Katalog online Pomoce edukacyjne - Szkoła Podstawowa 2022/2023

Słowny Turniej – gra Słowny turniej to najprostsza i najbardziej emocjonująca gra słowna. Gracze rzucają kolejno 10 kostek z literami, a następnie wszyscy jednocześnie starają się ułożyć z nich jak najszybciej słowo lub kilka słów, lub też najdłuższe słowo – w zależności od wariantu gry (3 warianty do wyboru). Słowny turniej to świetna zabawa dla 2–4 graczy i dobry trening na spostrzegawczość, kojarzenie czy znajomość ortografii. Zawartość pudełka: • 1 0 kostek z literami o boku 2 cm •  klepsydra •  40 żetonów o śr. 1,5 cm •  instrukcja •  od 10 lat 041135 19,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Słowny ekspres To ekscytująca gra słowna. Gracze muszą wykazać się w niej spostrzegawczością, refleksem i celnością skojarzeń. Ten, kto szybciej potrafi ułożyć wyraz z karcianych liter, uderza w dzwonek i zgarnia nagrodę. Rywalizacja o pierwszeństwo utrzymuje duży poziom adrenaliny, ale jest też znakomitym treningiem percepcji, spostrzegawczości i myślenia, a przede wszystkim poprawnej pisowni. •  55 kart liter •  dzwonek •  instrukcja •  dla 2–4 graczy •  od 8 lat 041018 39,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Scrabble Junior Dwustronna plansza. Błękitna strona dla młodszych dzieci – na niej trzeba skojarzyć połączone ze sobą wyrazy z ilustracjami. Plansza druga, kolorowa, to bardziej złożona gra dla starszych dzieci. Uczy alfabetu, nowych słów i pisowni wyrazów. Dzieci poznają również zasady rozwiązywania krzyżówki. •  dwustronna plansza •  84 płytki z literkami •  45 żetonów •  woreczek •  od 6 lat 105026 139,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Obrazek i litera W tej grze zwycięży gracz, który będzie potrafił najszybciej powiązać odkrywane na kartach litery z obrazkami leżącymi na stole. Gra jest dobrym treningiem spostrzegawczości i umiejętności szybkiego i właściwego kojarzenia. Dla 2–4 graczy. Zawartość pudełka: 40 tabliczek z obrazkami o wym. 6,1 x 5,3 cm •  55 kart z literami o wym. 8,8 x 5,8 cm •  40 żetonów o śr. 1,5 cm •  klepsydra •  instrukcja. •  od 8 lat 041137 35,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Sylaby w dominie Gra dydaktyczna polegająca na dopasowaniu odpowiednich sylab w taki sposób, by powstały poprawne formy wyrazów dwusylabowych. Uczestnicy gry ćwiczą swoją spostrzegawczość, refleks, kojarzenie właściwych słów, a także utrwalają poprawną pisownię budowanych wyrazów. Gra może być wykorzystywana jako pomoc dla terapeutów, logopedów i nauczycieli. •  56 kostek domina •  klepsydra •  worek •  16 żetonów •  karta wyrazów •  instrukcja •  dla 2–4 graczy • o d 5 lat 041022 39,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Quiz ortograficzny Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z „ó” i „u”, „rz” i „ż”, „h” i „ch”. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowe odpowiedzi, a kto się pomylił. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów, co jest kluczem do opanowania ortografii. Dołączony do instrukcji komentarz wyjaśnia zasady pisowni z „ó” i „u”, „rz” i „ż”, „h” i „ch”. •  36 żetonów z literami •  80 żetoników-biedronek •  90 kart •  czytnik z folii •  dla 1–6 graczy •  od 7 do 12 lat 164157 39,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Wyścig ortograficzny BIG – gra planszowa Gra, której celem jest nauka oraz utrwalenie pisowni wyrazów z rz, ż, ch, h, ó oraz u. Uczestnicy mają za zadanie jak najszybciej odnaleźć tabliczkę z obrazkiem zawierającym w nazwie literę lub dwuznak z pola, na którym zatrzymał się pionek. Oprócz nauki ortografii, gra ćwiczy spostrzegawczośc i zręcznośc manualną dzieci. Zestaw zawiera: •  96 tabliczek z obrazkami o wym. 3,5 x 3,5 cm •  pionek •  plansza o wym. 24,5 x 18 cm •  60 żetonów •  kostka o wym. 2 x 2 cm •  instrukcja •  od 7 lat 041152 29,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Maraton ortograficzny – gra planszowa Zestaw gier i zabaw edukacyjnych, podczas których uczestnicy wykorzystują 110 kart z obrazkami i ich nazwami do nauki i utrwalenia ortografii oraz poszerzania zasobu słownictwa. W każdej nazwie brakuje litery lub liter brzmiących tak samo, ale rózniących się zapisem. Gracze mają za zadanie określić, której litery brakuje w wyrazie z karty i wybrać poprawna odpowiedź. W książeczce z przykładowymi grami i zabawami znajdują się dwie gry planszowe, w których poruszanie się po torze planszy uzależnione jest od znajomości pisowni wyrazów umieszczonych na kartach. Zestaw zawiera: •  110 kart wyrazów o wym. 9 x 6 cm •  dustronna plansza o wym. 34 x 26,5 •  8 pionków – po 2 w 4 kolorach •  40 żetonów •  instrukcja •  od 7 lat 041153 35,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. 139 90 39 90 29 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 206 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5