Drewniana układanka – ćwiczenia lewopółkulowe Ćwiczenia lewopółkulowe to grupa ćwiczeń polegająca na stymulowaniu lewej półkuli mózgu, która: analizuje, przetwarza linearnie, porządkuje sekwencyjnie, wykrywa relacje. Układanka polega na ułożeniu za pomocą szczypiec drewnianych kulek zgodnie z wzorem podanym na obrazku, na drewnianej tabliczce. Kontrastowe kolory przykuwają uwagę dziecka, a sposób układania zachęca do działania. Układanka doskonale ćwiczy sprawność ręki, prawidłowy chwyt oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Układanie wzorów stymuluje rozwój pamięci i percepcji wzrokowej, umiejętność postrzegania przedmiotów w przestrzeni oraz postrzegania relacji przestrzennych. Układanka doskonale sprawdzi się w pracy z dziećmi wymagającymi ćwiczeń percepcyjnych i koordynacyjnych – z uczniami z zaburzeniami procesów uczenia się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia), z zaburzeniami koncentracji uwagi, autyzmem i zespołem Aspergera. W skład zestawu wchodzą: • drewniana tabliczka jako podstawa układanki o wym. 19,5 x 19,5 cm • drewniane szczypce, wym. 5 x 20 cm • 39 drewnianych kulek o śr. 1 cm • pakiet papierowych plansz z przykładowymi układankami o wym. 15 x 15 cm (10 szt.) 135244 219,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Drewniana układanka – ćwiczenia lewopółkulowe 219 90 Czarne czy białe? Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: – zagrożonych dysleksją i dyslektycznych, – z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego, – z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą, – także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego. Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania. Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. • 16 dwustronnych elementów tekturowych o wym. 3 x 3 cm • 55 pasków wzorcowych o wym. 26,5 x 4 cm • książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami, format: 14 x 16 cm • instrukcja ćwiczeń • pudełko tekturowe • od 3 lat 814035 99,90 brutto pln GoPlay Rozumiem i mówię GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje. GoPlay to seria hybrydowa, czyli łącząca w sobie zasoby multimedialne oraz „analogowe” zasoby tradycyjne i odpowiednie metody ich wykorzystania z dziećmi. Seria GoPlay obejmuje następujące typy zasobów: • Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci • Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach • Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze • Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie • Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw • Gry i zabawy multimedialne Licencja jest: • bezterminowa i obejmuje całą placówkę edukacyjną; • pozwala na zainstalowanie programu na wszystkich komputerach w tej placówce; • pozwala też na drukowanie i kopiowanie na użytek placówki materiałów do wydruku zamieszczonych w programie, • daje dostęp do aktualizacji i uzupełnień aplikacji oraz zasobów. Program jest przeznaczony przede wszystkim do pracy z ekranami dotykowymi i tablicami interaktywnymi. Zawartość zestawu: • 24 formatyki z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: kości, kamienie itp. • Plansze do gier • 100 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 50 kart pracy do wydrukowania Zestaw rozwija umiejętności związane z mową i pismem wykorzystując do tego zabawy i gry przenikające świat wirtualny i realny. Komunikacja to nie tylko słowa i zdania, ale też umowne dźwięki, gesty, znaki i symbole, które są łatwo przyswajane przez przedszkolaki, a jednocześnie przygotowują do znacznie trudniejszego przyswojenia pisma jako umownego i symbolicznego sposobu komunikacji wizualnej. Autorzy nie zapomnieli też o rozumieniu przekazu językowego – dzieci ćwiczą budowanie złożonych przekazów z prostych elementów o ustalonym znaczeniu, uczą się podstaw logiki i odróżniania prawdy od fałszu. 145517 499,90 brutto pln Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 454 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5