich. Dzięki funkcjom platformy Dzwonek.pl nauczyciel może w takim przypadku zlecać prace domowe oraz otrzymywać raporty o wynikach i postępach uczniów. METODOLOGIA „Matematyka. To rozumiem! ” cechuje się najnowocześniejszą metodologią, która pokazuje uczniom rolę matematyki w codzienności, zakłada eksperymentowanie z liczbami, uczy, że dobry wynik może zostać otrzymany różnymi sposobami. Produkt pokrywa w 100% polską podstawę programową, inspirując się przy tym najnowocześniejszymi metodami dydaktycznymi m.in. pochodzącymi z Finlandii. Materiał opracowany został w oparciu o trzy rodzaje operacji: konkretne, wyobrażone i abstrakcyjne. Przykładowo: zagadnienia związane z dziesiątkowym systemem pozycyjnym opracowano w taki sposób, aby umożliwić uczniowi przejście od czynności konkretnych (liczenie klocków) przez wyobrażone (liczenie pieniędzy) do abstrakcji (liczby). WAŻNYM ELEMENTEM METODOLOGII PROGRAMU JEST NAUCZANIE REALISTYCZNE: ćwiczenia pokazują zastosowanie matematyki w codzienności, pokazują upływ czasu, uczą umiejętności mierzenia czy ważenia przedmiotów, wykonywania doświadczeń losowych czy obliczeń pieniężnych. Co więcej zastosowano tutaj także bezpośrednie odniesienie do doświadczeń ucznia (np. droga do szkoły albo rozkład jazdy), dzięki czemu dziecko łatwiej utrwala praktyczne umiejętności, a nauka matematyki odbywa się w sposób nieuświadomiony. PRZEKRÓJ MULTIMEDIÓW Każdy z działów programu „Matematyka. To rozumiem! ” bazuje na różnorodnych zasobach edukacyjnych, dzięki czemu uczniowie są cały czas zaangażowani: • gry i zabawy matematyczne, • elementy stymulujące percepcję i motorykę, • podsumowania rozdziałów, • lekcje Math in English, • lekcje uczniowskie (model dodatkowej subskrypcji), • przerywniki (łamigłówki do uruchomienia przez nauczyciela w celu ożywienia lekcji). Warto zwrócić uwagę na gry dydaktyczne, które pełnią funkcję relaksującą – obniżają napięcie, uczą wyrażania uczuć i rozwiązywania problemów. Dodatkowo tego typu zadania odgrywają ważną rolę w zdobywaniu nowych wiadomości oraz utrwalaniu zdobytej wiedzy. WYBRANE ROZWIĄZANIA METODYCZNE PRODUKTU TO: • matematyka codzienności, • rozwijanie logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej, • przejście od konkretnych przykładów do abstrakcyjnych, • rozdzielanie zadania na kolejne etapy (metoda małych kroków), • rozwijanie kompetencji pracy w grupie (gry zespołowe), • wstęp do kodowania, • interpretacja informacji z wykresów i diagramów oraz umiejętności szacowania wyników. WYMAGANIA TECHNICZNE – Do poprawnego działania zasobów edukacyjnych konieczne jest korzystanie z poniższych przeglądarek i systemów operacyjnych: PRZEGLĄDARKI: 1. Google Chrome – od wersji 32, oraz wyższe wersje 2. Mozilla Firefox – od wersji 27, oraz wyższe wersje 3. Apple Safari od wersji 8 wzwyż 4. Microsoft Edge SYSTEMY OPERACYJNE: 1. Microsoft Windows – wersje 7,8,8.1,10 i wyższe (Chrome, Firefox, Edge) 2. Apple Mac OSx – od wersji 10.08 i wyższe (Safari) 3. Apple iOS – od wersji 7.1.2 (Safari) 4. Google Android, 8, 9, 10,11 (Chrome i Edge) 5. Linux (Chrome i Firefox) 031925 1 499,00 brutto pln 372 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5