Katalog online Żłobek Przedszkole 2022

Pakiet Karta rowerowa do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet Karta rowerowa do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet Karta rowerowa: nauka o ruchu poprzez ruch. Zestaw 4 gier – quizów przeznaczonych do nauki i utrwalania wiedzy na temat zasad poruszania się w ruchu drogowym. Ilość pytań umożliwia kompleksowe przygotowanie ucznia do złożenia egzaminu na kartę rowerową. Forma gier – quizów zapewnia efektywne i efektowne przyswojenie wiedzy oraz gwarantuje graczom świetną zabawę bez względu na ich wiek. 821036N 999,90 brutto pln 4 GRY W skład Pakietu wchodzą 4 gry. 1. QUIZ RUCH DROGOWY 2. QUIZ STATKI 3. QUIZ KARUZELA PYTAŃ 4. QUIZ ZNAKI DROGOWE Pakiet EduPrzedszkole do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet EduPrzedszkole do Magicznego Dywanu 4.0 EduPrzedszkole to pakiet 16 interaktywnych zabaw, gier i sytuacji edukacyjnych wraz z obudową metodyczno-dydaktyczną, nakierowany na realizację 4 obszarów podstawy programowej wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem Magicznego Dywanu. Układ pakietu umożliwia tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych zarówno z dziećmi młodszymi (3–4-latkami), jak i z dziećmi starszymi (5–6-latkami), w tym m.in.: zajęć kierowanych i niekierowanych, zabaw swobodnych czy zajęć ruchowych. 821040N 1 999,90 brutto pln 16 GIER OPIS PAKIETU: 1. Program wychowania przedszkolnego 2. Zestaw 16 interaktywnych zabaw/gier/ sytuacji edukacyjnych do pracy z Magicznym Dywanem. 3. Scenariusze zajęć wspierające różne aktywności dziecka. 4. Obudowa dydaktyczna w formie Kart Pracy (wraz z Kartami Obserwacji Dziecka). W skład zestawu 16 interaktywnych gier/ zabaw wchodzą: 1. PIŁECZKI 2. WYŚCIGI 3. ANIMOWANE ZABAWKI 4. MASZERUJ Z MISIEM 5. ANIA I JAŚ 6. KAJAK 7. ŻUCZKI 8. PORANEK MISIA 9. WODNA GIMNASTYKA 10. ZABAWYW KOLE 11. TOR PRZESZKÓD 12. ZAWODY PŁYWACKIE 13. OWOCE ANI 14. MUZYKUJEMY 15. LATO I ZIMA 16. ZWIERZĘTA . Opisy gier na mojebambino.pl Pakiet Pirackie przygody Stasia i Zuzi do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet Pirackie przygody Stasia i Zuzi do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3–9 lat (przedszkole i edukacja wczesnoszkolna). Ma 1 poziom trudności, ale wiele możliwych ścieżek przejścia. Podczas barwnej rysunkowej opowieści dzieci uczą się matematyki, polskiego i przyrody, a to wszystko poprzez ruch i zabawę. Cały scenariusz przeplatany jest interaktywnymi grami sprawnościowymi. W bajce dzieci poznają postać Siwobrodego-kapitana statku, oraz Stasia i Zuzię z którymi wyruszają na poszukiwanie skarbu. Dzieci pomagają im przygotować się do wyprawy i wspólnie z piratem oraz kolorową papugą przeżywają mnóstwo ciekawych przygód, w kolorowych barwach pięknej przyrody. Bajkę opowiadaną przez lektora dopełniają barwne, ręcznie rysowane animacje, przeplatane są 15 różnymi grami. 821044N 1 999,90 brutto pln 15 GIER Opisy gier na mojebambino.pl Przykładowe gry: 1. Pierwsza gra wprowadza nas w piracki klimat. Dzieci mogą puścić wodzę fantazji i wybrać stroje dla swojej postaci. 2. Dalej, aby wyruszyć w morze, dzieci pomagają kapitanowi Siwobrodemu zapakować na statek odpowiednią liczbę kokosów. 3. Oczywiście na morzu potrzebna jest również słodka woda, dlatego następnym zadaniem młodych piratów jest zapakować ją w beczkach na pokład. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ niektóre beczki mają dziury. Ochotnicy muszą je szybko zatkać i odpowiednio policzyć, aby włożyć je do ładowni. 4. W kolejnej grze trzeba policzyć i wnieść na statek banany, które uwielbia pokładowa małpka. Należy jednak uważać, aby było ich dokładnie tyle ile pokazuje tabliczka, aby nie dopuścić do przeładownia statku. 5. Gdy będzie ich za dużo, dzieci będą musiały wykazać się logiką i wyrzucić z pokładu niepotrzebne rzeczy. Opisy gier na mojebambino.pl 999 90 1 999 90 1 999 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 707 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Multimedia, programy terapeutyczne Magiczny Dywan

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5