Katalog online Żłobek Przedszkole 2022

Programator – gra logiczna Tylko ty znasz swoją tajemnicę, nie możesz jej zdradzić nikomu! Do czasu… Poprowadź rozgrywkę tak, by zdobyć jak najwięcej punktów i zaskocz innych tym, co ukrywałeś przez całą grę. Zdobywaj punkty, wyprzedzaj rywali i udowodnij, że jesteś najlepszy. „Programator” to wymarzona gra logiczna dla zawodników uwielbiających dreszczyk emocji i kombinowanie! •  dla 2–5 graczy •  plansza – puzzle o wym. 28 x 41 cm •  5 tekturowych pionków postaci o wym. 6 x 4 cm •  5 podstawek do pionków o śr. 2 cm •  5 kolorowych pionków o wys. 2,5 cm •  tabliczka ruchu o wym. 23 x 15,5 cm •  10 żetonów kolorów o wym. 5 x 4 cm •  5 żetonów baz o wym. 5 x 4 cm •  150 żetonów-pchełek (100 niebieskich, 50 czerwonych) o śr. 1,5 cm •  30 piramidek o wym. 2 x 2 cm •  od 7 lat 041146 75,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. PixBlocks – Programowanie dla każdego! Prawdopodobnie najlepszy sposób na naukę programowania bez użycia komputera. Witaj w świecie żarłocznych królików-programistów. To podniebna kraina zbudowana z platform i roślin, wśród których poukrywane są smakowite marchewki – króliczy przysmak. Króliki zrobiłyby wszystko, żeby się do nich dostać, ale nie wszystko im wolno. Znajdź drogę do ukrytych marchewek. Świat PixBlocks opiera się na prawach, których króliki nie mogą naginać. Twoim zadaniem jest poznać te prawa, nauczyć się z nich korzystać i zaprogramować najkrótszą drogę królików do ulubionych marchewek. Każdy z kolorowych elementów świata PixBlocks kryje w sobie linijki wirtualnego komputerowego kodu, a zasady interakcji pomiędzy królikami a otoczeniem odzwierciedlają podstawowe koncepcje wykorzystywane we współczesnej informatyce. Dzięki PixBlocks dowiesz się, czym są instrukcje warunkowe, zobaczysz w praktyce działanie pętli oraz poznasz logikę zmiennych i struktur danych. •  4 drewniane króliczki w 4 kolorach (niebieski, czerwony, zielony, żółty) •  dwustronna plansza o wym. 39 x 39 cm •  64 karty zadań •  Żetony ruchome (okrągłe): – 12 szt. marchewka – 5 szt. strzałka – 1 szt. niebieski klucz – 1 szt. czerwony klucz – 2 szt. niebieski portal – 2 szt. czerwony portal – 2 szt. zielony portal – 5 szt. piłka •  Żetony nieruchome (kwadratowe): – 5 szt. roślina 1 – 10 szt. roślina 2 – 5 szt. roślina 3 – 2 szt. roślina 4 – 4 szt. kłódka niebieska – 4 szt. kłódka czerwona – 20 szt. platforma •  obrazkowa instrukcja z zadaniami •  dla 1–4 graczy •  od 7 lat 164188 119,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. 64 karty zadań 119 90 75 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 656 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5