Bezpieczeństwo w podróży cz. 1 Gra pomaga dzieciom poznawać i utrwalać zasady bezpiecznego podróżowania. Uwzględnia różne środki lokomocji, z których może korzystać dziecko. Gra składa się z tabliczek magnetycznych formatu A3 przedstawiających środki lokomocji oraz mniejszych magnetycznych obrazków (po 4 obrazki do każdej tabliczki), ukazujących zachowania właściwe i niewłaściwe w danym pojeździe. Zabawa polega na: • Dobieraniu przedmiotów lub zachowań dziecka, które są niezbędne, by PODRÓŻ danym środkiem lokomocji BYŁA BEZPIECZNA (dziecko powinno ułożyć odpowiednie obrazki na zielonych polach). • Dobieraniu zachowań lub przedmiotów dziecka niewłaściwych w danej sytuacji, powodujących, że podróż staje się NIEBEZPIECZNA (dziecko powinno ułożyć odpowiednie obrazki na polach czerwonych). • O powiadaniu historii (jak należy zachować się w danym środku lokomocji). Dzieci mogą pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupach. • 4 plansze magnetyczne A3 • 16 kafelków magnetycznych o wym. 6 x 6 cm • karta – klucz poprawnych odpowiedzi, format A5 • instrukcja • od 5 lat 199124 139,90 59,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Produkt zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy przyciągnięte do siebie lub przywierające do przedmiotu metalowego w organizmie człowieka mogą być przyczyną poważnych, a nawet śmiertelnych obrażeń. W przypadku połknięcia magnesów lub wprowadzenia ich do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską. Bezpieczeństwo w podróży, cz. 2 Gra pomaga dzieciom poznawać i utrwalać zasady bezpiecznego podróżowania. Uwzględnia różne środki lokomocji, z których może korzystać dziecko. Gra składa się z tabliczek magnetycznych formatu A3 przedstawiających środki lokomocji oraz mniejszych magnetycznych obrazków (po 4 obrazki do każdej tabliczki), ukazujących zachowania właściwe i niewłaściwe w danym pojeździe. Zabawa polega na: • Dobieraniu przedmiotów lub zachowań dziecka, które są niezbędne, by PODRÓŻ danym środkiem lokomocji BYŁA BEZPIECZNA (dziecko powinno ułożyć odpowiednie obrazki na zielonych polach). • Dobieraniu zachowań lub przedmiotów dziecka niewłaściwych w danej sytuacji, powodujących, że podróż staje się NIEBEZPIECZNA (dziecko powinno ułożyć odpowiednie obrazki na polach czerwonych). • Opowiadaniu historii (jak należy zachować się w danym środku lokomocji). Dzieci mogą pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupach. • 4 plansze magnetyczne A3 • 1 6 kafelków magnetycznych o wym. 6 x 6 cm • karta – klucz poprawnych odpowiedzi, format A5 • instrukcja • od 5 lat 199137 129,90 69,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Produkt zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy przyciągnięte do siebie lub przywierające do przedmiotu metalowego w organizmie człowieka mogą być przyczyną poważnych, a nawet śmiertelnych obrażeń. W przypadku połknięcia magnesów lub wprowadzenia ich do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską. Jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach? Gra pomaga dzieciom poznawać zasady bezpiecznego zachowania się w sytuacjach zagrożeń. Składa się z 4 tabliczek magnetycznych formatu A3 przedstawiających niebezpieczne sytuacje, w których może znaleźć się każde dziecko (pożar w domu, wypadek na ulicy, zgubienie się w centrum handlowym, zaczepienie przez obcą osobę w parku) oraz 24 mniejszych magnetycznych obrazków (po 6 obrazków do każdej tabliczki), ukazujących zachowania właściwe i niewłaściwe w danych okolicznościach. Gra polega na dobieraniu przedmiotów lub zachowań dziecka pożądanych oraz niepożądanych w danej sytuacji. Do wykorzystania podczas zajęć z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, ADHD, zespołem Aspergera. • 4 tabliczki A3 • 24 magnetyczne obrazki • od 4 lat 199074 169,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Produkt zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy przyciągnięte do siebie lub przywierające do przedmiotu metalowego w organizmie człowieka mogą być przyczyną poważnych, a nawet śmiertelnych obrażeń. W przypadku połknięcia magnesów lub wprowadzenia ich do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską. Jak to się stało? Gra ma na celu uświadamiać dzieciom, jakie mogą być konsekwencje nieprzestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa. Składa się z 4 plansz magnetycznych formatu A3 przedstawiających sytuacje, w których konieczna jest interwencja przedstawicieli służb ratowniczych (strażaka, policjanta, lekarza oraz ratownika) oraz z 16 mniejszych magnetycznych obrazków (po 4 obrazki do każdej tabliczki), ukazujących niewłaściwe zachowania dzieci, które doprowadziły do groźnych wydarzeń. Zadaniem dzieci jest dobieranie małych obrazków do plansz według zasady przyczyna – skutek oraz opowiadanie historii. Do wykorzystania podczas zajęć z uczniami ze zdiagnozowanymi zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi, ADHD, zespołem Aspergera, autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną. • 4 tabliczki A3 • 16 magnetycznych obrazków • od 4 lat 199075 169,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Produkt zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy przyciągnięte do siebie lub przywierające do przedmiotu metalowego w organizmie człowieka mogą być przyczyną poważnych, a nawet śmiertelnych obrażeń. W przypadku połknięcia magnesów lub wprowadzenia ich do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską. Obrazy – co się zadziało? Obrazki przedstawiające 32 sytuacje problemowe (każda zawiera 3–7 obrazków), w których może znaleźć się dziecko w domu, szkole, sklepie, grupie rówieśników. Dziecko ma za zadanie opowiedzieć, co przytrafiło się postaciom przedstawionym w historyjce, jakie emocje wywołało dane zdarzenie, jak należy się zachować w podobnej sytuacji. Zabawa rozwijająca u dzieci empatię, rozumienie norm społecznych, przewidywanie skutków własnego postępowania. • 143 karty o wym. 9 x 9 cm • od 6 lat 312004 199,90 brutto pln 199 90 169 90 169 90 POLECAMY Do wyczerpania zapasów Do wyczerpania zapasów 59 90 139 90 69 90 129 90 278 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl PRODUKT
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5