Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2023/2024

eyeLearn – Widzę Myślę Rozumiem Aplikacja multimedialna do nauki i terapii poprzez zabawę. Narzędzie wspierające nauczycieli, rodziców, opiekunów i specjalistów pracujących w placówkach edukacji ogólnej z dziećmi do 5. roku życia, oraz w placówkach edukacji specjalnej z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Struktura i zawartość aplikacji odpowiada podstawie programowej kształcenia specjalnego. Aplikacja zawiera 170 zadań ze stopniowaniem poziomu trudności (do 5 poziomów). Przewodnik metodyczny (w wersji elektronicznej) w zestawie, a w nim: nazwy ćwiczeń, tematy, cele dydaktyczne, opisy zadań i zadania do wykonania. eyeLearn przeznaczony jest dla: • nauczycieli i pedagogów (pracujących w przedszkolach i szkołach podstawowych), • specjalistów – m.in. logopedów, psychologów, terapeutów AAC, terapeutów widzenia, terapeutów zajęciowych, fizjoterapeutów, • rodziców i opiekunów dzieci, którzy w kreatywny sposób chcą rozwijać wiedzę i umiejętności swoich pociech. eyeLearn to: • ćwiczenia poznawcze m.in. w obszarach percepcji i uwagi słuchowej, pamięci, myślenia, mowy i języka, • edukacja – funkcjonowanie osobiste i społeczne, aktywności odpowiadające przedmiotom szkolnym m.in. matematyce, przyrodzie, plastyce, • atrakcyjne materiały przyciągające uwagę dzieci, • oddziaływanie wielomodalne, stymulujące aktywność poznawczą WYMAGANIA TECHNICZNE • Komputer lub tablet z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym • procesor: Intel i3 lub kompatybilny • pamięć RAM: 2GB 110501 1 stanowisko 2 290,00 110502 3 stanowiska 3 690,00 brutto pln eyeLearn – zestaw z monitorem insGraf DIGITAL FUTURE 65 • 110501 eyeLearn – 1 stanowisko • 585022 Monitor interaktywny insGraf DIGITAL FUTURE 65, 1 szt. • 585004 Uchwyt ścienny do monitorów insGraf DIGITAL, 1 szt. • 585021 Komputer OPS i5 4GB 256SSD, 1 szt. • 085243 Microsoft Windows 11 Pro, 1 szt. ZEST5896 15 849,60 brutto pln 15 849 60 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 19 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE PROGRAMY MULTIMEDIALNE

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5