Katalog online Pomoce edukacyjne - Szkoła Podstawowa 2022/2023

KROK PO KROKU. PROCESY I CZYNNOŚCI Pierwsza część nowej serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 6 do 7 lat. Zestaw obejmuje najprostsze, ale też kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste, a także zapisywania i planowania takich ciągów czynności, w tym również odwracania ciągów czynności i zapisywania ich od ostatniej do pierwszej (od celu do startu). Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności, polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów. Elementy jednorazowe (po 25 sztuk) można dokupić w zestawie uzupełniającym dla całej klasy (145099, sprzedawany osobno). 145095 599,90 brutto pln KROK PO KROKU. ZESTAW UZUPEŁNIAJĄCY Zawiera komplet 25 jednorazowych kart pracy, kart postępów z naklejkami do zaznaczania osiągniętego poziomu, certyfikatów i odznak dla uczniów do zestawu „Programowanie w ruchu: Krok po kroku” (145095). 145099 199,90 brutto pln BRAMY I KLUCZE. ZESTAW UZUPEŁNIAJĄCY Zawiera komplet 25 jednorazowych kart pracy, kart postępów z naklejkami do zaznaczania osiągniętego poziomu, certyfikatów i odznak dla uczniów do zestawu „Programowanie w ruchu: Bramy i klucze” (145096). 145100 199,90 brutto pln TAJEMNE SYGNAŁY. ZESTAW UZUPEŁNIAJĄCY Zawiera komplet 25 jednorazowych kart pracy, kart postępów z naklejkami do zaznaczania osiągniętego poziomu, certyfikatów i odznak dla uczniów do zestawu „Programowanie w ruchu: Tajemne sygnały” (145097). 145101 199,90 brutto pln BRAMY I KLUCZE. KIEDY KOLEJNOŚĆ MA ZNACZENIE Druga część nowej serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry- -labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania różnych rozwiązań tego samego zadania. Elementy jednorazowe (po 25 sztuk) można dokupić w zestawie uzupełniającym dla całej klasy (145100, sprzedawany osobno). 145096 599,90 brutto pln TAJEMNE SYGNAŁY. ZNAKI I KODY Trzecia część serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, które koncentrują się na samodzielnym budowaniu prostych kodów znakowych. Pretekstem do budowania kodów będą scenariusze i sytuacje takie jak: kierowanie postacią przy pomocy trzech kolorów kwiatów wystawianych w umownym oknie, albo zapalanie (biały kartonik) lub gaszenie (czarny kartonik) umownej lampy w oknach wieży księżniczki, widzianych przez zmierzającego w jej kierunku rycerza. W taki sposób dzieci nie tylko zapoznają się z samym kodem sygnałowym, ale też będą miały okazję samodzielnie budować i wypróbować skuteczność różnych języków sygnałowych, a nawet sprawdzić działania kodu dwójkowego – choć oczywiście nieświadomie i bez używania wymienionych pojęć. Elementy jednorazowe (po 25 sztuk) można dokupić w zestawie uzupełniającym dla całej klasy (145101, sprzedawany osobno). 145097 599,90 brutto pln PROGRAMOWANIE W RUCHU Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 162 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5