129 90 Alarm przeciwpożarowy – gra planszowa Pomocy! Wieżowiec płonie! Na szczęście wszystkie zwierzęta i ludzie zostali już wyprowadzeni w bezpieczne miejsce, ale czy dom da się jeszcze uratować? • Zawartość: 12 elementów • od 2 lat 532153 129,90 brutto pln NOWOŚĆ Pędzące żółwie – gra planszowa Żółwie to sympatyczne zwierzątka drepczące bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy dostrzegą sałatę, natychmiast popędzą w jej kierunku. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do sałaty. Jeżeli podczas gry kilka żółwi spotka się na jednym polu, wskakują jeden na drugiego z nadzieją, że uda im się przebyć część trasy na skorupce innego żółwika. • plansza • 5 żółwi • 5 płytek z żółwiami • 52 karty • instrukcja • od 5 lat 074003 79,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Czarny Piotruś – gra karciana Klasyczna gra karciana, w której gracze mają za zadanie kompletowanie i wykładanie par kart. Przegrywa ta osoba, która jako ostatnia nie pozbędzie się swoich kart lub zostanie z kartą Piotrusia. Zawartość: 37 kart. • od 4 lat 302301 49,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. 49 90 Quips – gra planszowa Gra polega na dopasowywaniu i umieszczaniu klocków w odpowiednim kolorze na kartach obrazkowych. Wszystkie klocki znajdują się w woreczku. Uczestnicy rzucają kostką, która wskazuje ile klocków mogą wylosowac z woreczka. Podczas rozgrywki dzieci uczą się nazywać i rozpoznawać kolory oraz rozwijają motrykę i spostrzegawczość. Zawartość: 4 katy z obrazkami, 90 klocków w 4 kolorach kostka numeryczna, kostka z kolorami, woreczek na klocki. • od 3 do 6 lat 302303 169,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Schnipp-Schnapp! – gra karciana Najpierw gracze kładą stos kart na stole ilustracjami do dołu. Następnie po kolei wyciągają kartę ze stosu i kładą obok, ilustracją do góry, jednocześnie mówiąc rach! Gdy kolejna karta ze stosu będzie tworzyć parę z tą, która była wyciągnieta w poprzedniej kolejce, uczestnicy jak najszybciej musza powiedzieć ciach. Ten gracz, który jako pierwszy powie ciach, może zatrzymać parę. Gra jest kontynuowana do wyczerpania kart. Wygrywa ten uczestnik, który zgromadzi jak nawięcej par. • dla 2–6 graczy • od 3 lat 316011 45,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 361 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Zabawki, klocki, manipulacje Gry
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5